Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 26. mar, 2009 18:24

Boye skrev:
Xenne skrev:
SørenK skrev:Jeg ville klappe gevaldigt i mine små hænder, hvis vi hentede Silva. Han er lige den type vi mangler og samtidig passer han perfekt ind i Rafas system uden deciderede fløje. Han kan, som Texnymann også nævner, spille på begge kanter og samtidig også i Gerrards rolle bag Torres. 25 mio. som det rygtes er måske lige i overkanten, men jeg tror dog godt, at han kan presses lidt ned i pris. Jeg frygter dog, at Barca kommer på banen - så er vi ude af kampen rent økonomisk.
Jeg syntes også jeg har læst at Juventus skulle være ude efter ham, tror også de overgår os på det økonomiske område.
Håber ikke at Rafa går efter Silva, der er andre bedre alternativer.
Nu skal i sgu holde op... der er ikke bedre alternativer - og da slet ikke Ben Arfa. Han er flere klasser under Silva.... Silva er jo en spiller, der har samme klasse som de bedste kantspillere i verden, og han er den eneste, man overhovedet kan komme i nærheden af i den kategori, hvilket kun er pga. Valencias økonomiske situation. Det er selvfølgelig en smagssag hvor god han er, men når du siger, at der er andre og bedre alternativer, så lugter det af, at du ikke rigtig har set ham spille..
Jeg kan godt følge dig i det du siger, og måske er mine argumenter ikke helt i top.
Men jeg har dog set ham spille et par kampe i år, fulgte spanien ret intenst under EM og der syntes jeg virkelig ikke han var så dygtig.
Jeg ved ikke om du har set Ben Arfa spille, jeg ser bare et stort potentiale i ham, han er lidt ala en Nasri spiller og de er lige efter "min bog"

@ AJ.
Det med at han går ind i banen er selvfølgelig for at skabe plads til backsne også, men det jeg mener er at hans spille stil passer mere til at spille en Gerrard plads, sådan en spiller som jeg gerne så i klubben er en der kan gøre ligesom Christina gå mand mod mand og gå til bag linien eller trække ind i banen og trylle. Det er selvfølgelig også en meget positiv ting hvis vi begynder at få backsne mere med i spillet, og man kan da sagtens se fordele i det hvis vi spiller 4-2-3-1 systemet.
Billede

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 27. mar, 2009 12:23

Xenne skrev:
Boye skrev:
Xenne skrev:
SørenK skrev:Jeg ville klappe gevaldigt i mine små hænder, hvis vi hentede Silva. Han er lige den type vi mangler og samtidig passer han perfekt ind i Rafas system uden deciderede fløje. Han kan, som Texnymann også nævner, spille på begge kanter og samtidig også i Gerrards rolle bag Torres. 25 mio. som det rygtes er måske lige i overkanten, men jeg tror dog godt, at han kan presses lidt ned i pris. Jeg frygter dog, at Barca kommer på banen - så er vi ude af kampen rent økonomisk.
Jeg syntes også jeg har læst at Juventus skulle være ude efter ham, tror også de overgår os på det økonomiske område.
Nu skal i sgu holde op... der er ikke bedre alternativer - og da slet ikke Ben Arfa. Han er flere klasser under Silva.... Silva er jo en spiller, der har samme klasse som de bedste kantspillere i verden, og han er den eneste, man overhovedet kan komme i nærheden af i den kategori, hvilket kun er pga. Valencias økonomiske situation. Det er selvfølgelig en smagssag hvor god han er, men når du siger, at der er andre og bedre alternativer, så lugter det af, at du ikke rigtig har set ham spille..
Jeg kan godt følge dig i det du siger, og måske er mine argumenter ikke helt i top.
Men jeg har dog set ham spille et par kampe i år, fulgte spanien ret intenst under EM og der syntes jeg virkelig ikke han var så dygtig.
Jeg ved ikke om du har set Ben Arfa spille, jeg ser bare et stort potentiale i ham, han er lidt ala en Nasri spiller og de er lige efter "min bog"

