Barry-forsøget og Keane transferen blv jo også tolket af mange som en målrettet tranfer satsning, der skulle gøre holdet godt nok NU, fordi de ville være for gamle når fremtids folkene er gode nok. Men du har helt ret, der skal gode spillere ind, måske skulle man bare sgne den bedste spiller man kan, også tænke på taktikken bagefter, der er vel kun Gerrard og Torres i det offensive, som man ikke bare kan flytte rundt på. Det bliver hurtigt så dyrt, hvis det er målrettet jagt på en enkelt type spiller. Så ved sælgerne godt hvad de kan få for ham, og klubben bliver nødt til at smække en del ekstra penge oven i.Hr. Drejer skrev:![]()
![]()
: En beskrivelse af mit humør lige nu.
Der skal ske store ændringer til sommer; meget store ændringer. Der skal ryddes op i truppen og der skal hentes klassespillere. Virkelige klassespillere, og ikke bare "one for the future", det har jeg hørt så mange gange under Houllier og Rafa.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
På en kedelig søndag, er der ikke meget at give sig til.
RAFA £12M RAID
EXCLUSIVE BARCLAYS PREMIER LEAGUE
By Alan Nixon And Scott Piecha
Liverpool boss Rafa Benitez wants Brazilian striker Diogo Luis Santo - and is ready to make a £12million raid on Greek side Olympiakos.
Anfield spies have been to check on the 21-year-old and the Kop chief sees him as the eventual replacement for Robbie Keane.
The Anfield club have been a striker short since Keane returned to Spurs and Benitez wants someone in for next season.
Diogo has been at Olympiakos since August and hopes to qualify for an EU passport soon. He is uncapped by Brazil at full international level but was in their Olympic squad, only to miss out through injury.
Benitez loaned left-back Sebastian Leto to Olympiakos last August and could even include the Argentine defender in a swap deal.
Liverpool and Arsenal were among the clubs chasing Diogo when he left Brazilian side-Portuguesa, who retained 30 per cent of the player's image rights.
Diogo, at just under 6ft tall and quick, would be a key signing for Benitez, who has never fully replaced Andriy Voronin.
Liverpool's Alvaro Arbeloa, meanwhile, is a £7m target of Atletico Madrid.
The Spanish star has become the top priority for Atletico's sporting director Jesus Garcia Pitarch, who will look to make a move at the end of the season.
Reds gaffer Benitez will be reluctant to let Arbeloa leave but friends close to the right-back claim he would not be against a move back to Spain.
Having signed from Deportivo la Coruna for £2.5m back in 2007, Benitez would at least see an impresssive return on his investment. (The People)
Kender ikke Diogo (hvad med Nemeth?). Men hvis vi kan få £7 mio. for Arbeloa, hmmm, det er værd at overveje.
RAFA £12M RAID
EXCLUSIVE BARCLAYS PREMIER LEAGUE
By Alan Nixon And Scott Piecha
Liverpool boss Rafa Benitez wants Brazilian striker Diogo Luis Santo - and is ready to make a £12million raid on Greek side Olympiakos.
Anfield spies have been to check on the 21-year-old and the Kop chief sees him as the eventual replacement for Robbie Keane.
The Anfield club have been a striker short since Keane returned to Spurs and Benitez wants someone in for next season.
Diogo has been at Olympiakos since August and hopes to qualify for an EU passport soon. He is uncapped by Brazil at full international level but was in their Olympic squad, only to miss out through injury.
Benitez loaned left-back Sebastian Leto to Olympiakos last August and could even include the Argentine defender in a swap deal.
Liverpool and Arsenal were among the clubs chasing Diogo when he left Brazilian side-Portuguesa, who retained 30 per cent of the player's image rights.
Diogo, at just under 6ft tall and quick, would be a key signing for Benitez, who has never fully replaced Andriy Voronin.
Liverpool's Alvaro Arbeloa, meanwhile, is a £7m target of Atletico Madrid.
The Spanish star has become the top priority for Atletico's sporting director Jesus Garcia Pitarch, who will look to make a move at the end of the season.
Reds gaffer Benitez will be reluctant to let Arbeloa leave but friends close to the right-back claim he would not be against a move back to Spain.
