Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Nej tak til Robben. Den mand får med sine utallige dives og sit evige tuderi Christina Ronaldo til at fremstå som et rigtigt mandfolk. Robben er i mine øjne blandt fodboldverdenens mest usympatiske spillere på det punkt.
Jeg er enig i at Robben virker meget usympatisk i sin adfærd på banen. Desværre noget man ser fra mange af de "store" kreative spillere. Ronaldo, Rooney, Zlatan, Totti, Deco, Ronaldinho og Robben er i min bog alle folk med enten for stort ego, urimelig tendens til skuespil eller generel utiltalende adfærd på banen. Ja, selv de helt unge herrer Messi og Fabregas har spyttet på deres modstandere. Til gengæld bidrager de alle også med noget ekceptionelt.Mambo skrev:Nej tak til Robben. Den mand får med sine utallige dives og sit evige tuderi Christina Ronaldo til at fremstå som et rigtigt mandfolk. Robben er i mine øjne blandt fodboldverdenens mest usympatiske spillere på det punkt.
Hvis vi kan finde et dydsmønster med tilsvarende kvaliteter som nogle af de ovennævnte, så er det helt klart at foretrække, men hvis det ikke lader sig gøre, så ser jeg meget gerne eksempelvis Robben i klubben.
Mvh.
Texnymann
Robben kan skide i havet kan han. Nuff said
Der findes andre der kan tilbyde noget lignende som ikke er en idiot i verdensklasse. Om de så kan købes for penge er en anden sag.
Der findes andre der kan tilbyde noget lignende som ikke er en idiot i verdensklasse. Om de så kan købes for penge er en anden sag.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Jeg er at få på en free transfer i øjeblikket. Jeg er vildt sympatisk...Flemming skrev:Robben kan skide i havet kan han. Nuff said
... Og så er Robben heldigvis ikke på vej til Liverpool ifølge Guillem Balague: http://www.guillembalague.com/rumores_d ... ist&id=183
On this train faith will be rewarded
Hvad fanden laver "Shrek" der? Jeg tror Messi, Fabregas, Ronaldo, Zlatan, Totti, Deco, Ronaldinho og Robben vil grine af klassen tykke dreng.texnymann skrev:Jeg er enig i at Robben virker meget usympatisk i sin adfærd på banen. Desværre noget man ser fra mange af de "store" kreative spillere. Ronaldo, Rooney, Zlatan, Totti, Deco, Ronaldinho og Robben er i min bog alle folk med enten for stort ego, urimelig tendens til skuespil eller generel utiltalende adfærd på banen. Ja, selv de helt unge herrer Messi og Fabregas har spyttet på deres modstandere. Til gengæld bidrager de alle også med noget ekceptionelt.Mambo skrev:Nej tak til Robben. Den mand får med sine utallige dives og sit evige tuderi Christina Ronaldo til at fremstå som et rigtigt mandfolk. Robben er i mine øjne blandt fodboldverdenens mest usympatiske spillere på det punkt.
Hvis vi kan finde et dydsmønster med tilsvarende kvaliteter som nogle af de ovennævnte, så er det helt klart at foretrække, men hvis det ikke lader sig gøre, så ser jeg meget gerne eksempelvis Robben i klubben.
Mvh.
Texnymann
Rooney er stor - ja.
Rooney er usympatisk - ja.
Rooney er en "stor" kreativ spiller - nej for fanden da!
- Alex Brockins
Hvis Rooney ikke er kreativ, hvad er Kuyt så?..
Best in the world at everything I do.
Enig Alex.. men jeg tror bare der henvises til at grisepjok er hæftigt overmatchet når du kigger på hvilke navne der ellers fremgår af listen!Alex Brockins skrev:Hvis Rooney ikke er kreativ, hvad er Kuyt så?..
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Er Agger på vej ud? Det kan se ud som om, at Rafa overvejer Albiol.
http://www.liverpooldailypost.co.uk/liv ... -23235529/
Det er ikke godt, da vi skal bruge penge på et område, som vi ikke havde regnet med, og det vil betyde færre penge på de områder, hvor vi har behov for forstærkning.
...Og nej Rooney er ikke en kreativ spiller. Han er en gennembrudsstærk spiller. Der er forskel.
http://www.liverpooldailypost.co.uk/liv ... -23235529/
Det er ikke godt, da vi skal bruge penge på et område, som vi ikke havde regnet med, og det vil betyde færre penge på de områder, hvor vi har behov for forstærkning.
...Og nej Rooney er ikke en kreativ spiller. Han er en gennembrudsstærk spiller. Der er forskel.
Senest rettet af Hr. Drejer torsdag, 26. mar, 2009 10:14, rettet i alt 1 gang.
Jeg gider egentlig ikke at sidde og bruge tid på at forsvare en Man Utd spiller. Jeg er uenig i dit synspunkt ligesom du er uenig i mit.Ægget skrev:Hvad fanden laver "Shrek" der? Jeg tror Messi, Fabregas, Ronaldo, Zlatan, Totti, Deco, Ronaldinho og Robben vil grine af klassen tykke dreng.texnymann skrev:Jeg er enig i at Robben virker meget usympatisk i sin adfærd på banen. Desværre noget man ser fra mange af de "store" kreative spillere. Ronaldo, Rooney, Zlatan, Totti, Deco, Ronaldinho og Robben er i min bog alle folk med enten for stort ego, urimelig tendens til skuespil eller generel utiltalende adfærd på banen. Ja, selv de helt unge herrer Messi og Fabregas har spyttet på deres modstandere. Til gengæld bidrager de alle også med noget ekceptionelt.Mambo skrev:Nej tak til Robben. Den mand får med sine utallige dives og sit evige tuderi Christina Ronaldo til at fremstå som et rigtigt mandfolk. Robben er i mine øjne blandt fodboldverdenens mest usympatiske spillere på det punkt.
