Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » søndag, 22. mar, 2009 15:26

pommelfeen skrev:
kunne være klasse. MEN han spiller venstrekant. han trækker meget ind i banen og kommer med sine udbrud der. men han kan vel godt spille i højre side, når han er højrebenet;-)
Han spillede meget højrekant for landsholdetda han slog igennem til VM. Ellers kunne vi vel også få plads til ham i venstre siden, hvis han dukker op og vil være med en dag.

Johlle

Indlæg af Johlle » søndag, 22. mar, 2009 15:27

Newcastle ligger nu under nedrykningsstregen i Premier League. Mon Michael Owen vil spille Championship-fodbold?

Peter From

Indlæg af Peter From » søndag, 22. mar, 2009 15:32

Johlle skrev:Newcastle ligger nu under nedrykningsstregen i Premier League. Mon Michael Owen vil spille Championship-fodbold?
alt den snak om at hente Crespo gratis og så glemte vi helt Owen, men mon han har lyst til at være anden angriber i et system med en angriber? Måske man kan overbevise ham om at han skylder det til nogle fans.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 22. mar, 2009 15:34

Jeg vil være ked af det, hvis vi kun bruger £10M på en kantspiller, men jeg kan sagtens se, at det er de økonomiske vilkår for Benitez. Samtidig vil jeg understrege, at hvis vi vitterligt kun har £30M til rådighed, så er det kun endnu mere idioti at gå efter Barry, uanset hvor "billigt" vi kan få ham i forhold til hans evner.

Vi har lige vundet 4-1 over United på Old Trafford med Lucas i startopstillingen. Barry er da klart meget bedre end vores unge brasilianer, men han er dårligere end Alonso og Mascherano. Lucas har det ok med at være tredjevalg til midtbanen, Barry vil spille hver gang. Så kan ikke se, at et evt. køb vil skabe den store harmoni i truppen med mindre, at Barry skal spille venstrekant, men åh dog... dén har vist haft et par gange herinde.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 22. mar, 2009 15:54

Nogen der har fået med at Lennon har forlænget?
Øv ville gerne have haft ham til klubben

http://www.premierleague.com/page/Headl ... 93,00.html

Kan af en eller anden grund ikke få markeret teksten så klik selv ind

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » søndag, 22. mar, 2009 19:20

Alex Brockins skrev:Barry er da klart meget bedre end vores unge brasilianer, men han er dårligere end Alonso og Mascherano
Jeg synes dog at Barry har mere at tilbyde offensivt end Mascherano men ingen tvivl om at han er en klasse under Alonso. Eneste disciplin hvor Barry overgår Alonso er hans drive lige op i banen. Hvis der er råd til ham efter en klassewing og en angriber er blevet købt vil det efter min mening være en mærkbar forbedring af bredden hans fleksibilitet taget i betragtning. Det vil i hvert fald være en solid gardering hvis to af ovennævnte løber ind i langtidsskader.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 22. mar, 2009 19:21

Belloni skrev:Nogen der har fået med at Lennon har forlænget?
Øv ville gerne have haft ham til klubben

http://www.premierleague.com/page/Headl ... 93,00.html

Kan af en eller anden grund ikke få markeret teksten så klik selv ind
Ja det er blevet nævnt et par gange, og jeg er, som Tottenham-sympatisør og en af de store fortalere for Lennon herinde, også rigtig ked af dette. Dog er der snak om, at Rafa stadig vil gå efter ham, men det bliver jo nok en hel del dyrere nu.

Brugeravatar
matty
Geografisk sted: østofte...
Alder: 33

Indlæg af matty » søndag, 22. mar, 2009 19:46

VivaLFC skrev:
Alex Brockins skrev:Barry er da klart meget bedre end vores unge brasilianer, men han er dårligere end Alonso og Mascherano
Jeg synes dog at Barry har mere at tilbyde offensivt end Mascherano men ingen tvivl om at han er en klasse under Alonso. Eneste disciplin hvor Barry overgår Alonso er hans drive lige op i banen. Hvis der er råd til ham efter en klassewing og en angriber er blevet købt vil det efter min mening være en mærkbar forbedring af bredden hans fleksibilitet taget i betragtning. Det vil i hvert fald være en solid gardering hvis to af ovennævnte løber ind i langtidsskader.
er barry ikke kontraktløs til sommer??? eller husker jeg forkert.
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 22. mar, 2009 20:09

Barrys kontrakt udløber i sommeren 2010.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. mar, 2009 21:24

Jeg bliver altså mere og mere tændt på, at vi skal have fat i Gabriel Agbonlahor som 2. angriber. Enten i en 4-4-2 men nok mere sandsynligt i de ca. 25-30 kampe på et år, hvor Torres enten er skadet eller skal spares. Han er altså kun 22 år gammel - englænder, så han tæller rigtigt i relation til 6+5 plus HGP reglerne i CL.

Hvorfor han er blevet så upopulær i AV har jeg svært ved at forstå, men selv idag kunne man høre AV's fans buh'e af ham, da han var blevet skiftet ind.

