Hvem er DIN drømmesigning i sommervinduet 2024?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!

Stem på din/dine drømmesignings. Op til 3 stemmer i alt, 1 i hver kategori

Forsvar:
1
10%
Gonçalo Inácio, 22 år, Sporting Lissabon
1
10%
Endnu ikke nogen angivet
2
20%
Midtbane:
0
Ingen stemmer
Teun Koopmeiners, 26 år, Atalanta
1
10%
Mats Wieffer, 24 år, Feyenord
1
10%
Alan Varela, 22 år, FC Porto
1
10%
Angreb:
0
Ingen stemmer
Viktor Gyökeres, 25 år, Sporting Lissabon
1
10%
Mohammed Kudus, 23 år, West Ham
2
20%

Afgivne stemmer: 10

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Hvem er DIN drømmesigning i sommervinduet 2024?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 23. maj, 2024 18:22

Vi er i præ silly-season, så det må være på tide at få vore drømmesignings på bordet. ...og her mener jeg ikke at man bare nævner Verdens dyreste stjerner, f.eks. Mbappe, Bellingham etc.....
Men nævn gerne nogen, som er "inden for skiven / en del af det muliges kunst"

Jeg har selv gennem tiderne advokeret kraftigt for diverse spillere i sommervinduerne. Nogen har talt om "Cynwal's manchrunches", og det er nok ikke helt forkert. Der kan f.eks. nævnes Luuk de Jong eller Davinson Sanchez, hvor ingen af dem nogen side nåede til klubben, og var det sket, ville de sikkert have været en fejl.

I år er min store "transfer-kærlighed" Viktor Gyökeres fra Sporting, så ham vil jeg kaste på banen.

Jeg håber I vil lege med, og hver især kaste jeres våde drøm om et sommerindkøb i kommentartråden. For hver gang der kommer et nyt navn, så vil jeg tilføje navnet til en løbende afstemning i toppen. Min tanke er, at jeg vil tildele hver bruger 3 stemmer, og det vil være muligt undervejs at ændre ens stemmer, idet man - hvis man har brugt 3 stemmer - først skal slette den ene stemme man ikke ønsker mere, før man kan sætte nummer to. Jeg tænker 3 stemmer, fordi så vil jeg kategorisere de indkomne navne i 3 grupper:
  • Forsvar
  • Midtbane
  • Angreb
Skulle der komme ønsker om en målmand (Jeg håber i den grad det så er fordi, der opstår behov for en ny anden-målmand), så vil der komme en ekstra kategori, og hver bruger vil få 4 stemmer.

Jeg håber I vil lege med, og jeg starter som sagt med at nominere Viktor Gyökeres, som jo som bekendt er angriber med mål i støvlerne. Han er meget direkte i sit spil, kan sætte sig selv op, og så er kold som en brøndgravers røv foran kassen.
Her er nogle af hans stats fra denne sæson:
Billede

Hans markedsværdi er angivet til € 55 mill eller £ 47 mill. Der er forlydender om en frikøbsklausul på € 100 mill (£87 mill) men der har været skrevet, at han måske kan købes for ca. det halve eller lidt mere end det. Sporting købte ham for € 22 mill sidste sommer, så det er da en fortjeneste, der er til at tage og føle på.

Her er der lidt video om, hvad han kan:
Jeg glæder mig specielt over, at det ser ud som om den overvejende del af hans afslutninger er placerede. Altså at han ikke bare lukker øjnene og hugger på kassen, men virkelig placeringer sin afslutning der, hvor den gør mest ondt på opdækningen og keeperen.

Jeg håber I vil lege med på ovenstående, og stemme undervejs og ændre, når der kommer bedre bud på banen.
Sæt i gang med at stemme.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Re: Hvem er DIN drømmesigning i sommervinduet 2024?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 23. maj, 2024 18:28

Her kan I se afstemingen, efter jeg har oprettet den, og selv sæt mine "krydser"

Billede

Med ovenstående viser jeg, at jeg også ønsker et indkøb til forsvaret og et køb til midtbanen (en rigtig 6'er, som kan lidt mere end bare forsvare), men jeg har ikke nogen forslag til hvem det kan være /bør være efter min mening.
Så jeg har blot stemt på kategorien, og når I andre så kommer med de helt rigtige navne, og jeg får dem tilføjet til afstemning, så vil slette min stemme på kategorien, og flytte den til navnet på en spiller i kategorien isf.

