Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg mener også, at Rafa var meget interesseret i ham på et tidspunkt, men af en eller anden grund mistede han interesseren igen. Jeg synes, han kunne være en interessant spiller at få. Som Boye også siger, så er han virkelig i en klasse for sig, når det kører for ham. Jeg siger ja tak - hvis vi kan få ham til en fornuftig pris.Xenne skrev:Jeg sad lige her forleden og læste en artikel om Brasilien og alle deres angriber, der ikke kommer på holdet.
Så faldt mine øjne lige forbi "Mancini" han blev da kædet sammen med os på et tidspunkt, gjorde han ikke?
I hvertfald kunne han da være interessant at få i truppen, han får ikke meget spilletid i Inter, fordi han ikke passer ind på deres underlige midtbane. Mener at Inter gav 150Mil ca. mon man kunne prøve sig med en 80-90 mil?
Præcis og hvis Inter stadig kan få lidt penge for ham så må man håbe de vil sælge ham?SørenK skrev:Jeg mener også, at Rafa var meget interesseret i ham på et tidspunkt, men af en eller anden grund mistede han interesseren igen. Jeg synes, han kunne være en interessant spiller at få. Som Boye også siger, så er han virkelig i en klasse for sig, når det kører for ham. Jeg siger ja tak - hvis vi kan få ham til en fornuftig pris.Xenne skrev:Jeg sad lige her forleden og læste en artikel om Brasilien og alle deres angriber, der ikke kommer på holdet.
Så faldt mine øjne lige forbi "Mancini" han blev da kædet sammen med os på et tidspunkt, gjorde han ikke?
I hvertfald kunne han da være interessant at få i truppen, han får ikke meget spilletid i Inter, fordi han ikke passer ind på deres underlige midtbane. Mener at Inter gav 150Mil ca. mon man kunne prøve sig med en 80-90 mil?
de har jo også sendt Quaresma afsted, det var godt nok på lån men ali'vel.

- JudgeArdaStudge
Mancini er en fremragende fodboldspiller. Jeg så gerne vi hentede ham i Inter, selvom han aldrig har prøvet kræfter med Premier League. Han viste i Roma, at han er en spiller af høj kaliber og kan det hives frem i ham igen så kunne han være udemærket at få til klubben.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg får nok hug for det her men lad gå. Tevez er eftersigende på vej ud af træfortet. Jeg kunne sagtens se ham som enten makker eller backup for Torres. Jeg mener at det er den samme konstellation af forretningsmænd som ejede Masch som ejer Tevez så vi ville slippe for at skulle gå igennem manchester. Han har ikke været en udpræget succes i Manchester men han har heller ikke være decideret dårlig. Mon ikke en klub af vores størrelse plus genforeningen med en gammel bekendt kan lokke. For mig at se har han den rette ånd til liverpool og hvis han kan genfinde formen fra Boca og Corinthiastiden så er kan han blive et farligt våben.
Det er dog aldrig rart at skulle have en af scums forsuttede bolsjer men på den anden side blomstrer han op i Liverpool og laver 15 sæsonmål plus et frisparksmål mod scum a la det han lavede i West Ham så ville jeg godt kunne sluge den umiddelbare ydmygelse...
Under alle omstændigheder må målet for næste transfervindue være en kvalitetsangriber samt en versatil kreativ offensiv midtbane..
Det er dog aldrig rart at skulle have en af scums forsuttede bolsjer men på den anden side blomstrer han op i Liverpool og laver 15 sæsonmål plus et frisparksmål mod scum a la det han lavede i West Ham så ville jeg godt kunne sluge den umiddelbare ydmygelse...
Under alle omstændigheder må målet for næste transfervindue være en kvalitetsangriber samt en versatil kreativ offensiv midtbane..
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Efter jeg så ham kysse scum logoet på sin trøje siger jeg nej tak. Han vil vel væk fordi han ikke spiller nok. Det vil han nok heller ikke komme til i Liverpool tror jeg. Så skal vi skifte system.VivaLFC skrev:Jeg får nok hug for det her men lad gå. Tevez er eftersigende på vej ud af træfortet. Jeg kunne sagtens se ham som enten makker eller backup for Torres. Jeg mener at det er den samme konstellation af forretningsmænd som ejede Masch som ejer Tevez så vi ville slippe for at skulle gå igennem manchester. Han har ikke været en udpræget succes i Manchester men han har heller ikke være decideret dårlig. Mon ikke en klub af vores størrelse plus genforeningen med en gammel bekendt kan lokke. For mig at se har han den rette ånd til liverpool og hvis han kan genfinde formen fra Boca og Corinthiastiden så er kan han blive et farligt våben.
Nej tak
- Alex Brockins
Tevez er en 'rich man's Dirk Kuyt', så selvfølgelig så jeg ham gerne i klubben, men det ville så kræve, at han netop overtog Kuyts rolle på holdet, for jeg kan ikke se dem begge spille samtidig med Torres.
Dog tror jeg næppe, at vi er er i nærheden af at kunne købe ham, for han er en dyr herre.
I det hele taget er den her tråd en smule deprimerende. Der bliver foreslået så mange gode navne og typer, men det vel de fleste, der tror på, at der sker ret meget. Klubben virker ret lammet, hvad transfermarkedet angår.
Dog tror jeg næppe, at vi er er i nærheden af at kunne købe ham, for han er en dyr herre.
I det hele taget er den her tråd en smule deprimerende. Der bliver foreslået så mange gode navne og typer, men det vel de fleste, der tror på, at der sker ret meget. Klubben virker ret lammet, hvad transfermarkedet angår.
Best in the world at everything I do.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Den Sorte SKole er så lidt i tvivl om, hvad de færreste mon tror.....Alex Brockins skrev: Der bliver foreslået så mange gode navne og typer, men det vel de fleste, der tror på, at der sker ret meget. Klubben virker ret lammet, hvad transfermarkedet angår.

