Det var derfor "besvar" muligheden kom.Hæske skrev:Muligt at fjerne citer indlæg knappen ved sidste indlæg?
så slipper man for at folk citere de ting, som bliver skrevet lige over.
Folk ved jo godt hvad der blir snakket om langt hen af vejen...
FORUM support/info tråd
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Re: NYT FORUM/To do
- catu
- Geografisk sted: Wherever FD takes me
- Alder: 47
- Kontakt:
er det ikke muligt med dette forum, at lave det brugervenligt for mobiltelefoner. fx wap?
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues
Rhythm 'n Blues
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Jeg har været ved at se på, om det findes sådanne løsninger til dette forum, men det gør der ikke endnu.catu skrev:er det ikke muligt med dette forum, at lave det brugervenligt for mobiltelefoner. fx wap?
Om det kan laves/bliver lavet ved jeg ikke, men det er da noget vi kan holde øje med.
rigtig rigtig flot forum, flottere end de fleste jeg har set.
godt gået Mugge.
godt gået Mugge.
Er det bare mig og min computer, eller er der andre, der oplever, at siderne loader helt vildt langsomt eller ligefrem ikke kan vises? Har lagt mærke til nedsat hastighed de sidste par dage.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Jeg oplever det samme..LarsU skrev:Er det bare mig og min computer, eller er der andre, der oplever, at siderne loader helt vildt langsomt eller ligefrem ikke kan vises? Har lagt mærke til nedsat hastighed de sidste par dage.
Cunts are still running the world!
har også haft problemmer et par dage, med forum er langsom, og nogen gange kan jeg slet ikke komme ind
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg har de samme problemer hos mig.
Men mon ikke det er fordi at Mugge, måske har gang i noget?
Men mon ikke det er fordi at Mugge, måske har gang i noget?
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Ja jeg kan også hoppe med på vognen og sige at jeg har haft de samme problemer. Troede lige at det var min nye computer som der var noget galt med men godt at høre at i andre har haft de samme problemer.

Ville bare lige høre om det var muligt at gøre sådan at når man åbner forum op fra hjemmesiden at det så kommer i et nyt faneblad i stedet for et helt nyt vindue.
Dette ville være dejligt hvis det kunne lade sig gøre..
Brug Firefox.ForzaReds skrev:Ville bare lige høre om det var muligt at gøre sådan at når man åbner forum op fra hjemmesiden at det så kommer i et nyt faneblad i stedet for et helt nyt vindue.

Nej, det ville da være forfærdeligt! Så ville jeg få lukket hele lortet ned hele tiden...ForzaReds skrev:Ville bare lige høre om det var muligt at gøre sådan at når man åbner forum op fra hjemmesiden at det så kommer i et nyt faneblad i stedet for et helt nyt vindue.
Ved ikke med jer andre men forum er utroligt ustabilt for mig i disse dage. Normalt bliver man smidt af med jævne mellemrum altså et par dage men nu bliver men smidt af hvert femte minut. Det går helt amok og ødelægger i den grad det at man lige kan smutte hurtigt forbi forum. Hastigheden på siderne til at loade er også utrolig langsomt synes jeg.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Har haft problemer den sidste måneds tid, ikke hver dag, men som minimum 3-4 dage om ugen
Verden er smask fuld af hyklere....