Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » tirsdag, 21. okt, 2008 22:19

And as we speak: reducering! :)

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 21. okt, 2008 22:19

Så er de sgu med igen. 4-3.

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 21. okt, 2008 22:21

Så er de væk igen...5-3...

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 21. okt, 2008 22:21

Men der bliver lukket igen med det samme. 5-3, Pires gør forskellen i 2. helvleg. Men så sandelig også Rioch's elendige arbejde på sidelinien! Spillerne halter rundt fuldstændig afkræftede, og han står bare der og glor. Latterligt.

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 21. okt, 2008 22:25

6-3. Kom nu Rioch, det der er utilgiveligt. Det begynder at bliver pinligt nu.

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 21. okt, 2008 22:26

RIOCH GO FUCKING HOME!!! :evil:

Det her er et unødvendigt stort og unødvendigt pinligt nederlag - det er kraftedme blevet værre, end da hhv. Poul Erik Andreassen og Per Westergaard trænede holdet og det er dog nok en præstation af de helt store.

FS
Alder: 36

Indlæg af FS » tirsdag, 21. okt, 2008 22:32

Rioch er et kæmpe fjols. Eller også er Lynge det, fordi han ikke sendte ham hjem allerede dagen efter nederlaget til FC Nordsjælland. Riochs demonstrative måde at vise, at han synes, at truppen er for tynd, ved ikke at skifte ud, gør mig arrig - det er en barnlig facon, hvor han ikke kun splitter vores muligheder sidst i kampen af men også frarøver flere af AaB-spillerne den unikke oplevelse, det ville være at få minutter på banen i en Champions League kamp. At score 3 mål i aften er godkendt, men visse ting er på grænsen til det ynkelige i AaB for tiden.

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 21. okt, 2008 22:35

Nu er det altså snart på grænsen til et seriøst slagsmål, og den pinlighed kunne være undgået med en anstændig træner på bænken. Det er jo ikke kun modstanderne, de skændes med - nu er der osse indbyrdes mundhuggerier.

Hvis ikke Lynge & Co. tager konsekvensen og indkalder Bruce Rioch til et møde first thing i morgen, så tror jeg nok at jeg har billetter til hhv. AaB-FCK og AaB-Brøndby, som bliver sat til salg!

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 21. okt, 2008 22:37

Jeg kunne virkelig godt pande Rioch en lige nu. Han udviser ingen form for passion som han står der på sidelinien med et tomt blik. Det var ikke spillerne (ok, måske lidt...) men ham, der ødelagde kampen.

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 21. okt, 2008 22:45

Synd for spillerne - både dem på bænken og dem på banen. Jeg tror virkelig på at et par friske ben eller tre havde gjort en forskel ved stillingen 4 eller 5-3.

Rioch skal ud. Ikke til vinter, ikke om en uge - nu. Dog tror jeg liige vi skal passe på med snakken om hans demonstrative undladen af udskiftninger. Han er forhåbentlig mere proffesionel end det - selv om det nu ikke lyder sådan, for det er da godt nok nogle urimeligt ringe undskyldninger han kommer med til Frk. Christofi.

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 21. okt, 2008 22:53

Jeg tillægger ham nu en god del demonstrativ adfærd. Bare se på kampen mod AC Horsens, hvor udligningen først kommer 2-3 minutter før tid, uden at han har skiftet ud og såvidt jeg husker, var både Caca og Ronnie Schwarz på bænken og kunne helt sikkert have gjort en forskel.

Principielt er jeg modstander af trænerfyringer, fordi deres effekt er beviseligt ringe, men netop i det her tilfælde kan ingen med fodboldforstand være i tvivl om, at der må og skal nyt blod ind på bænken for klubbens skyld. Og selv om de sparker Rioch ad helvede til i morgen, så er det stadig mindst 14 dage for sent efter min mening.

FS
Alder: 36

Indlæg af FS » tirsdag, 21. okt, 2008 23:07

I og med at Rioch seneste smutter til Januar, har det vel også den effekt på spillerne, at de ikke føler, de skal bevise noget over træneren. Derfor ser jeg hellere, at Kuhn styrer holdet indtil nytår, hvor en ny ambitiøs træner med langtidspespektiver så kommer ind udefra. Det kan vel ikke blive værre, end det er nu, og så vil jeg skide på Riochs internationle erfaring til CL-kampene.

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 21. okt, 2008 23:09

krang skrev:I og med at Rioch seneste smutter til Januar, har det vel også den effekt på spillerne, at de ikke føler, de skal bevise noget over træneren. Derfor ser jeg hellere, at Kuhn styrer holdet indtil nytår, hvor en ny ambitiøs træner med langtidspespektiver så kommer ind udefra. Det kan vel ikke blive værre, end det er nu, og så vil jeg skide på Riochs internationle erfaring til CL-kampene.
ENIG!

Vi har faktisk ikke noget at bruge hans internationale erfaring til, for vi er på skideren i suppen, og den må have 1. prioritet nu, så vi kan undgå risikoen for kampe mod Thisted, LFA og Ølstykke næste sæson.

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 21. okt, 2008 23:33

scum vinder 3-0 over et tandløst Celtic mandskab, men skulle som det er sagt før i tråden have haft 2 af dem annuleret, og spillede efter sigende ikke en prangende kamp.
Det var dog et udsagn som Mr. scum i 3+ studiet bestemt ikke ville tage for gode varer. Han skamroste dem først i kvalmende grad og virkede senere, på trods af at han ikke selv havde set kampen, men blot det halve minuts sammendrag, næsten fornærmet, da Mølby fra stadion rapporterede, at deres præstation altså ikke var så fantastisk igen.
Han er virkelig bare for meget i disse sammenhænge og burde ikke komme i nærheden af et kamera i forbindelse med scum-kampe. Eller måske skulle han bare holde sig fra skærmen generelt.

Arse imponerer igen i europæisk sammenhæng. Ligeså ringe de er i ligaen, ligeså skræmmende er de på den internationale scene, hvor Ramsey idag endda får sin debut og scorer et nydeligt mål.

Alt i alt en trist Champions League aften resultatmæssigt, omend den jo var fantastisk underholdende. Men lad os nu se og så ellers krydse vores fingre, når vi går til ro i aften. For i morgen er der atter en dag...

EDIT: Så har der lige været interview med Rossi. Schmeichels eneste kommentar til dette: "En ualmindeligt høflig mand - men nu er han jo også fostret i Manchester United"
En joke, bevares, men ikke desto mindre komplet upassende i den pågældende kontekst. Men ethvert tema kan med ham som vært åbenbart drejes over på scum. Jesus christ :roll:

Brugeravatar
Minus
Geografisk sted: KBH
Alder: 38

Indlæg af Minus » onsdag, 22. okt, 2008 00:16

aarde skrev:
EDIT: Så har der lige været interview med Rossi. Schmeichels eneste kommentar til dette: "En ualmindeligt høflig mand - men nu er han jo også fostret i Manchester United"
En joke, bevares, men ikke desto mindre komplet upassende i den pågældende kontekst. Men ethvert tema kan med ham som vært åbenbart drejes over på scum. Jesus christ :roll:
Ja, den mand er da umulig at tage seriøs, når han er så farvet som han er... Desuden sagde han noget om Berbatov, som han kaldt Manchester Uniteds Superstar, mener jeg. Ej, hvor irriterende kan man være. Og den er sikker hver gang, han skal kommentere noget om de fags...
Y.N.W.A

Besvar