Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » lørdag, 21. mar, 2009 20:04

64' [1 - 2] A. Diaby
67' [1 - 3] S. Nasri

Nu rykker de sku!

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 21. mar, 2009 20:16

Igen ser vi hvorfor vi selv kom afsted med at lave fem mål der oppe. Kæmpe huller i Newcastles forsvar.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » lørdag, 21. mar, 2009 20:16

Ej.. Sikke noget pis. :(

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 21. mar, 2009 22:07

Der er gang i et ret underholdende opgør mellem Roma og Juventus lige pt. Udeholdet er kommet foran med 4-1. Jeg har kun set de sidste to mål, men især det sidste skiller sig ud ved at være en helflugter fra Nedved. Spitzenklasse!

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » lørdag, 21. mar, 2009 23:08

Står på Kick Off og nyder, at i dag fik vi kraftigt gjort det tydeligt, at der er business i luften for Hr. Benitez' nye kontrakt på yderligere 5 år - venligst udnyt situationen optimalt i morgen imod Birminghams uefa-cup aspiranter :mrgreen:

Fup

Indlæg af Fup » søndag, 22. mar, 2009 16:02

Jeg er primitiv - jeg ønsker hævn - KOM SÅ, SUNDERLAND!

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » søndag, 22. mar, 2009 16:22

Fup skrev:Jeg er primitiv - jeg ønsker hævn - KOM SÅ, SUNDERLAND!
Enig, og Robinho på det straffespark der.. HAHA.. Kage siger jeg bare.. Skulle lige spille smart med en stopfinte :D

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » søndag, 22. mar, 2009 20:29

Barcelona - Malaga på kanal 6.

19' [1 - 0] X. Hernandez
25' [2 - 0] L. Messi
32' [3 - 0] T. Henry
43' [4 - 0] S. Eto´o
51' [5 - 0] D. Alves
57' [6 - 0] S. Eto´o

- og der er stadig 20 minutter tilbage af kampen. Puha, de er næsten lige så skræmmende som os for tiden. ;)

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. mar, 2009 21:32

martinsommer skrev:Barcelona - Malaga på kanal 6.

19' [1 - 0] X. Hernandez
25' [2 - 0] L. Messi
32' [3 - 0] T. Henry
43' [4 - 0] S. Eto´o
51' [5 - 0] D. Alves
57' [6 - 0] S. Eto´o

- og der er stadig 20 minutter tilbage af kampen. Puha, de er næsten lige så skræmmende som os for tiden. ;)
Jo - bortset fra, at Villa sandsynligvis ville køre Malaga over med en 4 til 5 - 0 hvis de mødtes. Bare lige for at sætte styrken af modstanderen på plads.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 22. mar, 2009 22:09

Det er flot af Barcelona - ingen tvivl om det - men er niveauet i den spanske liga ikke faldet helt vildt de seneste år? Eller er det bare den engelske liga, der er blevet så meget bedre, hårdere og mere alsidig?
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 23. mar, 2009 01:26

Alex Brockins skrev:Det er flot af Barcelona - ingen tvivl om det - men er niveauet i den spanske liga ikke faldet helt vildt de seneste år? Eller er det bare den engelske liga, der er blevet så meget bedre, hårdere og mere alsidig?
Om den spanske liga er faldet i niveau skal jeg ikke kunne sige, men
den engelske liga er i en klasse for sig, hvilket især kan ses på CL og jeg mener denne altoverskyggende klasseforskel skyldes Liverpool efter mødet med real, hvor det blev slået fast med 7 tommer søm, at vi er galaxer bedre end deres galácticos.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » mandag, 23. mar, 2009 10:12

Cynwal skrev:Jo - bortset fra, at Villa sandsynligvis ville køre Malaga over med en 4 til 5 - 0 hvis de mødtes. Bare lige for at sætte styrken af modstanderen på plads.
Jovist, det var en rigtig svag modstander denne gang, men Malaga ligger trods alt nummer otte i ligaen.

84 mål i 28 kampe kan der næppe stilles spørgsmålstegn ved. Det er et snit på tre mål pr. kamp.

Boye

Indlæg af Boye » mandag, 23. mar, 2009 14:14

Den spanske liga er MEGET ringere end den engelske. Tempoet er helt umulig lavt i forhold til Premier League.. Deportivo ligger pt. nummer 7, men de røg ud af UEFA-cuppen, da AaB slog dem 6-1 over 2 kampe :lol:. Som CYNWAL også påpeger, vil et midterhold som Villa sandsynligvis også kunne lammetæve Malaga.

ChinGanMew

Indlæg af ChinGanMew » tirsdag, 24. mar, 2009 19:37

Så er der lige kommet en fantastisk nyhed og kanon optakt til Scum - Aston Villa kampen :D

Friedel red card rescinded
Villa keeper free to face United after successful appeal

Aston Villa goalkeeper Brad Friedel's appeal against the red card he received against Liverpool has been successful.
Friedel was sent off during the second half of Villa's 5-0 defeat at Anfield on Sunday after bringing down Liverpool striker Fernando Torres in the box.

The American was shown a straight red card by referee Martin Atkinson, but after the match Friedel told Sky Sports of his disappointment with the decision.

He said at the time: "I just stood my ground, and as the cameras show I turned my shoulders to show that I didn't try to make contact. He is the one who ran in and made contact with me.

"Does he have an argument for a penalty? Sure. Does he have an argument for a booking? Sure. But sending off is very harsh considering he had a defender alongside him."

Villa lodged an appeal on Monday with the Football Association and a disciplinary panel has overturned the dismissal.

The decision means Friedel will not have to serve a one-match suspension and is free to play in Villa's next game at Premier League leaders Manchester United on Sunday 5th April, live on Sky Sports 1 & HD1.

Meanwhile, Villa full-back Wilfred Bouma played 90 minutes for the reserves on Monday night as he continues his recovery from a dislocated ankle.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 62,00.html

martsen

Indlæg af martsen » tirsdag, 24. mar, 2009 21:59

Jeg tror Ferguson nok skal komme til at sige en ting eller 2 om den beslutning :dontknow:

Men god nyhed, synd der er så laaaang tid til d 4/5 april :wall:

Besvar