Læg en til oveni.tue69 skrev:Ja. Rygtet vil at de er blevet 450.000 flere i løbet af marts måned.AllanShore skrev:Der findes ikke City-fans. De er alle medløbere.
Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Fan af Manchester United
Ha ha, der er heller ikke så langt mellem stadions. Bekvemmelighed frem for alt.AllanShore skrev:Læg en til oveni.tue69 skrev:Ja. Rygtet vil at de er blevet 450.000 flere i løbet af marts måned.AllanShore skrev:Der findes ikke City-fans. De er alle medløbere.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Grundlæggende, så er det jo fordi politiet ikke har ressourcer til to kampe på samme dag/tidspunkt (eller weekend). Af samme årsag er der heller ikke fodbold samme dag som der er væddeløb på Aintree. At de to stadions ligger rimelig tæt på hinanden, tror jeg faktisk ikke har noget at sige.Belloni skrev:Det var ikke for at overbevise, men et spørgsmålEmmy skrev:Det er ikke mig du skal overbevise, det er jeg udmærket klar over. Også derfor jeg skriver det aldrig kommer til at ske.Belloni skrev:I PL spilles der heller aldrig samme dag i Liverpool vel?Emmy skrev:Det kommer selvfølgelig aldrig nogensinde til at ske.Badooo skrev:Lyder som om der kommer gang i den i Liverpool, når Liverpool og Everton spiller hjemme i CL samme dag
Kunne jo give store problemer med 4 fan grupperinger indenfor et par kilometer.![]()
Var ret sikker i min sag, men så blev jeg sgu alligevel i tvivl. Altså eks. Inter og Milan spiller jo aldrig samme tid grundet stadion. Blev bare i tvivl mht det andet.
Hvad så i London eks? Er der regler for hvor langt stadions ligger fra hinanden hvis de skal spille samtidig?
London må/kan man ikke sammenligne med, da det er en helt anden størrelse - også politimæssigt.
Af tv hensyn, så vil man helst heller ikke, at hold fra samme land alle spiller på den samme dag.
Jeg ser fodbold alle weekender stort set, så det SKAL jeg os. Håber så meget vi får både Gunners og Man Utd uden for CL næste år. Det kunne være så fucking guld.mortenbak skrev:Ja det bør da blive noget af et brag på Goodison på søndag....thefugle skrev:Det kunne jeg fandme os godt! Kunne være fedt med begge sider af Merseyside med i CL !ScouserTommy skrev:Jeg kunne godt unde Everton at snyde Arsenal for fjerdepladsen. De har et godt hold, de bitre blå
Everton har kun 4 point op til Ars....
Jeg tror jeg skal se den kamp
Har 4 Man Utd fans og 1 Gooner i min svigerfamilie, og jeg ser dem relativt tit!
Senest rettet af thefugle mandag, 31. mar, 2014 15:55, rettet i alt 1 gang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Mon ikke også der er mange der lige har fået støvet LFC medlemskortet af her de sidste par måneder?tue69 skrev:Ja. Rygtet vil at de er blevet 450.000 flere i løbet af marts måned.AllanShore skrev:Der findes ikke City-fans. De er alle medløbere.
Jeg oplever sjovt nok flere og flere på jobbet der kommer ud af skabet og proklamere deres livslange forhold til LFC.
bblauritzen skrev:Mon ikke også der er mange der lige har fået støvet LFC medlemskortet af her de sidste par måneder?tue69 skrev:Ja. Rygtet vil at de er blevet 450.000 flere i løbet af marts måned.AllanShore skrev:Der findes ikke City-fans. De er alle medløbere.
Jeg oplever sjovt nok flere og flere på jobbet der kommer ud af skabet og proklamere deres livslange forhold til LFC.
Det har jeg altså ikke så meget til overs for må jeg indrømme. Stiller mig os tvivlende overfor "nye" LFC fans af dem jeg kender, som ligepludselig elsker klubben og har været fan siden før klubben eksisterede. Det gider jeg ikke.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Selvfølgelig - og der kommer jo også nye røde til, når tingene går som det gør lige nu. Sådan er det jo, og sådan vil det være. Det er vel primært i medgangstider at nye fanforhold skabes.bblauritzen skrev:Mon ikke også der er mange der lige har fået støvet LFC medlemskortet af her de sidste par måneder?tue69 skrev:Ja. Rygtet vil at de er blevet 450.000 flere i løbet af marts måned.AllanShore skrev:Der findes ikke City-fans. De er alle medløbere.
