Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » onsdag, 27. nov, 2013 10:17

Aquilani4 skrev:http://www.theguardian.com/football/201 ... am-manager

Det forstår jeg ikke. Jeg synes A.V Boas er en meget dygtig træner. Jeg ved ikke hvem Spurs tror se kan hente ind, som er bedre. Laudrup ville være et step ned, han præsterer jo kun i 1 sæson. Måske De Boer fra Ajax.
Hvorfor påstår du, at Laudrup kun præsterer i en sæson?

I hans nu anden sæson i Swansea er klubben på en 10. plads i PL og godt igang med at spille sig videre i EL. Vi taler om SWANSEA som alle bookmakere mente var "favoritter" til at rykke ned i Laudrups første sæson. SWANSEA - en klub hvor en placering som nummer 11 var så imponerende, at manageren efterfølgende fik verdens største og bedste job.

Og i øvrigt, så gjorde Laudrup det også fint i alle 4 sæsoner i Brøndby, hvor klubben aldrig sluttede udenfor top 2 og vandt et enkelt mesterskab og en enkelt pokaltitel.

Jeg skal ikke gøre mig klog på, om Laudrup er på niveau med AVB, men i mine øjne har han leveret fine resultater under de forudsætninger, som han har arbejdet under.
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » onsdag, 27. nov, 2013 14:13

http://www.bold.dk/nyt/Norwich-wingere-ude-i-flere-uger
Norwich har fået de to kantspillere Anthony Pilkington og Robert Snodgrass skadet. Pilkington er ude fem-seks uger, Snodgrass noget kortere.

Norwich kæmper for at holde sig oven vande i Premier League, men der er skidt nyt til kanariefuglene. Klubbens to kantspillere Anthony Pilkington og Robert Snodgrass er blevet skadede.

For Pilkingtons vedkommende drejer det sig om en muskelskade. Ireren kommer til at sidde uden for i fem-seks uger, fremgår det af klubbens hjemmeside.

Snodgrass slipper lidt billigere. Der går også nogle uger med ham, men kortere tid end Pilkington, lyder det.

Begge spillere har fået godt med spilletid i denne sæson med 11 kampe hver.
Lidt heldigt for os, når vi skal møde dem om en uges tid. Suarez hattrick? ;)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 27. nov, 2013 14:16

er det ikke lige gyldigt hvem de spiller med, suarez går efter det hattrick for sure. :D
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » onsdag, 27. nov, 2013 14:25

texy skrev:

Det forstår jeg ikke. Jeg synes A.V Boas er en meget dygtig træner. Jeg ved ikke hvem Spurs tror se kan hente ind, som er bedre. Laudrup ville være et step ned, han præsterer jo kun i 1 sæson. Måske De Boer fra Ajax.

I hans nu anden sæson i Swansea er klubben på en 10. plads i PL og godt igang med at spille sig videre i EL. Vi taler om SWANSEA som alle bookmakere mente var "favoritter" til at rykke ned i Laudrups første sæson. SWANSEA - en klub hvor en placering som nummer 11 var så imponerende, at manageren efterfølgende fik verdens største og bedste job.

Og i øvrigt, så gjorde Laudrup det også fint i alle 4 sæsoner i Brøndby, hvor klubben aldrig sluttede udenfor top 2 og vandt et enkelt mesterskab og en enkelt pokaltitel.

Jeg skal ikke gøre mig klog på, om Laudrup er på niveau med AVB, men i mine øjne har han leveret fine resultater under de forudsætninger, som han har arbejdet under.
Ah, Laudrup havde kun 1 fremragende sæson i 2004/05, men synes han skuffede meget i de andre.

Med det materiale han havde dengang, er det ret skidt kun at vinde 1 mesterskab på 4 år. Og ikke engang kvalificere sig til CL.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 27. nov, 2013 14:29

Wormie skrev:er det ikke lige gyldigt hvem de spiller med, suarez går efter det hattrick for sure. :D
Så kan han lave et hattrick af hattricks mod Norwich ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 28. nov, 2013 22:34

Aquilani4 skrev:
texy skrev:

Ah, Laudrup havde kun 1 fremragende sæson i 2004/05, men synes han skuffede meget i de andre.