Vi SMADRER det PIShold !
Cynwal skrev:Den Sorte SKole er så lidt i tvivl om, hvad de færreste mon tror.....Alex Brockins skrev: Der bliver foreslået så mange gode navne og typer, men det vel de fleste, der tror på, at der sker ret meget. Klubben virker ret lammet, hvad transfermarkedet angår.

Nu slynger jeg lige et navn ud. Benni McCarthy??
Har haft en fidus til ham siden han spillede i Porto. Han har spillet 11 kampe i sæsonen ( 6 hvor han er blevet indskiftet), og har scoret 7 mål.
Jeg begrunder det med at, han ville være en super backup til Torres, uden at være verdensklasse. Vi får nok ikke en Tevez, Amauri etc. der gider sætte på bænken. Så vi bliver nok nødt til at hente en fra 2. hylde.
Har haft en fidus til ham siden han spillede i Porto. Han har spillet 11 kampe i sæsonen ( 6 hvor han er blevet indskiftet), og har scoret 7 mål.
Jeg begrunder det med at, han ville være en super backup til Torres, uden at være verdensklasse. Vi får nok ikke en Tevez, Amauri etc. der gider sætte på bænken. Så vi bliver nok nødt til at hente en fra 2. hylde.
Hellere en Diego Milito fra genoa. Han kan fåes for penge, og han er muligvis tilfreds med at være 2. valg
. Han er virkelig farlig foran kassen, hvilket wikipedia lige har bekræftet mig i
2004-2005 - Genoa - 59 kampe / 33 mål
2005-2008 - Real Zaragoza 108 kampe / 51 mål
2008- Genoa - 16 kampe / 15 mål
Imponerende statistisk, hvis man også tager i betragtning, at han ikke ligefrem har spillet for topklubber.

2004-2005 - Genoa - 59 kampe / 33 mål
2005-2008 - Real Zaragoza 108 kampe / 51 mål
2008- Genoa - 16 kampe / 15 mål
Imponerende statistisk, hvis man også tager i betragtning, at han ikke ligefrem har spillet for topklubber.
@Boye:
De fleste kan vel fås for penge
Men ellers er jeg helt enig, og så også gerne Milito i klubben, hvis han kan erhverves billigt, da han nærmer sig de 30. Så der er ikke ret mange år tilbage i ham.
De fleste kan vel fås for penge

"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Så også meget gerne Milito i klubben, men han skiftede tilbage til Genoa da det var hans ynglinsklub, så kan ikke se hvorfor han skulle skifte igen efter en enkelt sæson. Han havde med garanti flere muligheder end Genoa, men hjertet vinder åbenbart stadig engang imellem i fodbold
, mener faktisk RM var efter ham. Dernæst tror jeg også han koster kassen, med kassen mener jeg 40-50 mill, og han er 30 år til sommer. Mange af målene er på straffespark, men synes nu Steven er blevet helt god ud i den diciplin.

Verden er smask fuld af hyklere....
Havde Jardel været ung i dag, så skulle vi i følge statistikkerne have kapret ham. 125 kampe for Porto og 130 mål. Damn!
Var ikke lige opmærksom på det med GenoaThommo skrev:Så også meget gerne Milito i klubben, men han skiftede tilbage til Genoa da det var hans ynglinsklub, så kan ikke se hvorfor han skulle skifte igen efter en enkelt sæson. Han havde med garanti flere muligheder end Genoa, men hjertet vinder åbenbart stadig engang imellem i fodbold, mener faktisk RM var efter ham. Dernæst tror jeg også han koster kassen, med kassen mener jeg 40-50 mill, og han er 30 år til sommer. Mange af målene er på straffespark, men synes nu Steven er blevet helt god ud i den diciplin.