Kommentaren til AllanShore var henvendt til den artikel der fortalte, at der i døgnet efter Uniteds 0-3 nederlag til Pool var 450.000 færre "likes" på deres facebook-gruppe.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Haha, ja, og hvis - HVIStue69 skrev:Ja. Rygtet vil at de er blevet 450.000 flere i løbet af marts måned.AllanShore skrev:Der findes ikke City-fans. De er alle medløbere.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Det er meget naturligt, at det er sådan det foregår. Hold der spiller godt, har succes, vinder pokaler og bliver eksponerede i medierne er selvfølgelig mere interessante for nye fans end hold, der gør alt det modsatte. De af os herinde der har været med i 30-40 år kan jo heller ikke påstå andet, end at klubbens succes dengang i 70'erne og 80'erne var medvirkende til at vi blev fans.tue69 skrev:Selvfølgelig - og der kommer jo også nye røde til, når tingene går som det gør lige nu. Sådan er det jo, og sådan vil det være. Det er vel primært i medgangstider at nye fanforhold skabes.bblauritzen skrev:Mon ikke også der er mange der lige har fået støvet LFC medlemskortet af her de sidste par måneder?tue69 skrev:Ja. Rygtet vil at de er blevet 450.000 flere i løbet af marts måned.AllanShore skrev:Der findes ikke City-fans. De er alle medløbere.
Kommentaren til AllanShore var henvendt til den artikel der fortalte, at der i døgnet efter Uniteds 0-3 nederlag til Pool var 450.000 færre "likes" på deres facebook-gruppe.
Kunsten er at blive hængende når modgangen melder sig. Det er der, rigtige fans skilles fra medløberfansene.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Vores næste modstander er i form, virker det til. Specielt den store. Jeg frygter vitterligt deres enorme fysik
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
Med en sejr i dag er de 11 points klar af stregen, dvs i praksis reddet. Det kan måske gøre opgaven en smule lettere for os.Jesper skrev:Vores næste modstander er i form, virker det til. Specielt den store. Jeg frygter vitterligt deres enorme fysik
Vintage Carroll scoring i øvrigt

Senest rettet af Sledgehammer mandag, 31. mar, 2014 22:11, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Vi spiller uden om fysikken. Det er jeg ikke så bange for.Jesper skrev:Vores næste modstander er i form, virker det til. Specielt den store. Jeg frygter vitterligt deres enorme fysik
"We're not racist, we only hate the mancs"
Den lille og hurtige slår den store og dovne!Emmy skrev:Vi spiller uden om fysikken. Det er jeg ikke så bange for.Jesper skrev:Vores næste modstander er i form, virker det til. Specielt den store. Jeg frygter vitterligt deres enorme fysik
Muligvis, men ved nu ikke hvor megen dovenskab, der er over West Ham-spillernethefugle skrev:Den lille og hurtige slår den store og dovne!Emmy skrev:Vi spiller uden om fysikken. Det er jeg ikke så bange for.Jesper skrev:Vores næste modstander er i form, virker det til. Specielt den store. Jeg frygter vitterligt deres enorme fysik

Til gengæld så kommer vi til at få massevis af boldbesiddelse, og det får West Ham nok svært ved at overleve kampen igennem. De seneste kampe har West Ham konsekvent overladt spillet til modstanderne (hvilket også har fået utilfredse fans frem på de sociale medier, fornuftige resultater til trods). Specielt Hull-kampen, hvor West Ham, på trods af at de spillede en mand i overtal det meste af tiden, overlod spillet til Hull fik fansene på barrikaderne, og Sam Allerdyce blev buhet ud på hjemmebanen.Jesper skrev:Vores næste modstander er i form, virker det til. Specielt den store. Jeg frygter vitterligt deres enorme fysik
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... am-3292961
Jeg er udmærket klar over, at en mand som Andy Carroll vil kunne gøre ondt på vores forsvar (specielt Agger), men hvis West Ham vil give os 60-70 % af boldbesiddelsen, så vil der komme muligheder. Og vi er trods alt et bedre hold end Sunderland og Hull City.
Når det så er sagt, så er jeg vildt nervøs inden den næste kamp. Jeg frygter at drengene begynder at få gummiben, situationen taget i betragtning. (det har jeg så frygtet i de seneste 10 kampe nu, men stadig')