FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Emmy » onsdag, 27. aug, 2008 22:20

Emmy skrev:Lige i dette øjeblik er det f.eks. helt galt. Irriterende langsomt og ustabilt.
Og igen nu...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » onsdag, 27. aug, 2008 23:07

Har det været hele aftenen, og specielt under kampen.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » onsdag, 27. aug, 2008 23:45

Det har været rigtig slemt i aften
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » torsdag, 28. aug, 2008 16:50

Det har virkelig været galt igen i dag. Til tider har det endda også været på fanklubbens hjemmeside hvilket jeg aldrig har oplevet før. Gad vide hvordan dette problem kan løses. :?
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 28. aug, 2008 16:55

Styf skrev:Det har virkelig været galt igen i dag. Til tider har det endda også været på fanklubbens hjemmeside hvilket jeg aldrig har oplevet før. Gad vide hvordan dette problem kan løses. :?
Forum og hjemmesiden ligger på to forskellige servere.

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » torsdag, 28. aug, 2008 16:57

Mugge skrev:
Styf skrev:Det har virkelig været galt igen i dag. Til tider har det endda også været på fanklubbens hjemmeside hvilket jeg aldrig har oplevet før. Gad vide hvordan dette problem kan løses. :?
Forum og hjemmesiden ligger på to forskellige servere.
Har også kun oplevet det denne ene gang med selve hjemmesiden men forum bliver jeg smidt af med fem minutters interval. Det er virkelig frustrerende.

Kaptajnen

Indlæg af Kaptajnen » fredag, 29. aug, 2008 02:21

Styf skrev: Har også kun oplevet det denne ene gang med selve hjemmesiden men forum bliver jeg smidt af med fem minutters interval. Det er virkelig frustrerende.
Mon ikke det er fordi forummet automatisk smider folk af hver gang de har skrevet 25 indlæg?? ;)
Nando: Har stemt Man utd.. Ikke fordi jeg "mindst kan lide" dem, men fordi jeg hader dem, og forbander dem langt ind i helvede hver aften inden jeg går til ro..

så sandt som det er sagt!!!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » mandag, 08. sep, 2008 20:38

Mulighed for at du ved kamp trådene kan lave en sidste kasse der hedder: jeg vil gerne se resultatet af afstemningen?

Den kan være god ved efter-kamp trådene hvis man ikke har set kampen og gerne vil se hvem folk stemmer på, uden at skulle smide en stemme på en spiller for at få et svar.

Anders

Indlæg af Anders » mandag, 08. sep, 2008 22:07

Er jeg den eneste, der stadig oplever problemer med hastigheden herinde og kun herinde? Jeg er normalt en nogenlunde tålmodig herre, men det er altså til at få spat af, så jeg ville værdsætte, hvis en eller anden kunne gøre et eller andet ved det, hvis det vel at mærke ikke er tilfældet, at jeg står alene med det her.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » mandag, 08. sep, 2008 22:15

Nej, du er ikke den eneste...

Det er mildt sagt pisse irriterende
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » mandag, 08. sep, 2008 22:38

Hæske skrev:Mulighed for at du ved kamp trådene kan lave en sidste kasse der hedder: jeg vil gerne se resultatet af afstemningen?

Den kan være god ved efter-kamp trådene hvis man ikke har set kampen og gerne vil se hvem folk stemmer på, uden at skulle smide en stemme på en spiller for at få et svar.
Den mulighed er der allerede. Under afstemnings knappen står der "vis resultat". Bare tryk på det link.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » mandag, 08. sep, 2008 22:40

Anders skrev:Er jeg den eneste, der stadig oplever problemer med hastigheden herinde og kun herinde? Jeg er normalt en nogenlunde tålmodig herre, men det er altså til at få spat af, så jeg ville værdsætte, hvis en eller anden kunne gøre et eller andet ved det, hvis det vel at mærke ikke er tilfældet, at jeg står alene med det her.
Jeg har en dialog igang med vores udbyder.

Anders

Indlæg af Anders » mandag, 08. sep, 2008 23:00

Fornemt, Mugge. Og tak for din hurtige respons. Det var ikke for at være uforskammet, men du må også kunne forstå, hvor frustrerende det er for de næsten forumafhængige af os.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » onsdag, 17. sep, 2008 21:32

Jeg skal gerne vide om der er brugere der stadig oplever at forum er langsom?
Vores udbyder har lavet ændringer på vores server som burde virke.

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » onsdag, 17. sep, 2008 22:10

Mugge skrev:Jeg skal gerne vide om der er brugere der stadig oplever at forum er langsom?
Vores udbyder har lavet ændringer på vores server som burde virke.
Forum kan stadigvæk være meget langsomt men det har slet ikke været lige så slemt som tidligere. Det sker ikke så tit og selvom det stadig kan være langsomt er jeg heller ikke blevet smidt af den sidste uges tid og det er for mig det bedste bevis at det tilsyneladende fungere nogenlunde optimalt igen. At siderne så stadigvæk kan være lidt langsomme til at loade må man jo bare leve med men som sagt slet ikke lige så slemt som før så tror at ændringerne har hjulpet.

Besvar