Hvorfor påstår du, at Laudrup kun præsterer i en sæson?Aquilani4 skrev:http://www.theguardian.com/football/201 ... am-manager
Det forstår jeg ikke. Jeg synes A.V Boas er en meget dygtig træner. Jeg ved ikke hvem Spurs tror se kan hente ind, som er bedre. Laudrup ville være et step ned, han præsterer jo kun i 1 sæson. Måske De Boer fra Ajax.
I hans nu anden sæson i Swansea er klubben på en 10. plads i PL og godt igang med at spille sig videre i EL. Vi taler om SWANSEA som alle bookmakere mente var "favoritter" til at rykke ned i Laudrups første sæson. SWANSEA - en klub hvor en placering som nummer 11 var så imponerende, at manageren efterfølgende fik verdens største og bedste job.
Og i øvrigt, så gjorde Laudrup det også fint i alle 4 sæsoner i Brøndby, hvor klubben aldrig sluttede udenfor top 2 og vandt et enkelt mesterskab og en enkelt pokaltitel.
Jeg skal ikke gøre mig klog på, om Laudrup er på niveau med AVB, men i mine øjne har han leveret fine resultater under de forudsætninger, som han har arbejdet under.