Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nå, men hvis du bare Chelsea holder skansen resten af vejen, så er en United-sejr i dag jo helt fin.
Jeg tillader mig nu altså også at glæde mig over en ManU sejr idag. Chancerne for at de når mesterskabet er stadig minimale, og med dette resultat er der nu også mulighed for, at ManC ikke når fjerdepladsen.
Alt i alt et ganske godt resultat.
Alt i alt et ganske godt resultat.
Tjek evt. kampprogrammet, City og Spurs har stadig svære modstandere hvor de kan smide point samt en kamp mod hinanden. Tottenham kan sagtens smide 6 point og det samme kan City, så hvis vi vinder vores næste to kampe med flere overskydende mål, så synes jeg da der er en chance.jørgen lk skrev:Nej, vi er ikke inde i billedet. Tjek evt. stillingen.Kræ skrev:Skal vi juble med Scholes...? Vi er jo vel stadig inde i billedet som nummer fire?
Til gengæld er united stærkt inde i billedet til at tage nr. 19.
Vi skal vinde de to næste kampe og så bliver chelsea kampen afgørende.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvordan kan man glæde sig over at scum vinder? Hvis vi skal have hjælp skal det ikke være fra den front!
-
- Geografisk sted: danemark
Så vigtigt at city mister vitale point i jagten på cl.. det kan meget vel komme os til gode, hvis vi tager os sammen på mandag og fremover..!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Hvis det er nødvendigt for at nappe 4. pladsen, så jubler jeg gerne over en scum-sejr. Vil langt hellere have vi bliver nummer 4 og scum vinder mesterskabet, end at vi ikke når 4. pladsen og Chelsea tilgengæld vinder mesterskabet. Hadet til rivalerne må aldrig blive større end kærligheden til klubben.Hr. Drejer skrev:Hvordan kan man glæde sig over at scum vinder? Hvis vi skal have hjælp skal det ikke være fra den front!
Jaja, Jay Spearing har scoret til 3-0 for Leicester!
Når man tænker på argumantationen fra ManU fans vedrørende den ekstra lange tillægstid i den første kamp (4-3 kampen), burde der så ikke tilsvarende blive lagt noget tid til, efter Scholes scoring??
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Jeg læste det som Jay-Jay SpearingSaibotDK skrev:Jaja, Jay Spearing har scoret til 3-0 for Leicester!

Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Spot on. Det er by far den bedste formulering af det budskab, jeg til dato har hørt.Mambo skrev:Hvis det er nødvendigt for at nappe 4. pladsen, så jubler jeg gerne over en scum-sejr. Vil langt hellere have vi bliver nummer 4 og scum vinder mesterskabet, end at vi ikke når 4. pladsen og Chelsea tilgengæld vinder mesterskabet. Hadet til rivalerne må aldrig blive større end kærligheden til klubben.Hr. Drejer skrev:Hvordan kan man glæde sig over at scum vinder? Hvis vi skal have hjælp skal det ikke være fra den front!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hadet til scum er bestemt ikke større end kærligheden til LiverpoolFC. Slet ikke. Men Jeg vil tillade mig aldrig at glædes over at scum vinder. Sådan er det!Mambo skrev:Hvis det er nødvendigt for at nappe 4. pladsen, så jubler jeg gerne over en scum-sejr. Vil langt hellere have vi bliver nummer 4 og scum vinder mesterskabet, end at vi ikke når 4. pladsen og Chelsea tilgengæld vinder mesterskabet. Hadet til rivalerne må aldrig blive større end kærligheden til klubben.Hr. Drejer skrev:Hvordan kan man glæde sig over at scum vinder? Hvis vi skal have hjælp skal det ikke være fra den front!
Derudover vil en uafgjort også være en hjælp til os, samtidig med at det vil føles som et nederlag for scum i deres jagt på 'skabet'.
Chelsea bliver fuldstændig udspillet på White Hart Lane lige nu - og jeg kan lide det. Jeg bryder mig ikke om at kunne lide det, men det kan jeg.
EDIT: Straffe til Spurs.
EDIT II: Og fuldt fortjent 1-0.
NOT cool.aarde skrev:Chelsea bliver fuldstændig udspillet på White Hart Lane lige nu - og jeg kan lide det. Jeg bryder mig ikke om at kunne lide det, men det kan jeg.