Mugge skrev:Når man er "United" fan, holder man så med Sheffield United (1889), Newcastle United (1892), Scunthorpe United (1899), Torquay United (1899), West Ham United (1900), Manchester United (1902), Carlisle United (1903), Southend United , 1906), Leeds United (1919), Hereford United (1924), Rotherham United (1925), Peterborough United (1934), Colchester United (1937), Cambridge United (1951), Oxford United (1956), Hartlepool United (1977), F.C. United of Manchester (2005) eller Hayes & Yeading United (2007)???NotArrogantJustinBieber skrev:Kan godt være, at jeg bare taler for mig selv, men mit forhold til Liverpool som United-fan er et rent love-hate relationsship. 08/09-sæsonen var en af de fedeste at vinde, netop fordi Liverpool gav os så meget modstand, og at det ikke var Chelsea, der, efter min mening, langt fra er en klub med samme historie og med samme passion som Liverpool, United og til dels også Arsenal.
Derfor bander jeg også pengenes indtog i fodboldverdenen, så vi nu også skal døjes med City. Nuvel, det gør det bare sjovere at vinde kampene mod dem, men de er hvor de er i dag alene pga. af penge og ingen af deres spillere er nogle der udviser klubfølelse.
Men bottomline er; jeg foretrækker by far Liverpool og Arsenal som de største konkurrenter pga. historien mellem de to klubber, og fordi de ikke er blevet hjulpet på vej til tops pga. en saltvandsindindsprøjtning fra varmere himmelstrøg. Det er to klubber med meget mere klasse og klubånd og de bevarer stadig de gamle dyder der plejede at kendetegne engelsk fodbold.
Men det var så også nok rosende ord til jer Scousebastards
Blev du så også i tvivl om hvem jeg snakkede om da jeg bare skrev City? Det kunne jo også være alle de her:
Birmingham City, Manchester City, Stoke City, Bristol City, Cardiff City, Coventry City, Hull City, Leicester City, Swansea City, Exeter City, Bradford City, Lincoln City, Bath City, York City, Gloucester City, Worchester City, Chelmsford City, St. Albans City
Og mht. scousebastards, så var det da ingen hån mod jer, men bare et lille dril for at understrege min personlige holdning om, at jeg helst ser Liverpool som førsteudfordreren til Manchester United, og at jeg derfor, fordi jeg blev født året efter Liverpools sidste mesterskab, aldrig før 08/09 sæsonen havde følt Liverpools være så tæt på at overhale os, hvorfor det føltes som et af de bedste mesterskaber jeg har oplevet, kun overgået af det vi nok højst sandsynligt anskaffer os nu.