Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 12. jun, 2017 23:15

Thommo skrev:
Aggerdoo skrev:
Thommo skrev:
Aggerdoo skrev:
YNWA! skrev:

Det her forstår jeg slet ikke. Man er ikke villige til at byde ekstra £7M for Salah.
Der er ingen chance for, at vi henter ham. 0 procent.
Pladder, der er minimum 50 % hvis endelig vi rent faktisk vil have ham.
Nej
Bare fordi du fremstår som et bedrevidende orakel, så er du det ikke, det tror jeg folk har luret. Selvfølgelig er det muligt, vi er altså i CL kval, og dernæst en af verdens største klubber. Ja det er vi sgu stadig, trods din latterlige profeti :wall: :wall: :roll: :roll:
Tænk dig nu om. En række af de allerbedste klubber i verden er ude efter ha. Klubber, der vinder mere. Klubber, der har og bruger flere penge. Og klubber, hvor vejen til spilletid ikke vil blive længere, end den er i Liverpool.

Han vil spille med om de største trofæer. Vi har ikke vundet et mesterskab i en menneskealder, og vi har være i CL én gang de sidste 7-8 år, og måske kommer vi det igen i år. Intet taler for, at vi henter Mbappe.

:roll: :roll: :roll: :wall: :wall:

pingel

Indlæg af pingel » tirsdag, 13. jun, 2017 11:03

Hvorfor er det så svært at komme med sine divergerende synspunkter, uden at skulle håne sin direkte modpart samtidigt? Snak nu pænt til hinanden...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 13. jun, 2017 12:23

Sandro Ramirez Til Everton. Jeg forstår ikke hvorfor, vi ikke også har været inde over ham.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » tirsdag, 13. jun, 2017 13:24

Oomph242 skrev:Sandro Ramirez Til Everton. Jeg forstår ikke hvorfor, vi ikke også har været inde over ham.
Jeg tror stadig ikke, at Klopp er ude efter en spidsangriber, men er fuldt ud tilfreds med at bruge Firmino og Origi på den position. Jeg tror reelt heller ikke på, at vi har været interesserede i Lacazette, men hvis vi havde, kunne jeg nu godt se hvorfor vi var interesserede i ham og ikke i Sandro. Han er uden tvivl en dygtig spiller, men så vokser træerne altså heller ikke højere.

Fint køb af Everton dog.
Imod moderne fodbold.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 13. jun, 2017 13:43

sjampen skrev:
Oomph242 skrev:Sandro Ramirez Til Everton. Jeg forstår ikke hvorfor, vi ikke også har været inde over ham.
Jeg tror stadig ikke, at Klopp er ude efter en spidsangriber, men er fuldt ud tilfreds med at bruge Firmino og Origi på den position. Jeg tror reelt heller ikke på, at vi har været interesserede i Lacazette, men hvis vi havde, kunne jeg nu godt se hvorfor vi var interesserede i ham og ikke i Sandro. Han er uden tvivl en dygtig spiller, men så vokser træerne altså heller ikke højere.

Fint køb af Everton dog.
Origi giver jeg ikke meget for. Få mål, få assist og få afleveringer som åbner spillet. Firmino håber bliver bedre på pladsen, men frygter lidt han aldrig får den helt store målnæse.

Jeg håber vi få en angriber med mål i støvlerne. Ellers frygter vi kan få en sæson, hvor vi virkelig skal kæmpe virkelig hårdt for alle mål. Ala i foråret.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 13. jun, 2017 14:44

Smider du ikke lige et link også, når du skriver den som værende bekræftet?

Er ikke sikker på, at han bliver et hit i Premier League, men da et fint køb for en klub som Everton. Hvis vi skal købe angribere, mener jeg dog at vi skal sigte højere. Med mindre vi sælger nogen af dem vi har og skal erstatte dem.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 13. jun, 2017 15:24

Mads T. skrev:

Er ikke sikker på, at han bliver et hit i Premier League, men da et fint køb for en klub som Everton. Hvis vi skal købe angribere, mener jeg dog at vi skal sigte højere. Med mindre vi sælger nogen af dem vi har og skal erstatte dem.

