Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 10. maj, 2011 12:55

Mugge skrev:
NotArrogantJustinBieber skrev:Kan godt være, at jeg bare taler for mig selv, men mit forhold til Liverpool som United-fan er et rent love-hate relationsship. 08/09-sæsonen var en af de fedeste at vinde, netop fordi Liverpool gav os så meget modstand, og at det ikke var Chelsea, der, efter min mening, langt fra er en klub med samme historie og med samme passion som Liverpool, United og til dels også Arsenal.
Derfor bander jeg også pengenes indtog i fodboldverdenen, så vi nu også skal døjes med City. Nuvel, det gør det bare sjovere at vinde kampene mod dem, men de er hvor de er i dag alene pga. af penge og ingen af deres spillere er nogle der udviser klubfølelse.

Men bottomline er; jeg foretrækker by far Liverpool og Arsenal som de største konkurrenter pga. historien mellem de to klubber, og fordi de ikke er blevet hjulpet på vej til tops pga. en saltvandsindindsprøjtning fra varmere himmelstrøg. Det er to klubber med meget mere klasse og klubånd og de bevarer stadig de gamle dyder der plejede at kendetegne engelsk fodbold.

Men det var så også nok rosende ord til jer Scousebastards :twisted:
Når man er "United" fan, holder man så med Sheffield United (1889), Newcastle United (1892), Scunthorpe United (1899), Torquay United (1899), West Ham United (1900), Manchester United (1902), Carlisle United (1903), Southend United , 1906), Leeds United (1919), Hereford United (1924), Rotherham United (1925), Peterborough United (1934), Colchester United (1937), Cambridge United (1951), Oxford United (1956), Hartlepool United (1977), F.C. United of Manchester (2005) eller Hayes & Yeading United (2007)???

Blev du så også i tvivl om hvem jeg snakkede om da jeg bare skrev City? Det kunne jo også være alle de her:

Birmingham City, Manchester City, Stoke City, Bristol City, Cardiff City, Coventry City, Hull City, Leicester City, Swansea City, Exeter City, Bradford City, Lincoln City, Bath City, York City, Gloucester City, Worchester City, Chelmsford City, St. Albans City

Og mht. scousebastards, så var det da ingen hån mod jer, men bare et lille dril for at understrege min personlige holdning om, at jeg helst ser Liverpool som førsteudfordreren til Manchester United, og at jeg derfor, fordi jeg blev født året efter Liverpools sidste mesterskab, aldrig før 08/09 sæsonen havde følt Liverpools være så tæt på at overhale os, hvorfor det føltes som et af de bedste mesterskaber jeg har oplevet, kun overgået af det vi nok højst sandsynligt anskaffer os nu.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 10. maj, 2011 21:15

Så står den da i hvert fald 1-1 i kæmpe afbrænderere..

Edit: Det fik jeg så lige sagt. 1-0 til City på selvmål af Crouch.
Senest rettet af AndreasN tirsdag, 10. maj, 2011 21:16, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » tirsdag, 10. maj, 2011 21:16

Så er Shitty foran 1-0.

PFN

Indlæg af PFN » tirsdag, 10. maj, 2011 21:17

Peter Krudt er ved at sikre os en plads i EL...

Kriller

Indlæg af Kriller » tirsdag, 10. maj, 2011 21:17

Sæsonmål nr. 5 af Crouch

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 10. maj, 2011 21:20

Tottenham er godt nok ringe i aften.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 10. maj, 2011 21:22

Nicoen skrev:Tottenham er godt nok ringe i aften.
... igen i aften.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 10. maj, 2011 21:26

AJ skrev:
Nicoen skrev:Tottenham er godt nok ringe i aften.
... igen i aften.
Nå, men så må de jo nok bare ud og købe nogle nye offensiv-spillere.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 10. maj, 2011 21:27

Ja Crouch har været ringe i år. Men han er generelt bare meget ringe.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » tirsdag, 10. maj, 2011 21:29

Har de endelig droppet Gomes?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 10. maj, 2011 22:08

Nej Gomes har nok fået en rygskade eller noget lign.

Tottemham har fået 8 Point på de seneste 5kampe. Mens vi nok skal tæske dem på søndag!

Skidt resultat. (Hvis man troede på den 4.plads) - men tættere på den 5.plads! ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » tirsdag, 10. maj, 2011 22:19

AJ skrev:Tro mig, jeg synes også den patenttagen på betegnelsen United er irriterende. Men har vi ikke snart kogt nok suppe på den?

Det ender jo bare med, at folk stiller spørgsmålstegn ved om om vi snakker om Liverpool fra England eller om dem fra Uruguay.
Ha ha - det er faktisk pissesjovt det der AJ :D

Iøvrigt enig med dig i ovenstående - jeg tror ikke folk er i tvivl om hvem United er - uanset om man er irriteret over at de har "taget patent" på det.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » tirsdag, 10. maj, 2011 22:48

tue69 skrev:
AJ skrev:Tro mig, jeg synes også den patenttagen på betegnelsen United er irriterende. Men har vi ikke snart kogt nok suppe på den?

Det ender jo bare med, at folk stiller spørgsmålstegn ved om om vi snakker om Liverpool fra England eller om dem fra Uruguay.
Ha ha - det er faktisk pissesjovt det der AJ :D

Iøvrigt enig med dig i ovenstående - jeg tror ikke folk er i tvivl om hvem United er - uanset om man er irriteret over at de har "taget patent" på det.
Jeg kalder næsten altid ManU for 'United', ligesom jeg næsten altid kalder ManCity for 'City'. Ud fra både sub- og kontekst er folk meget sjældent i tvivl om, hvem jeg snakker om...

Indfødte folk i Newcastle og Leeds kalder også deres klubber for 'United', men igen er det som regel i sammenhænge, hvor ingen kan være i tvivl om, hvem der refereres til.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 10. maj, 2011 23:06

Lad os håbe Shity dummer sig i kval'en.

T'ham er sat til tælling. Vi KO'er dem.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » tirsdag, 10. maj, 2011 23:34

Jeg elsker, når Spurs taber. De er så latterligt overhypede.
Best in the world at everything I do.

Besvar