Giver det mening?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 24. maj, 2024 00:31

Den er svær. Jeg prøver at nævne nogle navne, som jeg med mit kendskab til Liverpools forgående indkøbspolitik under Michael Edwards in mente, tror kunne være realistiske bud og nogle af dem har også allerede været nævnt i pressen:

Koopmeiners - Koopmeiners i Atalanta er hollænder. Han er en jeg rigtig gerne gad se i klubben. Det jeg godt kan lide ved Koopmeiners er, at han er en hybridspiller lidt i stil med James Milner, han kan spille både kant og centralmidtbane. Men han er også en spiller med flere værktøjer end fx Milner. Han er skudstærk med begge fødder, han er forholdsvis høj og god i luften, han fylder meget defensivt, tackler godt og er rigtig god til genpres, mandsopdækning og arbejder stenhårdt og så har han også en god teknik og blik for spillet, han kan sætte sin nærmeste mand og skabe overtal samt kombinere sig gennem de små kanaler såvel som slå diagonale bolde og indlæg. Han kan lidt af det hele og med sine 26 år og netop vundet Europa League, så har han også erfaring til at tage næste skridt. For mig passer han som fod i hose i Liverpool. Og selvom jeg også godt kan lide Kudus, Olise (al for meget skadet) og andre rendyrkede kantspillere, så synes jeg Koopmeiners bringer noget andet og noget, vi har brug for. Han havde været den perfekte Klopp spiller som en anden Blaskowski i Dortmund.

Kudus - Kudus behøver jeg næsten ikke nævne. Han kunne være den erstatning for Mané vi endnu ikke helt har fået. Adeyemi, der ikke scorer nok mål desværre, og Nico Williams kunne være mulige alternativer.

Wieffer - Mats Wieffer synes jeg ligger lidt til højrebenet, hvis Slot har mod på at handle i Feyenoord. Han er 24 år og er på rekordtid gået fra at spille på lavt niveau til at være med på landsholdet. Han er en fighter, der vinder mange bolde, men også har godt blik for at slå den rigtige pasning op i banen og har også leveret en okay slat assists og mål. Han har en god højde og minder på nogle måder om Fabinho med de lange ben, der intercepter boldene for næsen af modstanderen, men har omvendt også et drive med bolden, hvor han kan sætte modstandere af. Han er tilmed ikke særlig ofte skadet, hvilket også er noget jeg lægger vægt på, når jeg vælger mine bud. Ederson i Atalanta kunne også være et bud.

Geertruida - Geertruida, også fra Feyenoord, kunne være et alternativ til Wieffer, da han både kan spille højreback, centerforsvar og defensiv midtbane. Slot har hovedsageligt spillet Geertruida på højreback, hvor han har været et af de vigtigste elementer i måden Feyenoord opbygger deres spil, sammen med Wieffer og Stengs. Jeg mener dog, at det er en rolle Trent og/eller Bradley godt kan varetage og tænker således ikke Geertruida i den rolle, men mere som en dygtig hybridspiller.

En centerforsvarer - Jeg kender ikke nok til Inacio fra Sporting til at turde nævne ham, ej heller nok til Antonio Silva i Benfica, Yoro i Lille eller Pacho i Frankfurt. Hincapie skuffede mig i Europa League finalen, men selvfølgelig skal han ikke udelukkende vurderes derudfra. Nico Schlottenberg har været rigtig god i Champions League, omvendt har Dortmund ikke været gode i Bundesligaen. Bastoni i Inter kunne også være et bud eller måske Scalvini i Atalanta, selvom han er ung.

Uanset bliver det virkelig spændende og jeg har fuld tiltro til Edwards, Hughes og Slot, at de vælger de helt rigtige profiler, også selvom det er spillere vi sikkert ikke har det største kendskab til. Men det er mine REALISTISKE bud og dermed er de pladser jeg mener skal forstærkes: kant, midtbane og centerforsvar.

Og nåh ja, for at gøre Cynwal kunsten efter med Gyokeres, så er her en video med Koopmeiners:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » fredag, 24. maj, 2024 09:01

Du har glemt at nævne Koopmeiners også er klasse til dødbolde.

For mig er drømmesigningen en rendyrket DM som Fabinho og en angriber som kan score mål.

Bud ville være Gyökeres og Alan Varela.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 25. maj, 2024 07:38

NÅ!! Det lader til at systemet (software'en) ikke vil lege med i min lille "sommerleg".
Når jeg tilføjer nye navne til listen, som man kan stemme på, så nulstiller den alle afgivne stemmer.