Mvh.
Texnymann
Rooney er stor - ja.
Rooney er usympatisk - ja.
Rooney er en "stor" kreativ spiller - nej for fanden da!
Mvh.
Texnymann
Kan vi ikke stadig få en slat penge for Agger? Såfremt er det jo ikke sikkert der skal investeres ekstra for Albiol.
Som jeg læser det, holder Rafa mulighederne åbne såfremt Agger ikke ønsker at forlænge - hvis det er tilfældet, synes jeg Albiol er et fremragende alternativ. Han må betegnes som et af spaniens største forsvarstalenter og kan derudover også spille på den defensive midt.
Som jeg læser det, holder Rafa mulighederne åbne såfremt Agger ikke ønsker at forlænge - hvis det er tilfældet, synes jeg Albiol er et fremragende alternativ. Han må betegnes som et af spaniens største forsvarstalenter og kan derudover også spille på den defensive midt.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Han har kontraktudløb i 2010, dvs. at han har et år tilbage af kontrakten, så i realiteten kan han købe sig selv fri til sommer eller også er vi nødt til at acceptere et bud som ligger langt under vurderingen. Denne sag begynder at minder om Barry-sagen.pimpefar skrev:Kan vi ikke stadig få en slat penge for Agger? Såfremt er det jo ikke sikkert der skal investeres ekstra for Albiol.
Jep, han kan købe sig fri for noget i retnig af £2 mio til sommer som følge af Webster-dommen. Agger er typen, der på mig virker så tilpas kold og usentimental (hvis det er et ord?), at jeg sagtens kan se ham udnytte denne mulighed. Hvis Liverpool ikke vil gøre brug af ham, så er jeg ganske overbevist om, at han heller ikke føler, at han skylder klubben noget.Hr. Drejer skrev:Han har kontraktudløb i 2010, dvs. at han har et år tilbage af kontrakten, så i realiteten kan han købe sig selv fri til sommer eller også er vi nødt til at acceptere et bud som ligger langt under vurderingen. Denne sag begynder at minder om Barry-sagen.pimpefar skrev:Kan vi ikke stadig få en slat penge for Agger? Såfremt er det jo ikke sikkert der skal investeres ekstra for Albiol.
Dette er også en grund til, at jeg slet ikke ser rygtet om Albiol som realistisk. Vil vi virkelig bruge £7mio af transferbudgettet på et tredjevalg til det centrale forsvar?
I mine ører lyder det slet ikke urealistisk at Rafa kunne finde på noget sådant.texnymann skrev:Jep, han kan købe sig fri for noget i retnig af £2 mio til sommer som følge af Webster-dommen. Agger er typen, der på mig virker så tilpas kold og usentimental (hvis det er et ord?), at jeg sagtens kan se ham udnytte denne mulighed. Hvis Liverpool ikke vil gøre brug af ham, så er jeg ganske overbevist om, at han heller ikke føler, at han skylder klubben noget.Hr. Drejer skrev:Han har kontraktudløb i 2010, dvs. at han har et år tilbage af kontrakten, så i realiteten kan han købe sig selv fri til sommer eller også er vi nødt til at acceptere et bud som ligger langt under vurderingen. Denne sag begynder at minder om Barry-sagen.pimpefar skrev:Kan vi ikke stadig få en slat penge for Agger? Såfremt er det jo ikke sikkert der skal investeres ekstra for Albiol.
Dette er også en grund til, at jeg slet ikke ser rygtet om Albiol som realistisk. Vil vi virkelig bruge £7mio af transferbudgettet på et tredjevalg til det centrale forsvar?
Hvorfor skal Kuyt blandes ind i det? Han ville selvfølgelig også være fejlplaceret på den liste!Alex Brockins skrev:Hvis Rooney ikke er kreativ, hvad er Kuyt så?..
Lige præcis! Jeg synes de andre spillere er super-elegante, og det vil jeg ikke sige at Roney er!No maam skrev: Alex.. men jeg tror bare der henvises til at grisepjok er hæftigt overmatchet når du kigger på hvilke navne der ellers fremgår af listen!
Der skrives igen om Silva - denne gang er det vores egen Liverpool Echo: http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -23238037/
Prisen, der er nævnt, ligger i omegnen af 25 millioner pund, hvilket jeg synes er meget, da jeg endnu ikke er helt overbevist om knægtens kvaliteter.
Hvorfra kommer egentlig alle de kæmpestore tal, der efter Rafas forlængelse er blevet slynget ud i forbindelse med vores transfermidler til sommer? Beløb lige fra 30 til 40 og helt op til 100 millioner pund er blevet nævnt, uden at nogen egentlig har sagt hvorfor og hvordan de er kommet frem til dem. Virker det ikke alt sammen en kende urealistisk? Hvor skulle H&G have fået den slags penge fra?
Prisen, der er nævnt, ligger i omegnen af 25 millioner pund, hvilket jeg synes er meget, da jeg endnu ikke er helt overbevist om knægtens kvaliteter.
Hvorfra kommer egentlig alle de kæmpestore tal, der efter Rafas forlængelse er blevet slynget ud i forbindelse med vores transfermidler til sommer? Beløb lige fra 30 til 40 og helt op til 100 millioner pund er blevet nævnt, uden at nogen egentlig har sagt hvorfor og hvordan de er kommet frem til dem. Virker det ikke alt sammen en kende urealistisk? Hvor skulle H&G have fået den slags penge fra?