@ AJ.
Det med at han går ind i banen er selvfølgelig for at skabe plads til backsne også, men det jeg mener er at hans spille stil passer mere til at spille en Gerrard plads, sådan en spiller som jeg gerne så i klubben er en der kan gøre ligesom Christina gå mand mod mand og gå til bag linien eller trække ind i banen og trylle. Det er selvfølgelig også en meget positiv ting hvis vi begynder at få backsne mere med i spillet, og man kan da sagtens se fordele i det hvis vi spiller 4-2-3-1 systemet.
Som jeg ser det har vi brug for to forskellige typer wings. En som kan udfordre, har speed og kan bringe sig selv i målgivende situationer, altså en som kan på egen hånd når holdet er gået i stå(prototyper: Messi, Cristina, Ribery). Den anden er en som trækker meget ind i banen, evner at holde på bolden uden at miste den og frem for alt har et højt pasningsniveau(især hvad angår dybe stikninger), altså en spiller som kan aktivere vores andre spillere når de er gået lidt i stå(Prototyper: Iniesta, Hleb, Silva). Problemet er at vi sandsynligvis ikke har råd til at købe af über klasse til begge typer hvilket vil sige at vi enten kan købe middelmådigt ind til begge eller vi satser benhårdt på kun en af typerne.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 27. mar, 2009 14:26

VivaLFC skrev:Som jeg ser det har vi brug for to forskellige typer wings. En som kan udfordre, har speed og kan bringe sig selv i målgivende situationer, altså en som kan på egen hånd når holdet er gået i stå(prototyper: Messi, Cristina, Ribery). Den anden er en som trækker meget ind i banen, evner at holde på bolden uden at miste den og frem for alt har et højt pasningsniveau(især hvad angår dybe stikninger), altså en spiller som kan aktivere vores andre spillere når de er gået lidt i stå(Prototyper: Iniesta, Hleb, Silva). Problemet er at vi sandsynligvis ikke har råd til at købe af über klasse til begge typer hvilket vil sige at vi enten kan købe middelmådigt ind til begge eller vi satser benhårdt på kun en af typerne.
Vi har købt nok middelmådighed de seneste år, så nu skal vi gøre forsøget og få noget bedre på de kanter. Så heller gå efter én god, end to middelmådige. Så kan Rafa også få lov til at bruge Kuyt på kanten i næste sæson igen.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » fredag, 27. mar, 2009 14:29

VivaLFC skrev:
Xenne skrev:
Boye skrev:
Xenne skrev:

@ AJ.
Som jeg ser det har vi brug for to forskellige typer wings. En som kan udfordre, har speed og kan bringe sig selv i målgivende situationer, altså en som kan på egen hånd når holdet er gået i stå(prototyper: Messi, Cristina, Ribery). Den anden er en som trækker meget ind i banen, evner at holde på bolden uden at miste den og frem for alt har et højt pasningsniveau(især hvad angår dybe stikninger), altså en spiller som kan aktivere vores andre spillere når de er gået lidt i stå(Prototyper: Iniesta, Hleb, Silva). Problemet er at vi sandsynligvis ikke har råd til at købe af über klasse til begge typer hvilket vil sige at vi enten kan købe middelmådigt ind til begge eller vi satser benhårdt på kun en af typerne.
Det er meget godt formuleret, og det som jeg prøver at give udtryk for er at vi skal have en af den første type altså den ala "Christina, Messi, Ribery" Syntes også godt Iniesta kan passe ind der, han kan alt.
Billede

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 27. mar, 2009 14:33

VivaLFC skrev:
Xenne skrev:
Boye skrev:
Xenne skrev:

@ AJ.
Silva minder altså væsentligt mere om Messi og Ribery i spillestil end han minder om Hleb (der er et niveau under) og Iniesta.

Jonas Lassen
Geografisk sted: Lindholm

Indlæg af Jonas Lassen » søndag, 29. mar, 2009 14:39

Nu bliver vi igen kædet sammen med Downing for en pris på £14 mio. Jeg har aldrig været vild med denne Downing. Jeg mener ikke at han er særlig god. Jeg håber godt nok at Rafa vælger at købe bedre kvalitet en Downing.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

YNWA

Indlæg af YNWA » søndag, 29. mar, 2009 14:40

Hvis Barry kan hentes for 8 mio pund som den norske melder så bør vi slå til og sende Lucas til Spanien for 4-6 mio pund. Barry er en klassespiller og kan dække 3 forskellige pladser.

