Men nævn gerne nogen, som er "inden for skiven / en del af det muliges kunst"
Jeg har selv gennem tiderne advokeret kraftigt for diverse spillere i sommervinduerne. Nogen har talt om "Cynwal's manchrunches", og det er nok ikke helt forkert. Der kan f.eks. nævnes Luuk de Jong eller Davinson Sanchez, hvor ingen af dem nogen side nåede til klubben, og var det sket, ville de sikkert have været en fejl.
I år er min store "transfer-kærlighed" Viktor Gyökeres fra Sporting, så ham vil jeg kaste på banen.
Jeg håber I vil lege med, og hver især kaste jeres våde drøm om et sommerindkøb i kommentartråden. For hver gang der kommer et nyt navn, så vil jeg tilføje navnet til en løbende afstemning i toppen. Min tanke er, at jeg vil tildele hver bruger 3 stemmer, og det vil være muligt undervejs at ændre ens stemmer, idet man - hvis man har brugt 3 stemmer - først skal slette den ene stemme man ikke ønsker mere, før man kan sætte nummer to. Jeg tænker 3 stemmer, fordi så vil jeg kategorisere de indkomne navne i 3 grupper:
- Forsvar
- Midtbane
- Angreb
Jeg håber I vil lege med, og jeg starter som sagt med at nominere Viktor Gyökeres, som jo som bekendt er angriber med mål i støvlerne. Han er meget direkte i sit spil, kan sætte sig selv op, og så er kold som en brøndgravers røv foran kassen.
Her er nogle af hans stats fra denne sæson:

Hans markedsværdi er angivet til € 55 mill eller £ 47 mill. Der er forlydender om en frikøbsklausul på € 100 mill (£87 mill) men der har været skrevet, at han måske kan købes for ca. det halve eller lidt mere end det. Sporting købte ham for € 22 mill sidste sommer, så det er da en fortjeneste, der er til at tage og føle på.
Her er der lidt video om, hvad han kan:
Jeg håber I vil lege med på ovenstående, og stemme undervejs og ændre, når der kommer bedre bud på banen.
Sæt i gang med at stemme.