Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Med den form for forsvarsspil tror jeg næppe, at vi skal sætte næsen op efter, at Newcastle skal nuppe points fra Man U, nøj det var skidt! 1-2 til Man U, Berbatov
Til gengæld ser jeg en ganske underholdende tysk pokalkamp Bayer mod Bayern. 3-1 til hjemmeholdet so far.
Nu 3-2 og umiddelbart efter en kæmpe mulighed til Scarface. Rigtig god fodbold. Det kan bestemt anbefales, at man tænder for TV2 Sport og ser de sidste 10 minutter.
I øvrigt troede jeg ikke at Løvenkrands var højre kant. Under alle omstændigheder en spiller jeg meget gerne så blandt Olsens udvalgte igen. Han spiller sku godt.
Det er sgu til at blive arrig af, når ManU's modstandere ikke giver dem nok modstand. Newcastle blev ikke udspillet i dag, men de kiksede mange gange et ellers godt opspil pga. upræcise afleveringer (lyder dog underligt bekendt...). Så slår man altså ikke de røde djævle.