FORUM support/info tråd
Re: FORUM support/info tråd
Det ser skide godt ud, godt arbejde 

Det er et super forum vi nu har fået. Al ros der kan gives herfra.
En lille ting, jeg har opdaget er, det er vanskeligt at se forskel på hvornår et indlæg er et man ikke har læst kontra et indlæg man har læst. Selve symbolet for læst / ikke læst indlæg, er måske en smule for småt. Det er ikke en beklagelse, blot en observation.
Godt arbejde Mugge
En lille ting, jeg har opdaget er, det er vanskeligt at se forskel på hvornår et indlæg er et man ikke har læst kontra et indlæg man har læst. Selve symbolet for læst / ikke læst indlæg, er måske en smule for småt. Det er ikke en beklagelse, blot en observation.
Godt arbejde Mugge

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Jeg skal lige være sikker på vi tænker på det samme.Hekkem skrev:Det er et super forum vi nu har fået. Al ros der kan gives herfra.
Godt arbejde Mugge
Et læst emne er markeret med et gråt ikon.
Et ikke læst emne er markeret med et rødt ikon - begge helt ude i venstre side.
Størrelsen har hele tiden været den samme.
Vi tænker skam på det samme. Og ja, størrelsen er den samme.Mugge skrev: Jeg skal lige være sikker på vi tænker på det samme.
Det at farvetonerne, samt det at forumets bredde er blevet forøget, gør forskellen mellem de to ikoner, ikke er så let, som før, at få øje på. Det er ikke så stort problem, og det er ikke noget der skal gøres det store ved.
Det var blot en anmærkning af, hvad jeg har lagt mærke til.
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Du brokker dig da også bare hele tiden!Hekkem skrev:Vi tænker skam på det samme. Og ja, størrelsen er den samme.Mugge skrev: Jeg skal lige være sikker på vi tænker på det samme.
Det at farvetonerne, samt det at forumets bredde er blevet forøget, gør forskellen mellem de to ikoner, ikke er så let, som før, at få øje på. Det er ikke så stort problem, og det er ikke noget der skal gøres det store ved.
Det var blot en anmærkning af, hvad jeg har lagt mærke til.
Jeg synes det er dejligt med det nye design, tak til Mugsteren og alle andre involverede!
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Har faktisk rost dette nye designNicolas skrev:Du brokker dig da også bare hele tiden!
Jeg synes det er dejligt med det nye design, tak til Mugsteren og alle andre involverede!

Rigtig godt lavet, og lækkert med farverne, og at forummet nu fylder hele skærmen.
Super godt arbejde Mugge
Super godt arbejde Mugge

Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Ja, jeg fik så tid til det allerede nu.Mugge skrev:Det bliver også først tidligst i næste uge jeg får set på det.Brandt skrev:Enig, det ser ud til at fungere rigtig fint.
Kan man evt. lave baggrunden på citaterne i en anden nuance? Før var de vidst lidt grålige, det gjorde det mindre rodet at gennemskue et indlæg...
Det skulle gerne være blevet meget bedre - også fordi citat boksene nu har en rød kant.
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Det bliver nok ikke alle smilies der kommer med, da det bliver for rodet ellers.Mugge skrev:Jeg skal se på det, men det bliver tidligst i næste uge.Solkunda skrev:Ang. smileys...
Hos mig er der nu GOD plads ude til venstre når man skriver et indlæg. Kunne man måske lægge nogle af de "ekstra" smileys, man skal klikke ind for at finde, ud sammen med de nuværende smileys?
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Den mørkegrå skifttype er erstattet med en sort, så det hele skulle være mere tydelig på den lette grå baggrund.
Det ser rigtig godt ud, og virker som en helt fin overgang fra citat, til det nye indlæg. Hvilket igen heller ikke gøre det ligeså irriterende med flere citater efter hinanden. Synes det er blevet lettere at springe hen over med denne farveforskel.Mugge skrev:Den mørkegrå skifttype er erstattet med en sort, så det hele skulle være mere tydelig på den lette grå baggrund.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Jeg savner at der er forskel på farverne på side tallet.
Altså den side man er på, der er tallet sort og de resterende sider er grå, som de var før.
Også er der ved mig kommet et stort hul fra skrive feltet og ned til: Vis prøve, udfør, gem og anullér, efter du rettede på smileyes. Ved ikke om det er pga min skærm eller et generalt problem.
Altså den side man er på, der er tallet sort og de resterende sider er grå, som de var før.
Også er der ved mig kommet et stort hul fra skrive feltet og ned til: Vis prøve, udfør, gem og anullér, efter du rettede på smileyes. Ved ikke om det er pga min skærm eller et generalt problem.
Ja, det lagde jeg også mærke til i dagens kamptråd. Især når man er i en tråd med mange sider, kan det være rart at kunne se, hvilken side man er på lige nu.Hæske skrev:Jeg savner at der er forskel på farverne på side tallet.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Jeg skal nok se på det igen. Men det er ikke så simpelt, da der er et hav af forskellige koder mht. farver og funktioner her på forum. Og nogen farvekoder dækker og flere funktioner.LarsU skrev:Ja, det lagde jeg også mærke til i dagens kamptråd. Især når man er i en tråd med mange sider, kan det være rart at kunne se, hvilken side man er på lige nu.Hæske skrev:Jeg savner at der er forskel på farverne på side tallet.
MEN, man kan nu godt se hvilken side man er på, da der f.eks. står side 1 af 2.