Having signed from Deportivo la Coruna for £2.5m back in 2007, Benitez would at least see an impresssive return on his investment. (The People)
Kender ikke Diogo (hvad med Nemeth?). Men hvis vi kan få £7 mio. for Arbeloa, hmmm, det er værd at overveje.
Det siger vel alt om troværdigheden, han er ikke back, jo måske da han var 4-5 år, who knowsHr. Drejer skrev:Benitez loaned left-back Sebastian Leto to Olympiakos last August and could even include the Argentine defender in a swap deal.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Thommo skrev:Det siger vel alt om troværdigheden, han er ikke back, jo måske da han var 4-5 år, who knowsHr. Drejer skrev:Benitez loaned left-back Sebastian Leto to Olympiakos last August and could even include the Argentine defender in a swap deal.

Så var vi tre, der lagde mærke til detHr. Drejer skrev:Thommo skrev:Det siger vel alt om troværdigheden, han er ikke back, jo måske da han var 4-5 år, who knowsHr. Drejer skrev:Benitez loaned left-back Sebastian Leto to Olympiakos last August and could even include the Argentine defender in a swap deal.Den fejl lagde jeg også mærke til

Nu kender jeg ikke til Diogo, men tror måske vi skulle prøve med en spiller, der har bevist sit værd på højere niveau. Iflg. Wikipedia har han scoret 12 mål i 31 kampe. Ved dog ikke hvad man skal ligge i det? Desuden kan manden næppe være helt billig, for han blev købt i sommers for 9 mio € - umiddelbart mange penge, i mine øjne, for en spiller, som ikke har besvist det store i en stærk liga over flere år. En bonusinfo omkring ham er dog, at Wenger skulle have forsøgt at købe ham tre gange, dog uden held, første gang allerede som 16-årig.
Angående Arbeloa er det jo ikke første gang, at han er rygtet tilbage til Spanien, så måske der efterhånden er noget om snakken. En ting ligger dog fast, ryger han retur, så skal der hentes en fuldblodserstatning, for Degen er der vel næppe nogen, der har fidus til?
Glen Johnson?SaibotDK skrev:Så var vi tre, der lagde mærke til detHr. Drejer skrev:Thommo skrev:Det siger vel alt om troværdigheden, han er ikke back, jo måske da han var 4-5 år, who knowsHr. Drejer skrev:Benitez loaned left-back Sebastian Leto to Olympiakos last August and could even include the Argentine defender in a swap deal.Den fejl lagde jeg også mærke til
![]()
Nu kender jeg ikke til Diogo, men tror måske vi skulle prøve med en spiller, der har bevist sit værd på højere niveau. Iflg. Wikipedia har han scoret 12 mål i 31 kampe. Ved dog ikke hvad man skal ligge i det? Desuden kan manden næppe være helt billig, for han blev købt i sommers for 9 mio € - umiddelbart mange penge, i mine øjne, for en spiller, som ikke har besvist det store i en stærk liga over flere år. En bonusinfo omkring ham er dog, at Wenger skulle have forsøgt at købe ham tre gange, dog uden held, første gang allerede som 16-årig.
Angående Arbeloa er det jo ikke første gang, at han er rygtet tilbage til Spanien, så måske der efterhånden er noget om snakken. En ting ligger dog fast, ryger han retur, så skal der hentes en fuldblodserstatning, for Degen er der vel næppe nogen, der har fidus til?
Johnson er nok den mest sandsynlige - Jeg så gerne det blev Micah Richards!
- Alex Brockins
Jeg er stadig i tvivl om, hvad der skal ske med Benitez. Skal han blive i klubben eller skal vi prøve noget nyt?
Det jeg dog synes er ret skræmmende er, at hvis Benitez ender med at blive i klubben, skal vi efter min mening næsten lave en lige så stor udskiftning af spillere i truppen, som hvis vi havde fået en ny træner.
Der er allerede flere, der har postet en liste over spillere, der ideelt set burde forlade klubben og blive erstattet af nye og bedre kræfter. Og mange af de spillere er købt af Benitez selv inden for de sidste to år - og nogle af dem har endda været forholdsvis dyre og købt på bekostninger af spillere, der forlod klubben yderst billigt og kun var marginalt dårligere.
