Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Re: Dagens Kampe
Så det meste af Ecuador - Brasilien igår aftes/nat.
Hvor blev Brasilien i store dele af kampen dog spillet ud af banen. Ecuadors spillere lagde et stort pres på Brasilien i stort set hele kampen, spillede i højt tempo med et rigtig højt teknisk niveau og kom frem til rigtig mange chancer desværre uden at få scoret mere end et.
Man troede snart at det var Brasilien i de gule trøje og Ecuador i de blå.
Valgte at slukke da Baptista kom ind og fik scoret 1 min efter han kom ind i det 70 min. Tror det var Brasiliens anden skud inden for stolpen. Ellers var resten nogle forkølede forsøg.
Blev temmelig imponeret over en af deres angribere Benitez, nogen der kender noget til ham?
Kropsstærk, hurtig, arbejds ivrig, ganske god teknisk, samt ikke bange for at trykke af. (Burde nok have scoret en eller to kasser).
http://en.wikipedia.org/wiki/Cristian_Ben%C3%ADtez
Selvom han har en forholdsvis ringe højde vandt han et par hovedstøds dueller mod Lucio blandt andet. Han hopper godt nok højt!
Hvor blev Brasilien i store dele af kampen dog spillet ud af banen. Ecuadors spillere lagde et stort pres på Brasilien i stort set hele kampen, spillede i højt tempo med et rigtig højt teknisk niveau og kom frem til rigtig mange chancer desværre uden at få scoret mere end et.
Man troede snart at det var Brasilien i de gule trøje og Ecuador i de blå.
Valgte at slukke da Baptista kom ind og fik scoret 1 min efter han kom ind i det 70 min. Tror det var Brasiliens anden skud inden for stolpen. Ellers var resten nogle forkølede forsøg.
Blev temmelig imponeret over en af deres angribere Benitez, nogen der kender noget til ham?
Kropsstærk, hurtig, arbejds ivrig, ganske god teknisk, samt ikke bange for at trykke af. (Burde nok have scoret en eller to kasser).
http://en.wikipedia.org/wiki/Cristian_Ben%C3%ADtez
Selvom han har en forholdsvis ringe højde vandt han et par hovedstøds dueller mod Lucio blandt andet. Han hopper godt nok højt!
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Tror han kan blive en rigtig god gevinst for Wigan (Udfra det jeg så igår!).
Men mål i ca halvdelen af hans kampe er aldrig en dårlig statestik at have stående. Og specielt ikke som 22 årig.
Men mål i ca halvdelen af hans kampe er aldrig en dårlig statestik at have stående. Og specielt ikke som 22 årig.
Den gode Crouch scorer til 1-0 for England mod Ukraine.
Kuyt har nettet to gange for Holland mod Macedonien.
Riera scorer i sidste sekund og bliver matchvinder for Spanien. Hvilken aften for Liverpool drengene.
Og Gerrard lægger op til 2-1 scoringen for England, som også bliver slutresultatet.
.... og Robbie Keane udligner for Irland mod Italien.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Så er den første PL kamp færdig i dag, og det endte med at Blackburn vandt 2-1 over Tottenham. Endnu en gang imponerer Lennon mig med hans hurtige løb og fine driblinger, men jeg bed dog mest mærke i Blackburn. I stort set kampen havde de ikke rigtigt noget at byde på, men de blev ved med at kæmpe røven ud af bukserne, hvilket også bar frugt da først McCartney og derefter Oijer(staveplade) scorede.
Hvis vi til sommer mangler en back-up til Torres håber jeg meget på vi køber McCartney. År efter år scorer han regelmæssigt i PL, og er perfekt som back-up, men spørgsmålet er vel bare om han kan leve med pladsen på bænken?
Hvis vi til sommer mangler en back-up til Torres håber jeg meget på vi køber McCartney. År efter år scorer han regelmæssigt i PL, og er perfekt som back-up, men spørgsmålet er vel bare om han kan leve med pladsen på bænken?
Ja han er jo også her fra egnen, så han vil nok ikke have så svært ved at tilpasse sig - og så er han pissedygtig til det han gør. Dog må jeg ærligt indrømme, at jeg aldrig har set ham spille fodbold, og da slet ikke i Premier League...ChinGanMew skrev:Hvis vi til sommer mangler en back-up til Torres håber jeg meget på vi køber McCartney.
Arghhaarde skrev:Ja han er jo også her fra egnen, så han vil nok ikke have så svært ved at tilpasse sig - og så er han pissedygtig til det han gør. Dog må jeg ærligt indrømme, at jeg aldrig har set ham spille fodbold, og da slet ikke i Premier League...ChinGanMew skrev:Hvis vi til sommer mangler en back-up til Torres håber jeg meget på vi køber McCartney.

-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Så har fat Frank bragt Rent boys foran 

Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
-
- Geografisk sted: Nordsjælland