Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Luffe uk

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Luffe uk » søndag, 19. okt, 2008 19:32

Ramos bliver fyret i morgen,og det her er noget jeg nyder at se
:twisted:

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 19. okt, 2008 20:25

Luffe uk skrev:Ramos bliver fyret i morgen,og det her er noget jeg nyder at se
Hvorfor og hvorfor?

Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » søndag, 19. okt, 2008 20:35

aarde skrev:Stoke rammer begge stolper på et straffespark i overtiden, sparker på overliggeren på returen, har endnu et skud på stolpen 5 minutter senere inden Dawson lukker ballet med et direkte rødt kort. 2-1 Stoke.

Kommer Spurs nogensinde igang, eller rykker et af de på papiret bedste mandskaber i ligaen ned? For tiden er det svært at se bort fra muligheden, selv som Spurs-mand :cry:
Jeg tror det bliver svært for dem. De mangler simpelthen ledertyper, som går forrest i tider hvor det ikke kører - idag havde de Jenas som anfører - han er jo ikke typen der hiver resten af holdet op, når man kommer bagud 1-0 på straffe og får en mands smidt ud efter 17 minutter. Det kan godt være Keane ikke rent spillemæssigt har levet op til forventningerne i LFC endnu, men jeg er overbevist om at man savner ham meget i Spurs. Hans arbejdsiver, lederegneskaber og gå-på-mod kunne de godt bruge for tiden. Når man ser deres kampe er der simpelthen ikke en eneste der tager ansvar og går forrest - det skal der laves om på hvis de skal gøre sig forhåbninger om at overleve i PL.

Det er fint nok at man har hentet nogle spændende spillertyper som Modric, Dos Santos og Pavlyuchenko, og de ville givetvis også kunne spille en vis rolle i de større klubber i PL, men spillertyper som disse blomstrer efter min overbevisning kun hvis man har andre spillere som arbejder for dem og giver dem den frihed de har brug for - og det har man ikke rigtigt i Spurs for tiden.. Førnævnte Jenas er jo ikke ligefrem nogen Mascherano, selvom hans funktion på Spursholdet umiddelbart er lidt den samme som Masch's i LFC, og den eneste rimelige forklaring på at Jenas er sat til at varetage den funktion (og det samme kan siges om anførerhvervet), er at man ikke har andre!!
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » søndag, 19. okt, 2008 20:40

Det tror jeg bestemt ikke at han gør - han har en kontrakt på en 3-4 år mener jeg, og det vil koste dem mere end 100 millioner at fyre ham - det tror jeg simpelthen ikke på at de vil betale for at slippe af med ham..
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 19. okt, 2008 21:25

Nando skrev:
Det tror jeg bestemt ikke at han gør - han har en kontrakt på en 3-4 år mener jeg, og det vil koste dem mere end 100 millioner at fyre ham - det tror jeg simpelthen ikke på at de vil betale for at slippe af med ham..
Fair nok. Så fortsætter den gode underholdning for os andre jo bare.

Jeg tror nu godt, de tør fyre ham. Hvis det her fortsætter i de næste 3-4 kampe, bliver det pludselig meget svært at komme op igen. Rykker de ned, bliver regningen meget dyrere end de 100 millioner, det koster at komme af med Ramos.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Fred

Indlæg af Fred » mandag, 20. okt, 2008 10:02

Mordic er da godt nok en stor fiasko? Han var da ellers rimlig hyped og dyr.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 20. okt, 2008 10:50

Fred skrev:Mordic er da godt nok en stor fiasko? Han var da ellers rimlig hyped og dyr.
Han spillede nu rigtig fint igår, specielt i 1. halvleg, og hans enorme potentiale er der ingen tvivl om overhovedet. Men du har ret, han har været en kæmpe skuffelse indtil videre - ligesom samtlige andre sommerindkøb på WHL.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » mandag, 20. okt, 2008 15:05

aarde skrev:
Fred skrev:Mordic er da godt nok en stor fiasko? Han var da ellers rimlig hyped og dyr.
Han spillede nu rigtig fint igår, specielt i 1. halvleg, og hans enorme potentiale er der ingen tvivl om overhovedet. Men du har ret, han har været en kæmpe skuffelse indtil videre - ligesom samtlige andre sommerindkøb på WHL.
Problemet med, de ellers på papiret, lovende indkøb som Tottenham lavede, er at alle var FM-navne. Altså unge, spektakulære og med stort potentiale.

