Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » lørdag, 17. apr, 2010 15:44

Nå, men hvis du bare Chelsea holder skansen resten af vejen, så er en United-sejr i dag jo helt fin.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 17. apr, 2010 15:46

Ikke lige en kamp der går over i historien som en af de bedste. :|
Billede

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 17. apr, 2010 15:47

Jeg tillader mig nu altså også at glæde mig over en ManU sejr idag. Chancerne for at de når mesterskabet er stadig minimale, og med dette resultat er der nu også mulighed for, at ManC ikke når fjerdepladsen.

Alt i alt et ganske godt resultat.

Kræ

Indlæg af Kræ » lørdag, 17. apr, 2010 15:53

jørgen lk skrev:
Kræ skrev:Skal vi juble med Scholes...? Vi er jo vel stadig inde i billedet som nummer fire?
Nej, vi er ikke inde i billedet. Tjek evt. stillingen.
Til gengæld er united stærkt inde i billedet til at tage nr. 19.
Tjek evt. kampprogrammet, City og Spurs har stadig svære modstandere hvor de kan smide point samt en kamp mod hinanden. Tottenham kan sagtens smide 6 point og det samme kan City, så hvis vi vinder vores næste to kampe med flere overskydende mål, så synes jeg da der er en chance.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 17. apr, 2010 15:55

Vi skal vinde de to næste kampe og så bliver chelsea kampen afgørende.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 17. apr, 2010 15:56

Hvordan kan man glæde sig over at scum vinder? Hvis vi skal have hjælp skal det ikke være fra den front!

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 17. apr, 2010 16:10

Så vigtigt at city mister vitale point i jagten på cl.. det kan meget vel komme os til gode, hvis vi tager os sammen på mandag og fremover..!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » lørdag, 17. apr, 2010 16:53

Hr. Drejer skrev:Hvordan kan man glæde sig over at scum vinder? Hvis vi skal have hjælp skal det ikke være fra den front!
Hvis det er nødvendigt for at nappe 4. pladsen, så jubler jeg gerne over en scum-sejr. Vil langt hellere have vi bliver nummer 4 og scum vinder mesterskabet, end at vi ikke når 4. pladsen og Chelsea tilgengæld vinder mesterskabet. Hadet til rivalerne må aldrig blive større end kærligheden til klubben.

SaibotDK
Geografisk sted: København

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 17. apr, 2010 17:17

Jaja, Jay Spearing har scoret til 3-0 for Leicester!

Allan

Indlæg af Allan » lørdag, 17. apr, 2010 17:30

Når man tænker på argumantationen fra ManU fans vedrørende den ekstra lange tillægstid i den første kamp (4-3 kampen), burde der så ikke tilsvarende blive lagt noget tid til, efter Scholes scoring??

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Arturo Bandini » lørdag, 17. apr, 2010 17:33

SaibotDK skrev:Jaja, Jay Spearing har scoret til 3-0 for Leicester!
Jeg læste det som Jay-Jay Spearing :D
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Aarde

Indlæg af Aarde » lørdag, 17. apr, 2010 17:38

Mambo skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvordan kan man glæde sig over at scum vinder? Hvis vi skal have hjælp skal det ikke være fra den front!
Hvis det er nødvendigt for at nappe 4. pladsen, så jubler jeg gerne over en scum-sejr. Vil langt hellere have vi bliver nummer 4 og scum vinder mesterskabet, end at vi ikke når 4. pladsen og Chelsea tilgengæld vinder mesterskabet. Hadet til rivalerne må aldrig blive større end kærligheden til klubben.
Spot on. Det er by far den bedste formulering af det budskab, jeg til dato har hørt.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 17. apr, 2010 18:18

Mambo skrev:
Hadet til scum er bestemt ikke større end kærligheden til LiverpoolFC. Slet ikke. Men Jeg vil tillade mig aldrig at glædes over at scum vinder. Sådan er det!

Derudover vil en uafgjort også være en hjælp til os, samtidig med at det vil føles som et nederlag for scum i deres jagt på 'skabet'.

Aarde

Indlæg af Aarde » lørdag, 17. apr, 2010 18:46

Chelsea bliver fuldstændig udspillet på White Hart Lane lige nu - og jeg kan lide det. Jeg bryder mig ikke om at kunne lide det, men det kan jeg.

EDIT: Straffe til Spurs.
EDIT II: Og fuldt fortjent 1-0.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 17. apr, 2010 18:57

aarde skrev:Chelsea bliver fuldstændig udspillet på White Hart Lane lige nu - og jeg kan lide det. Jeg bryder mig ikke om at kunne lide det, men det kan jeg.

EDIT: Straffe til Spurs.
EDIT II: Og fuldt fortjent 1-0.
NOT cool.

Besvar