Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Alonso skrev:Jeg synes derimod, desværre, at St. Etienne bare har vist sig at være en klasse bedre end FCK. Fair nok, dagens franske visit leverer af og til begynderfejl i bagkæden. Men i pasningsspillet og teknisk, der har de vundet kampen. Fysisk er holdene 50/50, men her til slut ser FCK mest møre ud, da de har løbet mest efter bolden af de to hold.
Må indrømme jeg havde troet på mere på FCK's vegne, dog uden at kende voldsomt meget til St. Etiennes niveau. Jeg mener ikke FCK har skuffet, men derimod at de bare har mødt en modstander, der var en klasse bedre.
Cifrene lyver sjældent og ej heller i denne kamp.
Men med et Club Brügge-hold, der har langt fra fordums styrke og et Rosenborg-hold der bestemt er til at tale med, så mener jeg stadig FCK har en chance for at gå videre - selv på trods af at de har tabt en hjemmekamp til det dårligst seedede hold i puljen.
Enig. Det er så ufatteligt dårlig stil, at FCK-fans buher deres spillere fra banen efter de har tabt til en modstander der på forhånd måtte ses som favorit. Men det er jo ikke første gang man ser FCK-fansene gøre dette. Hvem husker ikke deres knebne nederlag til Panathinaikos, som FCK ifølge deres fans burde have vundet over.
Måske burde de dæmpe deres høje tanker om dem selv en smule.
PIS! 1-0 til scum mod Everton. Skete fa... lige som jeg sku til at skrive en lille opmuntring til bysbørnene. Nå, håber de har lært lidt om bounce-back-abillity ved at kiggge på os!
Så er der lige actim-stats i halvlegen. scum 10 forsøg inden for mål i første halvleg mod 4 til de blå. Og nogen af de 10 har været fælt store chancer.
Kom nu lige smølfer - det ku satme være fedt, hvis scum skulle ende 2 besøg til Merseyside med at tabe 2-1 efter at ha' ført 1-0!
Så starter tillægstiden. 4 min tilbage ........
Cynwal skrev:94 er gået - og slutfløjt 1-1!
Så er vi da 2 points bedre end scum i i den "indbyrdes" på Goodison.
Yes, en af mine kammarater er manc, og jeg skal være sammen med ham i aften, sidst jeg så ham var da vi vandt 2-1 over dem, måske jeg skal begynde at se ham noget mere
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"