Taget klubbens økonomiske situation in mente er det et problem, at en så stor udskiftning er nødvendig her fem år inde i Benitez' trænerperiode. Det er nu, at vi skulle have haft opbygget mesterholdét - og ikke, at vi skulle til at starte halvejs fra bunden igen. Min umiddelbare mavefornemmelse siger, at vi ikke har midlerne til at lave det kvalitetløft. Men det er nødvendigt. For alt for mange af de spillere, der er blevet købt ind har vist sig ikke at være gode nok eller passe ind. Generelt synes jeg at balancen i truppen er meget skæv. Der er for mange langsomme og teknisk middelmådige spillere, der spiller centralt på banen. Det SKAL ændres til sommer.
Benitez har haft 5 år til at købe nogle gode kantspillere, men har stadig ikke formået det. Hvis han heller ikke gør det til sommer (hvis han er her til den tid), så er jeg sgu klar til at opgive mesterskabet på forhånd, om end han så har købt tre Barry-typer.
Det jeg dog synes er ret skræmmende er, at hvis Benitez ender med at blive i klubben, skal vi efter min mening næsten lave en lige så stor udskiftning af spillere i truppen, som hvis vi havde fået en ny træner.
Der er allerede flere, der har postet en liste over spillere, der ideelt set burde forlade klubben og blive erstattet af nye og bedre kræfter. Og mange af de spillere er købt af Benitez selv inden for de sidste to år - og nogle af dem har endda været forholdsvis dyre og købt på bekostninger af spillere, der forlod klubben yderst billigt og kun var marginalt dårligere.
Taget klubbens økonomiske situation in mente er det et problem, at en så stor udskiftning er nødvendig her fem år inde i Benitez' trænerperiode. Det er nu, at vi skulle have haft opbygget mesterholdét - og ikke, at vi skulle til at starte halvejs fra bunden igen. Min umiddelbare mavefornemmelse siger, at vi ikke har midlerne til at lave det kvalitetløft. Men det er nødvendigt. For alt for mange af de spillere, der er blevet købt ind har vist sig ikke at være gode nok eller passe ind. Generelt synes jeg at balancen i truppen er meget skæv. Der er for mange langsomme og teknisk middelmådige spillere, der spiller centralt på banen. Det SKAL ændres til sommer.
Benitez har haft 5 år til at købe nogle gode kantspillere, men har stadig ikke formået det. Hvis han heller ikke gør det til sommer (hvis han er her til den tid), så er jeg sgu klar til at opgive mesterskabet på forhånd, om end han så har købt tre Barry-typer.
Best in the world at everything I do.
Jeg har tilladt mig at klippe lidt i dit indlæg, da jeg er stort set enig i det meste. Det er selvfølgelig rigtigt, at Rafa har haft fem år nu til at købe nogle kantspillere, men jeg synes også man skal se på alle de andre områder, der er blevet forstærket. Faktisk er både målmandsposten, midterforsvaret, den centrale midtbane og den ene "halvdel" af angrebet blevet væsentlig forstærket. Og hvis Keane havde slået til, så var der reelt kun fløjene og muligvis en venstreback, der skulle forstærkes til sommer. Men når det er sagt, så glæder jeg mig til at se, hvordan silly season anno 09 kommer til at forløbe.Alex Brockins skrev: Benitez har haft 5 år til at købe nogle gode kantspillere, men har stadig ikke formået det. Hvis han heller ikke gør det til sommer (hvis han er her til den tid), så er jeg sgu klar til at opgive mesterskabet på forhånd, om end han så har købt tre Barry-typer.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Hvis Rafa stadig er her til næste sæson er min drømme spiller Maxi Rodriguez.
Han har et meget højere niveau end Kuyt og kan spille både centralt og på højre kant. Klassespiller
Han har et meget højere niveau end Kuyt og kan spille både centralt og på højre kant. Klassespiller
Det store spørgsmål er måske lige så meget, hvor meget har Parry haft med det at gøre? Der er vel nærmest faktuelt at vi ville have Simao? Men måske Parry har ment at det var bedre med en anden og derfor ikke havde forsøgt godt nok?hvepse skrev:Alex Brockins skrev: Benitez har haft 5 år til at købe nogle gode kantspillere, men har stadig ikke formået det. Hvis han heller ikke gør det til sommer (hvis han er her til den tid), så er jeg sgu klar til at opgive mesterskabet på forhånd, om end han så har købt tre Barry-typer.