Når man samtidig smider halvdelen af den etablerede trup på porten, så holder det jo ingen steder. Det er tåbeligt af Tottenhams ledelse.
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 20. okt, 2008 15:39

DaBonks skrev: Problemet med, de ellers på papiret, lovende indkøb som Tottenham lavede, er at alle var FM-navne. Altså unge, spektakulære og med stort potentiale.

Når man samtidig smider halvdelen af den etablerede trup på porten, så holder det jo ingen steder. Det er tåbeligt af Tottenhams ledelse.
Når Chelsea nu lykkes meget godt med denne FM-taktik, så kan Tottenham vel også ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » mandag, 20. okt, 2008 17:03

Hekkem skrev:
DaBonks skrev: Problemet med, de ellers på papiret, lovende indkøb som Tottenham lavede, er at alle var FM-navne. Altså unge, spektakulære og med stort potentiale.

Når Chelsea nu lykkes meget godt med denne FM-taktik, så kan Tottenham vel også ;)
Point taken.. :D

Men de har alligevel også hentet etablerede navne, som ikke var langtids-projekter. Der mener jeg Tottenham har hentet mange flere gambles.
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 20. okt, 2008 17:24

DaBonks skrev:
Hekkem skrev:

Point taken.. :D

Men de har alligevel også hentet etablerede navne, som ikke var langtids-projekter. Der mener jeg Tottenham har hentet mange flere gambles.
Sådan lidt a la den bebrejdende/anklagende tone man kan læse i dag, hvor artikler beskriver, at Bentez ikke var villig til at betale £14 mill for Aguero for 2 år siden.

Det ville i mine øjne også have været en sindsyg gambling. Faktisk tror jeg, det har været bedst for Aguero at komme til et spansktalende land, så der var færre sproglige og kulturelle forskelle, som han også skulle vænne sig til i en ung alder.
Vi SMADRER det PIShold !

Shankly

Indlæg af Shankly » mandag, 20. okt, 2008 17:33

DaBonks skrev:Problemet med, de ellers på papiret, lovende indkøb som Tottenham lavede, er at alle var FM-navne. Altså unge, spektakulære og med stort potentiale.

Meget enig. Hvis der er fornuft i Tottenhams ledelse er Comolli nærmere en fyreseddel end Ramos, for ansvaret for de indkøb ender vel ultimativt på hans bord.
Specielt deres angreb er til grin. Bent og Pavlyuchenko er for ens til at kunne spille sammen ifølge Ramos, og det eneste alternativ er en lejesvend fra scum.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » mandag, 20. okt, 2008 17:44

Synes bare udviklingen er naturlig for Spurs efter de forandringer der er sket i sommerpausen. Man ligger bekendt som man har redt og Spurs har sagt farvel til betydningsfulde spillere og erstattet dem med nogle gutter, der ikke falder til i et nyt land med det samme - både på og udenfor fodboldbanen. Her tænker jeg særligt på Modric, Pavlyuchenko og Giovani Dos Santos.

Mener stadig Juande Ramos kan føre Spurs til store ting, men ledelsen må give ham tid og handlefrihed - hvor upopulært det end er hos fansene og dem plejer ledelsen i klubben desværre at lytte til oftere end hvad der er godt.

Jonas Lassen
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 39

Indlæg af Jonas Lassen » mandag, 20. okt, 2008 17:49

Lad bare Spurs lide lidt enenu. Vi skal snart på WHL, der skal vi gerne hente 3 point. Jeg er dog rimelig sikker på at de nok skal komme igang, det er bare et spørgsmål om tid.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » mandag, 20. okt, 2008 19:03

CYNWAL skrev:Sådan lidt a la den bebrejdende/anklagende tone man kan læse i dag, hvor artikler beskriver, at Bentez ikke var villig til at betale £14 mill for Aguero for 2 år siden.

Det ville i mine øjne også have været en sindsyg gambling. Faktisk tror jeg, det har været bedst for Aguero at komme til et spansktalende land, så der var færre sproglige og kulturelle forskelle, som han også skulle vænne sig til i en ung alder.
Helt sikkert.

End mindre miljøafstand tror jeg 100% også har hjulpet Aguero uvurderligt meget. Men ikke mindst, så tror jeg der er "mere plads" til ham i spansk fodbold med den pågældende spillestil. Som 17-årig tror jeg ikke på at han var slået igennem i England.
Billede

Besvar