Den er vist ikke beskræftet. Kun at han er i Liverpool til forhandlinger. Så mon ikke rygtet har noget på sig. Spændrnde om de også får Klaassen. Heldigvis mister de nok Lukaku, så forhåbentlig bliver de ikke en trussel.

Til de rygtede £5.2m synes jeg godt, vi kunne have gjort et forsøg.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København

Indlæg af Surf » tirsdag, 13. jun, 2017 15:33

Mads T. skrev:

Er det bare mig, eller er link-disciplinen ikke faldet lidt her inde?

Og et andet relateret spørgsmål: Er der andre, der ikke kan se twitter-links på tapatalk? Det har aldrig været embedded som hvis man burger forum på en browser, men engang kunne man da se twitter-linket og trykke på det.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

sjampen

Indlæg af sjampen » tirsdag, 13. jun, 2017 16:23

Oomph242 skrev:
Origi giver jeg ikke meget for. Få mål, få assist og få afleveringer som åbner spillet. Firmino håber bliver bedre på pladsen, men frygter lidt han aldrig får den helt store målnæse.

Jeg håber vi få en angriber med mål i støvlerne. Ellers frygter vi kan få en sæson, hvor vi virkelig skal kæmpe virkelig hårdt for alle mål. Ala i foråret.
Nu er det jo ikke dig der er manager. Vi kan godt snakke om hvad vi alle sammen synes vi skal købe. Det gør godt på et debatforum. Men prøv at overvej tingene. Der er ingen tvivl om at Klopp godt kan lide Firmino som spiller. Derudover ved vi at han elsker hans evner i presspillet. Vi ved også, at han godt vil have at vi spreder målene ud, og helt tilbage til hans tid i Mainz, i hvert fald hos Dortmund, har brugt de her ydre angribere/kanttyper til at levere en god del af offensivens mål, også på trods af at have haft Lewandowski. Der er vel heller ikke så meget tvivl om at Klopp godt kan lide Origi, samt at Daniel Sturridge stadigvæk er i truppen.

Jeg synes der er meget lidt der tyder på, at vi køber en frontangriber, navnligt fordi jeg har meget svært ved at se Klopp smide Bobby ud af startopstillingen og ligeså svært ved at se hvor han skulle placeres med en ny angriber, Coutinho og Mané der alle vil være selvskrevne. Medmindre vi altså så ville bruge ham på kanten, hvor jeg på det kraftigeste må protestere, jeg håber aldrig jeg behøver se hverken Firmino, Lallana eller Origi på kanten igen.

På et ikke helt urelateret emne, se nu for helvede at få købt nok kanter med fart og mål i støvlerne. Der anser jeg for at være en langt større og langt mere realistisk problemstilling.
Imod moderne fodbold.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 13. jun, 2017 17:38

sjampen skrev:
Oomph242 skrev:

Nu er det jo ikke dig der er manager. Vi kan godt snakke om hvad vi alle sammen synes vi skal købe. Det gør godt på et debatforum. Men prøv at overvej tingene. Der er ingen tvivl om at Klopp godt kan lide Firmino som spiller. Derudover ved vi at han elsker hans evner i presspillet. Vi ved også, at han godt vil have at vi spreder målene ud, og helt tilbage til hans tid i Mainz, i hvert fald hos Dortmund, har brugt de her ydre angribere/kanttyper til at levere en god del af offensivens mål, også på trods af at have haft Lewandowski. Der er vel heller ikke så meget tvivl om at Klopp godt kan lide Origi, samt at Daniel Sturridge stadigvæk er i truppen.

Jeg synes der er meget lidt der tyder på, at vi køber en frontangriber, navnligt fordi jeg har meget svært ved at se Klopp smide Bobby ud af startopstillingen og ligeså svært ved at se hvor han skulle placeres med en ny angriber, Coutinho og Mané der alle vil være selvskrevne. Medmindre vi altså så ville bruge ham på kanten, hvor jeg på det kraftigeste må protestere, jeg håber aldrig jeg behøver se hverken Firmino, Lallana eller Origi på kanten igen.