Med det materiale han havde dengang, er det ret skidt kun at vinde 1 mesterskab på 4 år. Og ikke engang kvalificere sig til CL.
Sludder. I hele perioden var FCK klart den dominerende økonomiske faktor og dermed også klokkeklare favoritter. Derudover var Brøndby i hele foråret 2006 uhørt hårdt ramt af skader. Der sad vel i gennemsnit 4 normale startere udenfor. Ellers havde Brøndby ganske givet vundet mesterskabet igen. Og endelig viser resultaterne siden hans afgang noget om, hvad Laudrup kunne i BIF, som efterfølgerne ikke kunne.
Kloppite

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 28. nov, 2013 23:27

texy skrev:
Aquilani4 skrev:
texy skrev:

Sludder. I hele perioden var FCK klart den dominerende økonomiske faktor og dermed også klokkeklare favoritter. Derudover var Brøndby i hele foråret 2006 uhørt hårdt ramt af skader. Der sad vel i gennemsnit 4 normale startere udenfor. Ellers havde Brøndby ganske givet vundet mesterskabet igen. Og endelig viser resultaterne siden hans afgang noget om, hvad Laudrup kunne i BIF, som efterfølgerne ikke kunne.
Mange undskyldninger. FCK havde måske flere penge, men BIF havde det bedste spillermateriale. Hasse Backe's FCK-hold var slet ikke lige så godt som Staale's.

Hans resultater var også meget skuffende. De havde den ene sæson hvor de spillede mod Schalke og Barca men i de andre sæsoner gjorde de ikke meget væsen af sig.

Rosenborg = Katastrofe
Ventspils = Katastrofe

Laudrup's eneste mesterskab var i FCK's værste sæson siden årtusindskiftet. Ikke imponerende.
Hent Shelvey tilbage!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 08. dec, 2013 11:18

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » mandag, 09. dec, 2013 12:06

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 09. dec, 2013 12:39

YNWA! skrev:http://www.6-eren.dk/premierleague/m%C3 ... ber-201314.

Hvor er det dumt.. Ingen Suarez!
Det er Morten Bruun, havde du forventet indsigt og fornuft?

Ja, jeg er måske farvet af hans tid som SønderjyskE-træner, men han er by far den største fiasko i SE's trænersæde nogensinde..

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » mandag, 09. dec, 2013 13:10

ThunderZtorm skrev:
YNWA! skrev:http://www.6-eren.dk/premierleague/m%C3 ... ber-201314.

Hvor er det dumt.. Ingen Suarez!
Det er Morten Bruun, havde du forventet indsigt og fornuft?

Ja, jeg er måske farvet af hans tid som SønderjyskE-træner, men han er by far den største fiasko i SE's trænersæde nogensinde..

At han så synes Rooney burde være månedens spiller gør da bare det hele værre. Men fornuftig har manden aldrig været. Utroligt de kan kalde ham ekspert.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 09. dec, 2013 14:10

Har skrevet en klage til SBS nu over Morten Bruun, for hold da kæft en spasser.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 09. dec, 2013 19:16

thefugle skrev:Har skrevet en klage til SBS nu over Morten Bruun, for hold da kæft en spasser.
På grund af det der? Så tror jeg de får sig et godt grin over det, og så kunne du i øvrigt også sende en klage af sted mod Bischoff, der heller ikke nævner ham.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 09. dec, 2013 19:18

Man har ret til at have sin mening, men kan vi ikke godt blive enige om, at det er decideret useriøst ikke at have Suarez på månedens hold, AS?
Liverpool Football Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 09. dec, 2013 19:57

Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg ikke har nærmet mig en Liverpoolkamp den sidste måned fordi I vinder, mens United, ja laver alt muligt andet. Skyklapperne har været brugt flittigt ;)

Så jeg ved kun, at Rooney og Aguero har været de to bedste i november.
Fan af Manchester United

Besvar