Jeg synes det er nokget rod som det har været hidtil og med parry ude kan det kun blive bedre.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
- Alex Brockins
På den anden sige går historien om handlerne i sommers på, at Benitez VILLE have Barry, men at Parry (og ledelsen?) i stedet købte Keane (som også var på Benitez' ønskeliste - dog ikke som nummer 1), fordi de kunne se, at truppen manglede en angriber. Hvis det er sandt, så tror jeg, at jeg havde gjort det samme som Parry, for det var sgu da fuldstændig hul i hovedet at ville købe endnu en central midtbanespiller - til det område på banen, hvor vi er allerstærkest - når vi i den grad manglede endnu en angriber/flere offensive kræfter. Det problem er i øvrigt ikke blevet løst ordentligt endnu på trods af Parrys forsøg. Faktisk er det kun blevet værre, fordi Benitez absolut ville smide Keane ud af klubben allerede i januar.mig_der skrev:Det store spørgsmål er måske lige så meget, hvor meget har Parry haft med det at gøre? Der er vel nærmest faktuelt at vi ville have Simao? Men måske Parry har ment at det var bedre med en anden og derfor ikke havde forsøgt godt nok?hvepse skrev:Alex Brockins skrev: Benitez har haft 5 år til at købe nogle gode kantspillere, men har stadig ikke formået det. Hvis han heller ikke gør det til sommer (hvis han er her til den tid), så er jeg sgu klar til at opgive mesterskabet på forhånd, om end han så har købt tre Barry-typer.
Jeg synes det er nokget rod som det har været hidtil og med parry ude kan det kun blive bedre.
Igennem hele Benitez' tid har der altid været fine rygter om, at vi har været interesseret i klasse kantspillere som Simao og Alves, hvilket jeg absolut tror på. Men når de handler så af den ene eller anden grund ikke er gået igennem, har Benitez ikke ledt videre efter lignende typer, men i stedet brugt de store penge på centrale forsvars- og midtbanespillere. Det er reelt kun Riera og Pennant på snart 5 år, som har været kvalificerede bud på rigtige kantspillere. Og det er ikke ambitiøst nok, hvis du spørger mig. Det siger vel også en del, af de begge to "kun" har kostet ca. det samme som fx Skrtel og Agger - der er købt ind på til en plads, hvor vi har været dækket ok ind. Forstået på den måde, at på de centrale pladser i forsvaret har vi fire spillere til rådighed (hvilket faktisk har været medvirkende til at gøre Agger utilfreds) mens vi reelt kun har to kantspillere i HELE truppen - eller én efter Pennant smuttede. (her regner jeg ikke Babel og Kuyt for rigtige kantspillere, da jeg ser dem som angribere).
Det er sgu ikke godt nok, hvis du spørger mig. Heller ikke selvom Parry så fuckede Simao- eller Alves-handlerne op i 2005. Det er lang tid siden nu, og vi må sgu se da være kommet videre.
Best in the world at everything I do.
Var det ikke også fordi at de forlangte 150 mil for Alves, det er jeg ret sikker på?Alex Brockins skrev:hvis du spørger mig. Heller ikke selvom Parry så fuckede Simao- eller Alves-handlerne op i 2005. Det er lang tid siden nu, og vi må sgu se da være kommet videre.
Det forstår jeg godt at vi ikke har råd til at invisterer.

Jeg husker Alves-sagen som værende foregået for så længe tid siden, at Sevilla kun forlangte £7,5 mio for ham. Parry ville dog ikke gå en penny over £5,5m, hvorfor transferen glippede.Xenne skrev:Var det ikke også fordi at de forlangte 150 mil for Alves, det er jeg ret sikker på?Alex Brockins skrev:hvis du spørger mig. Heller ikke selvom Parry så fuckede Simao- eller Alves-handlerne op i 2005. Det er lang tid siden nu, og vi må sgu se da være kommet videre.
Det forstår jeg godt at vi ikke har råd til at invisterer.
Jeg syntes vi skal satse på en ny højrekant i form af Lennon og også gerne en ordentlig angriber eller midtbane.
Men mit hovedmål er helt klart Lennon.
Men mit hovedmål er helt klart Lennon.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever