Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » mandag, 31. mar, 2014 15:16

tue69 skrev:
AllanShore skrev:Der findes ikke City-fans. De er alle medløbere.
Ja. Rygtet vil at de er blevet 450.000 flere i løbet af marts måned.
Læg en til oveni.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » mandag, 31. mar, 2014 15:22

AllanShore skrev:
tue69 skrev:
Læg en til oveni.
Ha ha, der er heller ikke så langt mellem stadions. Bekvemmelighed frem for alt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » mandag, 31. mar, 2014 15:39

Belloni skrev:
Emmy skrev:
Belloni skrev:
Emmy skrev:
Badooo skrev:Lyder som om der kommer gang i den i Liverpool, når Liverpool og Everton spiller hjemme i CL samme dag :P
Det kommer selvfølgelig aldrig nogensinde til at ske.
I PL spilles der heller aldrig samme dag i Liverpool vel?
Kunne jo give store problemer med 4 fan grupperinger indenfor et par kilometer.
Det er ikke mig du skal overbevise, det er jeg udmærket klar over. Også derfor jeg skriver det aldrig kommer til at ske.
Det var ikke for at overbevise, men et spørgsmål :)
Var ret sikker i min sag, men så blev jeg sgu alligevel i tvivl. Altså eks. Inter og Milan spiller jo aldrig samme tid grundet stadion. Blev bare i tvivl mht det andet.
Hvad så i London eks? Er der regler for hvor langt stadions ligger fra hinanden hvis de skal spille samtidig?
Grundlæggende, så er det jo fordi politiet ikke har ressourcer til to kampe på samme dag/tidspunkt (eller weekend). Af samme årsag er der heller ikke fodbold samme dag som der er væddeløb på Aintree. At de to stadions ligger rimelig tæt på hinanden, tror jeg faktisk ikke har noget at sige.
London må/kan man ikke sammenligne med, da det er en helt anden størrelse - også politimæssigt.
Af tv hensyn, så vil man helst heller ikke, at hold fra samme land alle spiller på den samme dag.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 31. mar, 2014 15:54

mortenbak skrev:
thefugle skrev:
ScouserTommy skrev:Jeg kunne godt unde Everton at snyde Arsenal for fjerdepladsen. De har et godt hold, de bitre blå :P
Det kunne jeg fandme os godt! Kunne være fedt med begge sider af Merseyside med i CL ! :D
Ja det bør da blive noget af et brag på Goodison på søndag....

Everton har kun 4 point op til Ars....

Jeg tror jeg skal se den kamp :)
Jeg ser fodbold alle weekender stort set, så det SKAL jeg os. Håber så meget vi får både Gunners og Man Utd uden for CL næste år. Det kunne være så fucking guld.

Har 4 Man Utd fans og 1 Gooner i min svigerfamilie, og jeg ser dem relativt tit!
Senest rettet af thefugle mandag, 31. mar, 2014 15:55, rettet i alt 1 gang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » mandag, 31. mar, 2014 15:55

tue69 skrev:
Mon ikke også der er mange der lige har fået støvet LFC medlemskortet af her de sidste par måneder?

Jeg oplever sjovt nok flere og flere på jobbet der kommer ud af skabet og proklamere deres livslange forhold til LFC.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 31. mar, 2014 15:57

bblauritzen skrev:
tue69 skrev:
Mon ikke også der er mange der lige har fået støvet LFC medlemskortet af her de sidste par måneder?

Jeg oplever sjovt nok flere og flere på jobbet der kommer ud af skabet og proklamere deres livslange forhold til LFC.

Det har jeg altså ikke så meget til overs for må jeg indrømme. Stiller mig os tvivlende overfor "nye" LFC fans af dem jeg kender, som ligepludselig elsker klubben og har været fan siden før klubben eksisterede. Det gider jeg ikke.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
tue69

Indlæg af tue69 » mandag, 31. mar, 2014 15:58

bblauritzen skrev:
tue69 skrev:

Selvfølgelig - og der kommer jo også nye røde til, når tingene går som det gør lige nu. Sådan er det jo, og sådan vil det være. Det er vel primært i medgangstider at nye fanforhold skabes.

