Vi har haft den Houllier/Benitez snak før. At skære dem over en kam, har jeg det ikke så godt med, men lad nu det være.
Så i stedet for at tale om dem, kan vi vel blive enige om, at de TYPER, Benitez havde, var vindertyper og dem mangler vi nu. Jeg tror såmænd, at de går på banen for at vinde, men de har ikke den der attitude, der smitter af på holdkammeraterne. Dem, der burde have, er i øjeblikket i "mentalt ubalance", fordi de ikke leverer det, man normalt forventer af dem.
Hvor meget de tjener, tror jeg er ligegyldigt, for om de er vindertyper eller ej. Enten har man det i sig, eller så har man ikke.
Som jeg skrev andetsteds, har vi malet os selv op i et hjørne. Jeg tror, ligesom dig, også på konceptet, men uanset set hvad, kan vi ikke tåle, hverken økonomisk eller prestigemæssigt, at blive ved med at fyre manageren, uden at give det tid og der rækker EN sæson ikke.
Af det nuværende hold, er der vel kun Suarez, der både har spillemæssige og de mentale kvaliteter til at begå sig på et mesterhold, så uanset manager, er der lang vej endnu.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.