Samtidig er han blistrende hurtig. Ved godt, at der ikke er nogen andre angribere derude, som bare minder om Torres - men skal vi nu finde en erstatning, til når han ikke kan - og til en pris som samtidig er overkommelig, tror jeg Agbonlahor kan være en rigtig god investering. Jeg har i hvertfald svært ved at forestille mig, at han spiller i AV efter sommeren.
Vi SMADRER det PIShold !

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » søndag, 22. mar, 2009 21:45

Cynwal skrev:Jeg bliver altså mere og mere tændt på, at vi skal have fat i Gabriel Agbonlahor som 2. angriber. Enten i en 4-4-2 men nok mere sandsynligt i de ca. 25-30 kampe på et år, hvor Torres enten er skadet eller skal spares. Han er altså kun 22 år gammel - englænder, så han tæller rigtigt i relation til 6+5 plus HGP reglerne i CL.

Hvorfor han er blevet så upopulær i AV har jeg svært ved at forstå, men selv idag kunne man høre AV's fans buh'e af ham, da han var blevet skiftet ind.

Samtidig er han blistrende hurtig. Ved godt, at der ikke er nogen andre angribere derude, som bare minder om Torres - men skal vi nu finde en erstatning, til når han ikke kan - og til en pris som samtidig er overkommelig, tror jeg Agbonlahor kan være en rigtig god investering. Jeg har i hvertfald svært ved at forestille mig, at han spiller i AV efter sommeren.
Det var ikke bare i dag, at der blev buhet af ham. Sidste søndag på Villa Park var jeg omringet af buhende Villa-fans. Giver dig også fuldstændig ret i din betragtning omkring hans fremtid - den er ikke på Villa Park.
Mener faktisk jeg læste et sted, at han har startet alle PL-kampe, lige indtil i dag, så måske O'Neills tålmodighed er ved at være brugt op med ham, og fansnes for den sags skyld. Jeg ved godt, at det er lidt af en konklusion at drage på baggrund af, om hvorvidt han starter på banen eller ej.
Det kan da også godt være, at O'Neill stadig er glad for ham, og vil beholde ham, men der er spørgsmålet vel så bare, om Martin O'Neill stadig står i spidsen for Aston Villa efter sommerferien.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. mar, 2009 21:53

SaibotDK skrev: Det var ikke bare i dag, at der blev buhet af ham. Sidste søndag på Villa Park var jeg omringet af buhende Villa-fans. Giver dig også fuldstændig ret i din betragtning omkring hans fremtid - den er ikke på Villa Park.
Mener faktisk jeg læste et sted, at han har startet alle PL-kampe, lige indtil i dag, så måske O'Neills tålmodighed er ved at være brugt op med ham, og fansnes for den sags skyld. Jeg ved godt, at det er lidt af en konklusion at drage på baggrund af, om hvorvidt han starter på banen eller ej.
Det kan da også godt være, at O'Neill stadig er glad for ham, og vil beholde ham, men der er spørgsmålet vel så bare, om Martin O'Neill stadig står i spidsen for Aston Villa efter sommerferien.
Hvad synes du om ham, som en mulig angrebspartner nr. 2 til Torres?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 22. mar, 2009 21:56

VivaLFC skrev:
Jeg vil nu til enhver tid hævde at Gareth Barry og mestrer disciplinen dødbolde, langt bedre end Xabi Alonso.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 22. mar, 2009 22:06

Hekkem skrev:
VivaLFC skrev:
Jeg vil nu til enhver tid hævde at Gareth Barry og mestrer disciplinen dødbolde, langt bedre end Xabi Alonso.
Vi scorede fire mål på dødbolde i dag - så mon ikke det går? :)
Best in the world at everything I do.

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » søndag, 22. mar, 2009 22:08

Cynwal skrev:Hvad synes du om ham, som en mulig angrebspartner nr. 2 til Torres?
Bestemt en meget interessant tanke, men som det ser ud lige pt., så er jeg ret godt tilfreds med Gerrard lige bagved Torres. Man skulle da også været et skarn, hvis man var utilfreds med dem ;) Men en af styrkerne ved Agbonlahor er vel netop også, at han sagtens kan spille alene oppe foran, lidt ligesom Torres, og han kan oven i købet også, om nødvendigt, spille på kanten a la Kuyt. Altså han er alsidig.
Agbonlahor bestemt et interessant aktiv, og et aktiv for fremtiden, men spørgsmålet er om to angribere vil fungere sammen på toppen? Tænker lidt på Torres-Keane, hvilket ikke var en succes (måske nok mest Keanes skyld). Keane og Agbonlahor er ikke samme typer, så det er måske ikke så lige til.
Vi ved heller ikke om han overhovedet er interesseret i at skifte til os, hvis han ikke er garanteret en startplads - tænker specielt med henblik på hans landsholdsplads (selvfølgelig ikke, hvis planen skulle være at line ham op sammen med Torres på toppen).
Men med Agbonlahor og Torres på toppen sammen, så skulle de forskellige forsvarsspillere i Premier League måske overveje at stå tidligere op, for det ville være en ret så hurtig duo.

Besvar