Kommentaren til AllanShore var henvendt til den artikel der fortalte, at der i døgnet efter Uniteds 0-3 nederlag til Pool var 450.000 færre "likes" på deres facebook-gruppe.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 31. mar, 2014 17:01

tue69 skrev:
Haha, ja, og hvis - HVIS :mrgreen: - det i en fjern fremtid skulle ske, at United igen overhaler City, så får de allesammen travlt med at skifte igen... :violin:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 31. mar, 2014 17:09

tue69 skrev:
bblauritzen skrev:
tue69 skrev:

Selvfølgelig - og der kommer jo også nye røde til, når tingene går som det gør lige nu. Sådan er det jo, og sådan vil det være. Det er vel primært i medgangstider at nye fanforhold skabes.

Kommentaren til AllanShore var henvendt til den artikel der fortalte, at der i døgnet efter Uniteds 0-3 nederlag til Pool var 450.000 færre "likes" på deres facebook-gruppe.
Det er meget naturligt, at det er sådan det foregår. Hold der spiller godt, har succes, vinder pokaler og bliver eksponerede i medierne er selvfølgelig mere interessante for nye fans end hold, der gør alt det modsatte. De af os herinde der har været med i 30-40 år kan jo heller ikke påstå andet, end at klubbens succes dengang i 70'erne og 80'erne var medvirkende til at vi blev fans.

Kunsten er at blive hængende når modgangen melder sig. Det er der, rigtige fans skilles fra medløberfansene.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 31. mar, 2014 21:47

Vores næste modstander er i form, virker det til. Specielt den store. Jeg frygter vitterligt deres enorme fysik
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 31. mar, 2014 22:01

Jesper skrev:Vores næste modstander er i form, virker det til. Specielt den store. Jeg frygter vitterligt deres enorme fysik
Med en sejr i dag er de 11 points klar af stregen, dvs i praksis reddet. Det kan måske gøre opgaven en smule lettere for os.

Vintage Carroll scoring i øvrigt :clap:
Senest rettet af Sledgehammer mandag, 31. mar, 2014 22:11, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 31. mar, 2014 22:04

Jesper skrev:Vores næste modstander er i form, virker det til. Specielt den store. Jeg frygter vitterligt deres enorme fysik
Vi spiller uden om fysikken. Det er jeg ikke så bange for.
"We're not racist, we only hate the mancs"

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 31. mar, 2014 23:17

Emmy skrev:
Den lille og hurtige slår den store og dovne!

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 01. apr, 2014 06:51

thefugle skrev:
Emmy skrev:
Den lille og hurtige slår den store og dovne!
Muligvis, men ved nu ikke hvor megen dovenskab, der er over West Ham-spillerne :)

Brugeravatar
tue69

Indlæg af tue69 » tirsdag, 01. apr, 2014 08:52

Til gengæld så kommer vi til at få massevis af boldbesiddelse, og det får West Ham nok svært ved at overleve kampen igennem. De seneste kampe har West Ham konsekvent overladt spillet til modstanderne (hvilket også har fået utilfredse fans frem på de sociale medier, fornuftige resultater til trods). Specielt Hull-kampen, hvor West Ham, på trods af at de spillede en mand i overtal det meste af tiden, overlod spillet til Hull fik fansene på barrikaderne, og Sam Allerdyce blev buhet ud på hjemmebanen.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... am-3292961

Jeg er udmærket klar over, at en mand som Andy Carroll vil kunne gøre ondt på vores forsvar (specielt Agger), men hvis West Ham vil give os 60-70 % af boldbesiddelsen, så vil der komme muligheder. Og vi er trods alt et bedre hold end Sunderland og Hull City.

Når det så er sagt, så er jeg vildt nervøs inden den næste kamp. Jeg frygter at drengene begynder at få gummiben, situationen taget i betragtning. (det har jeg så frygtet i de seneste 10 kampe nu, men stadig')

Besvar