ØV!

Men nu er der kommet nogle flere navne på, til dem der har lyst til at stemme. Jeg ved ikke lige på stående fod hvad jeg gør her. Men een ting er sikkert: Min "summer-love" er Viktor Gyökeres :love3:
Vi SMADRER det PIShold !

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 25. maj, 2024 13:06

Hvis vi snakker drømme scenarie ;)

Florian Wirths
Ugarte
Piero Hincapié
Rodrygo

Hvis Arne foretrækker 4-2-3-1 kunne vi stille noget ala:

———-Jota
Diaz — wirthsA— Rodrygo
—- ugarte — Macallister
Robbo - Hincapie — VVD — Trent
———Ali—-

Til finansiering kunne følgende sælges:
Kehellerer
Jones
Salah

pingel

Indlæg af pingel » lørdag, 25. maj, 2024 18:38

Var vild med Wieffer i sommer, og er det stadig. Men er også lidt nervøs for om han kan tage skridtet op. Koopmeiners er derimod klar👍

Kudus - har han vist noget?

Har ikke en klar favorit til CB, eller VB - ser ikke nok “non-Pool” fodbold…

Og så tvivler jeg på Viktor G. Han er lidt gammel og uprøvet på højeste niveau.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 26. maj, 2024 06:59

pingel skrev:
lørdag, 25. maj, 2024 18:38
Og så tvivler jeg på Viktor G. Han er lidt gammel og uprøvet på højeste niveau.
Tjah..... Suarez var 24 da han kom - uprøvet fra højeste niveau - til Liverpool i 2011, and the rest is history.
Jeg vil så bare krydse fingre for, at - hvis Gyökeres kommer til Liverpool - VG's målfejringer ikke er en antydning af, at han også har en tendens til at ville bide modstanderne, når spillet går ham imod:

Billede

Se evt video om maskefejringen her:
https://www.tiktok.com/@matchday.fc/vid ... 4180739370
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 26. maj, 2024 22:07

Ja, det er en fed jubelscene. Kan også huske Borini, der havde kniven. Elliott har også af og til hevet fede jubelscener frem, blandt andet da han lavede hadouken og så har han også lavet en slags maske, men med en hånd...og nudelhår.

Billede
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 29. maj, 2024 12:29

Barella og Lautaro Martinez :gunfire:

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 30. maj, 2024 14:44

Jeg ved ikke om det er min drømmesigning, men hvad med Rodrygo? Han kan vel ikke se frem til særlig meget spilletid, nu hvor Mbappe kommer. Kan vi overtale Rodrygo til at se græsset i Liverpool som grønnere end det er i Madrid? Jeg tror han kan blive en stor gevinst.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 30. maj, 2024 15:42

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 30. maj, 2024 14:44
Jeg ved ikke om det er min drømmesigning, men hvad med Rodrygo? Han kan vel ikke se frem til særlig meget spilletid, nu hvor Mbappe kommer. Kan vi overtale Rodrygo til at se græsset i Liverpool som grønnere end det er i Madrid? Jeg tror han kan blive en stor gevinst.
Plejer Ancellotti ikke at være god til at holde på dem?
Vi SMADRER det PIShold !

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 31. maj, 2024 08:35

Cynwal skrev:
torsdag, 30. maj, 2024 15:42
Hr. Drejer skrev:
Plejer Ancellotti ikke at være god til at holde på dem?
Rodrygo er alt alt for dyr for Liverpool. Jf. også denne https://www.plbold.dk/nyhed/gigantisk-h ... d-stjerne/

Vi henter ikke spillere fra den hylde. Sådan er det.

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » fredag, 31. maj, 2024 14:33

Hr. Drejer skrev:
Har tænkt på det samme i dag. De har også fået Endrick.

Mbappe, Vinicius JR, Arda Güler, Endrick, Joselu, Rodrygo.

Nogen må sælges..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 31. maj, 2024 16:33

Mbeumo linkes nu til klubben. Det er sådant et navn, der bare smager af Michael Edwards. Det er vel ikke utænkeligt, at han kunne tage et skridt eller to op ad hylden i en alder af 24 år. Han har dog ofte sit udgangspunkt fra Salahs position.

Rodrygo tror jeg heller ikke på er særligt sandsynligt. Vi køber aldrig ind i Real Madrid eller fra den slags klubber. Jeg tænker også, der sikkert følger kæmpe lønkrav med.

Besvar