På et ikke helt urelateret emne, se nu for helvede at få købt nok kanter med fart og mål i støvlerne. Der anser jeg for at være en langt større og langt mere realistisk problemstilling.

Men vinder man titler ved, at elske en spillers prespil? Jeg synes et ønske om indkøb af en angriber med mål i støvlerne er tilladt. Min frygt er, at vi lige som i foråret bliver lukket ned af de små hold og skal kæmpe alt for hårdt for vores sejre. Med både PL, CL og div. Cups tror jeg vores "smalle" trup uden en habil angriber bliver for sårbar. Hvis vi havde haft flere fanden i voldske typer, med vinderinstinkt i truppen så havde jeg mere tryg ved fravalget af angriber.

Wenger har også i mange år prøvet, overbevise fodboldverden om en frontangriber ikke er vigtig og det med begrænset succes.

Men lad os se, hvordan det går. Måske Klopp kan lykkes, der hvor andre har fejlet.

sjampen

Indlæg af sjampen » tirsdag, 13. jun, 2017 17:54

Oomph242 skrev:
Men vinder man titler ved, at elske en spillers prespil? Jeg synes et ønske om indkøb af en angriber med mål i støvlerne er tilladt. Min frygt er, at vi lige som i foråret bliver lukket ned af de små hold og skal kæmpe alt for hårdt for vores sejre. Med både PL, CL og div. Cups tror jeg vores "smalle" trup uden en habil angriber bliver for sårbar. Hvis vi havde haft flere fanden i voldske typer, med vinderinstinkt i truppen så havde jeg mere tryg ved fravalget af angriber.

Wenger har også i mange år prøvet, overbevise fodboldverden om en frontangriber ikke er vigtig og det med begrænset succes.

Men lad os se, hvordan det går. Måske Klopp kan lykkes, der hvor andre har fejlet.
Ja ja, det er fint nok og jeg er enig med det meste, om end jeg synes det er latterligt at spørge om man vinder titler med presspil. Selvfølgelig gør man det, vores egen manager har gjort det med selvsamme system, men det er så hvad det er. Du forholder dig ikke til virkeligheden.

Synes du der er nogle tegn på at Klopp ikke er tilfreds med Firmino på toppen og at vi derfor skulle være ude efter en angriber? Jeg har i hvad der virker som 3 somre, nu slået på tromme for Lacazette, som jeg synes en en helt vildt dygtig spiller. Der er bare intet der tyder på at Klopp er interesseret.
Også kan man sige at vi blev lukket ned i foråret. Det gjorde vi godt nok ikke med Coutinho, Firmino og Mané i efteråret. Tværtimod. Og så aner jeg ikke hvad det skulle betyde at vi havde fandenivoldske spillere med vinderindstink. Personligt foretrækker jeg gode fodboldspillere, men det er personlig preference. Jeg er nu ret sikker på at man heller ikke spiller for Klopp uden en vis position vilje til sejr, det er lidt hele hans koncept.

Jeg har længe været en stor kritiker af vores transfervinduer og der er ikke meget der tyder på det ændrer sig i år, men lad os nu lige få nogle spillere ind inden vi snakker om manglende bredde, også selvom det ikke inkludere en angriber. Men jeg er da enig I, at vi ville se meget bedre ud med Lacazette, jeg tror bare ikke Klopp bruger midlerne på ham.
Imod moderne fodbold.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 13. jun, 2017 19:29

Ja, hans taktik lykkedes i Tyskland. Det er dog ikke ensbetydende med at den vil lykkes i England.

Jeg tror også Klopp er tilfreds med Firmino, men det er absolut ikke betryggende. I foråret var der en statistik der pegede på at Firmino var alt andet end effektiv foran mål. Han skulle bruge rigtig mange chancer for at score. Origi er ej heller træfsikker. Det kan blive et problem i de kampe, hvor vi får ganske få chancer - 1-2 stykker. I disse kampe kan vi ikke regne med en spiller som scorer på hver 5 chance. Her skal vi have en spiller som sparke den ind første gang eller anden gang.