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » søndag, 29. mar, 2009 14:48

YNWA skrev:Hvis Barry kan hentes for 8 mio pund som den norske melder så bør vi slå til og sende Lucas til Spanien for 4-6 mio pund. Barry er en klassespiller og kan dække 3 forskellige pladser.
Hvis lucas skal nogen steder hen så er det på en leje aftale.
Billede

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 29. mar, 2009 14:57

Jeg frygter lidt alt den rumsteren omkring 6+5 reglen, vil få prisen på engelske spillere til at eksplodere. Ifølge Mail on Sunday vil Chelski prøve at købe Asley Young for £15 og vil ifølge artiklen købe 'engelsk' til sommer. Man C vil også - igen ifølge engelske medier - prøve at købe flere engelske spillere.
Downing har været nævnt til en pris omkring £14 mio., Lennon vil heller ikke være billig eftersom han lige har forlænget sin kontrakt til 2014. Så gruppen af mulige engelske spillere til LiverpoolFC skrumper langsomt ind. Så jeg frygter lidt at hvis vi skal købe engelsk, så vil prisen være høj, medmindre de har et år tilbage af kontrakten, som tilfældet er med Barry.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 30. mar, 2009 18:28

YNWA skrev:Hvis Barry kan hentes for 8 mio pund som den norske melder så bør vi slå til og sende Lucas til Spanien for 4-6 mio pund. Barry er en klassespiller og kan dække 3 forskellige pladser.
Barry er en god spiller til 8 mio £. Men spørgsmålet er, hvor meget man kan stole på de oplyste handelspriser. Ofte udgøres en spillers pris jo af både en købssum til afgivende klub samt et sign on fee til spilleren. Så jo billigere Barry bliver i handlen mellem klubberne, jo større sign on fee scorer han / alternativt jo højere løn kan han forhandle sig frem til.
Vi SMADRER det PIShold !

Jonas Lassen
Geografisk sted: Lindholm

Indlæg af Jonas Lassen » mandag, 30. mar, 2009 18:41

Efter nærmere eftertanke synes jeg faktisk at prisen på Barry er højt sat. Manden har kun et år igen af sin kontrakt. Jeg mener at vi sidste år snakkede om han han kun ville koste £2mio til sommer. Men jeg er enig i at Barry vil være en god erstatter for Lucas.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

Boye

Indlæg af Boye » mandag, 30. mar, 2009 20:08

Hr. Drejer skrev:Jeg frygter lidt alt den rumsteren omkring 6+5 reglen, vil få prisen på engelske spillere til at eksplodere. Ifølge Mail on Sunday vil Chelski prøve at købe Asley Young for £15 og vil ifølge artiklen købe 'engelsk' til sommer. Man C vil også - igen ifølge engelske medier - prøve at købe flere engelske spillere.
Downing har været nævnt til en pris omkring £14 mio., Lennon vil heller ikke være billig eftersom han lige har forlænget sin kontrakt til 2014. Så gruppen af mulige engelske spillere til LiverpoolFC skrumper langsomt ind. Så jeg frygter lidt at hvis vi skal købe engelsk, så vil prisen være høj, medmindre de har et år tilbage af kontrakten, som tilfældet er med Barry.
Hvis de får et bud på £15M for Young accepteret, så kan Rafa godt komme i gang! :P.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » fredag, 03. apr, 2009 19:50

Hvis vi skulle miste Arbeloa til sommer, så jeg gerne denne mand hentet ind:

http://www.goal.com/en/news/10/italy/20 ... icon-agent

Enormt dygtig fremad banen og samtidig også stærk i defensiven. Hvis G. Johnson er for dyr, eller bare ikke til salg, er Maicon i hvertfald et godt bud. Men okay, hvorfor skulle Inter dog sælge ham. Han har klart været en af deres bedste i år sammen med Zlatan, så helt nem bliver han nok ikke..
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Boye

Indlæg af Boye » lørdag, 04. apr, 2009 00:28

Vi får ikke Maicon, og det er jeg 100% sikker på. I øvrigt vurderer jeg Arbeloa til at være bedre end hvad folk ummidelbart antager. Det samme gør sig gældende ved Glen Johnson, og derfor ser jeg gerne, at vi signer ham. Så har vi nemlig to klassespillere på højre back :P.

Rodriguez

Indlæg af Rodriguez » mandag, 06. apr, 2009 18:29

Ku godt tænke mig at se Grafite. Fandme gjort det godt i wolfsburg, og en forholdsvis ung angriber. Det mål han laver mod Bayern er jo ren verdens klasse.
http://www.youtube.com/watch?v=ZQyPhR_UBuA

20 mål so far, det er godt nok tyskland, men synes han ville være en lille gamble værd.

Besvar