jørgen lk skrev:Cynwal skrev:...og så sidder Claus "Idiot-Dum-Tumbe-Røv-Klovn" Thomsen og siger: "Ja, nu er det jo så nu, at Chelsea kan drage fordel af deres gode start på sæsonen, da sejr i morgen mod Liverpool vil bringe dem mere fri af United"
Jeg er fuldstændig kold. Når vi har vundet 2-1 på biblioteket i morgen, så helmer jeg ikke før jeg har fundet hans mail-adresse, og så får han den " In your face!!!!"
Har du fundet hans mail-adresse?
Nu har jeg fundet en mail-adresse til noget SBS-Net relateret, så måske, når den frem - og har for i øvrigt skrevet følgende:
Kvaliteten på studieværter – og specielt det de udtaler – kan og skal være genstand for debat. Ellers er det de siger jo intetsigende.
På danmarks bedste fan-forum, har jeg kommittet mig til at komme med en kommentar.
Kommentaren er rettet mod Claus Thomsen, som efter Evertons uafgjorte på hjemmebane i går, kom med den kække bemærkning:
”Nu må vi så se, hvor meget Chelsea kan få brugt deres momentum med at spille godt for tiden, til at få slået et ordentligt hul ned til United i stillingen”
… og allerede i går – som sagt på danmarks bedste fodboldforum – kommittede jeg mig til at sige til Claus Thomsen – EFTER EN VELFORTJENT OG FORVENTET LIVERPOOL SEJR MOD CHELSEA:
IN YOUR FACE!
Kære Claus T. – husk lige, bolden er rund – alt kan ske, og der er andre hold i verden, end U. + Chelski
Med venlig hilsen