Det lyder på nogle forumister herinde, at en målmager er blevet umoderne. Hvad fanden er det for en omgang p**. Undskyld sprogbruget. Men tænk hvis vi havde Kane. Dygtig fodboldspiller, god til presspil, og en gudbenådet målmager. Jeg tror at vi ville få flere point med en målmager på holdkortet.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 13. jun, 2017 22:44

Korrekt at Firmino ikke er den skarpeste angriber i Premier League, hvilket måske også kan skyldes, at hans mål og chancer ikke kun består af tap ins og straffespark. I øvrigt var Sturridge conversion rate væsentlig lavere end Firminos og sjovt nok råber alle Firmino-kritikkerne på ham, når Firmino brænder en chance.

Han er ikke født angriber og spillede naturligt længere tilbage på banen i Hoffenheim. Jeg tror godt han kan finde bedre målform, hvis han får mere tid som angriber. Gav man Firmino Milners straffesparksscoringer for sæsonen, havde Firmino pludselig 18 ligemål, 1 mere end Zlatan. Yderligere skal man tænke på, at Firmino, ligesom resten af holdet, led under vores dårlige form i ca. to måneder af sæsonen. Og så tror jeg ikke en udpræget målscorer ville scorer mange mål i de kampe mod de små hold, hvor vi haft problemer i denne sæson. Problemet var jo ikke at vi ikke scorede på vores chancer, vi spillede os jo nærmest ikke rigtig frem til dem.

Ville ikke have noget imod at hente en topangriber (mere), men jeg forstå ikke at der er så stor kritik af Firmino.

Og jeg tror ikke det er nødvendigt at nævne hvor meget Firmino betyder i form af hans pres og som station i opspillet.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København

Indlæg af Surf » tirsdag, 13. jun, 2017 23:00

Mads T. skrev:Korrekt at Firmino ikke er den skarpeste angriber i Premier League, hvilket måske også kan skyldes, at hans mål og chancer ikke kun består af tap ins og straffespark. I øvrigt var Sturridge conversion rate væsentlig lavere end Firminos og sjovt nok råber alle Firmino-kritikkerne på ham, når Firmino brænder en chance.

Han er ikke født angriber og spillede naturligt længere tilbage på banen i Hoffenheim. Jeg tror godt han kan finde bedre målform, hvis han får mere tid som angriber. Gav man Firmino Milners straffesparksscoringer for sæsonen, havde Firmino pludselig 18 ligemål, 1 mere end Zlatan. Yderligere skal man tænke på, at Firmino, ligesom resten af holdet, led under vores dårlige form i ca. to måneder af sæsonen. Og så tror jeg ikke en udpræget målscorer ville scorer mange mål i de kampe mod de små hold, hvor vi haft problemer i denne sæson. Problemet var jo ikke at vi ikke scorede på vores chancer, vi spillede os jo nærmest ikke rigtig frem til dem.

Ville ikke have noget imod at hente en topangriber (mere), men jeg forstå ikke at der er så stor kritik af Firmino.

Og jeg tror ikke det er nødvendigt at nævne hvor meget Firmino betyder i form af hans pres og som station i opspillet.
Helt enig, Mads T. Dertil kommer, at Firmino helt sikkert kun vil forbedre sine afslutninger fremover. Såfremt han fortsætter med at være første-angriber (lad os sige spiller min. 35 kampe fra start som angriber), tør jeg godt vædde med, at han scorer flere mål i næste sæson end i denne.

Som jeg før har nævnt var Suarez også en lidt rusten afslutter i Firminos alder.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 14. jun, 2017 00:25

Hvad med lacazette fra Lyon , i stedet for Daniel Sturridge som nok ryger til West ham eller Spurs.

Jeg kan så godt lide, at rygterne siger at Liverpool går efter en VB plus en ankermand i Keita, som vel nok er pt Hendos plads på holdet men hans konkurrence til pladsen imø skal være bedre.
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar