Det var præcis de to ting jeg tænkte:LarsU skrev:Men også lidt sjovt...Nicoen skrev:I øvrigt patetisk af Barca at tænde for sprinklerne. Dårlige tabere.
1. Dårlig stil
2. Og så kunne jeg alligevel ikke lade være med at klukke lidt...
Det var præcis de to ting jeg tænkte:LarsU skrev:Men også lidt sjovt...Nicoen skrev:I øvrigt patetisk af Barca at tænde for sprinklerne. Dårlige tabere.
Samme her, havde egentlig også skrevet begge dele først, men så slettede jeg det sjove.Brando skrev:Det var præcis de to ting jeg tænkte:LarsU skrev:Men også lidt sjovt...Nicoen skrev:I øvrigt patetisk af Barca at tænde for sprinklerne. Dårlige tabere.
1. Dårlig stil
2. Og så kunne jeg alligevel ikke lade være med at klukke lidt...
Præcis. Det lød jo på Carsten Færge og Sure-Michael som om, at det var forargeligt, at Inter havde parkeret bussen foran feltet, fordi de havde glædet sig til mål, chancer og hæl og tå. Den drøm forpurrede Inter rigtignok på mest effektive vis, men det var simpelthen måden, den ged skulle barberes, og så er der jo ikke andet for. Hvor amatøragtigt ville det ikke være at crowdplease i en CL-semifinale med fare for at tabe missionen? Og så var det jo heller ikke nogen let ged at barbere, overhovedet. 10 mod 11 på Camp Nou ville mange andre hold ikke kunne holde Barca så effektivt fra fadet, som Inter gjorde i aften. Forrygende fight, klogt og super disciplineret forsvarsspil. Hvis du ikke kan tage hatten af for det, Michael Laudrup, bliver du aldrig en toptræner. Simply as that.Callesen skrev:Inter spiller som de kan med en mand i undertal og har et resultat og forsvare.Nicoen skrev:Må nu erklære mig enig med McRae. Barca er ligeså gode til at smide sig og søge frispark/straffe.
Jeg synes det er fint Barca fans kommer lidt ned på jorden igen, de har godt nok været irriterende at høre på det sidste års tid. Flot af Inter, de holder Barca fra de helt store chancer. Et hold som alle frygter.
Det er virkelig en flot præstation af dem.
Så kan man sige hvad man vil, men de spiller på de strenge der er nødvendigt. Jeg er ikke to sekunder i tvivl om mange andre hold; Spanien, England, Tyskland, Danmark osv ville have gjort noget af det samme for og trække tiden. På den ene eller anden måde.
Barcelona er sgu selv skyld i de ikke kommer videre. De har Messi´s og Pedro´s chancer det er det. Så kan man ikke forvente og vinde.
Takker, ved godt danske spil er kommet godt efter det med odds de sidste par år, men gider ikke spille der da de ikke har 1. måls og to score på ret mange kampe, så holder mig til unibet, betfair, og bet365. Hvis jeg skal tjekke flere steder for odds går jeg amokBrando skrev:Han gav 30 gange igen hos Tipsfortjenesten og jeg var SÅ tæt på, men valgte en anden i stedet for (Alves). Tillykke med det. Godt set!Thommo skrev:jeg eeeeeeeeeeeeeelsker sgu Pique, 1100 1 krones mønter til mig skaffede han for 50 kr´s indsats
Synes nu nok Bayern på papiret har klasse spillere. Ribery, Lahm og Robben hører til blandt verdens bedste. Van Buyten, Van Bommel og Olic i kategorien under verdensklassen. Klose og Gomez har været ganske ferme i de senere år i angrebet. Schweinsteiger er blevet genfødt som central midtbanespiller i stedet for kantspiller.henrik1 skrev: Hvem havde troet på en finale mellem Bayern München og Inter? To hold uden skræmmende spillere på papiret. Jeg synes det er forfriskende med noget nyt. Jeg håber dog også på Bayern i finalen.
Vel talt, AJ!AJ skrev:En sejr for fodbolden
Claus KJ skrev:Fup du kan harcellere lige så meget du vil over de teatralske Inter-spillere du vil, men du skal nærmest være synshæmmet for ikke at kunne se, at spillerne fra Barca ikke var mindst lige så slemme til at vælte og se ud til at lide alverdens kvaler. Topmålet for mig blev i aften nået af Busquets der, på trods af at han tydeligvis rullede rundt i smerte, lige havde tid til at tage et hurtigt kig på dommerens reaktion, før han rullede videre. Det var jo direkte kvalmt at se på og godt fanget af produceren.
Ja ja, så skal jeg da ikke besvære mig med at huske på, hvornår finalen spilles, for jeg kan ikke fordrage Mourinho, og jeg har en voldsom antipati overfor Bayern München, så ligegyldigt hvem der vinder, vil jeg være utilfreds, hvilket gør resultatet ret ligegyldigt for mig. Gad vide hvad DR2 tema handler om den aften.
KJ
Hahahhahahhaa og Busquets? Er han italiener? Over to kampe er det selvfølgelig FULDT fortjentFup skrev:Det her er en fucking TRAGEDIE for fodbolden. Jeg holder helt sikkert med Bayern i finalen.
Og hvis nogen skulle være i tvivl om hvorfor jeg hader og foragter italiensk fodbold, så prøv at se kampen igen: Magen til flok af skabekrukker, primadonnaer og skuespillere skal man da lede længe efter. Føj for helvede!