Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » søndag, 05. apr, 2009 19:26

Nej, hvorfor dog det? Det er held når man vinder en kamp man ikke har fortjent at vinde. Vi fortjente da at vinde i går.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 05. apr, 2009 19:36

Det huer mig heller ikke, at de har trukket Porto, men de lever jo godt på deres evige held.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » søndag, 05. apr, 2009 19:52

aarde skrev:
Nicoen skrev:
Janse skrev:Herren er så afgjort fan af scum...
Det samme kan man roligt sige om Riley, det er fandeme grotesk at han stadig får lov at dømme de kampe.
Jeg synes ikke det er fair at være efter Riley idag. Det var sgu ikke ham der vandt kampen for dem. Det var derimod en 17 årig italiensk troldmand, som totalt forandrede kampen, da han kom ind og kronede sin indsats med en perle af en kasse, som ledte tankerne hen mod Torres drømmemål mod Arsenal sidste år. Respekt for Macheda.

Jeg går ud og vasker min beskidte mund med vand og sæbe...
5 minutters tillægstid var overdrevent.

Stephenson

Indlæg af Stephenson » søndag, 05. apr, 2009 19:59

Nicoen skrev:
aarde skrev:
Nicoen skrev:
Janse skrev:Herren er så afgjort fan af scum...
Det samme kan man roligt sige om Riley, det er fandeme grotesk at han stadig får lov at dømme de kampe.
Jeg synes ikke det er fair at være efter Riley idag. Det var sgu ikke ham der vandt kampen for dem. Det var derimod en 17 årig italiensk troldmand, som totalt forandrede kampen, da han kom ind og kronede sin indsats med en perle af en kasse, som ledte tankerne hen mod Torres drømmemål mod Arsenal sidste år. Respekt for Macheda.

Jeg går ud og vasker min beskidte mund med vand og sæbe...
5 minutters tillægstid var overdrevent.
De scorede se 3min inde i overtiden.
Men så er jeg vidst også en flueknepper.

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 52

Indlæg af Stephan C » søndag, 05. apr, 2009 20:10

Det mest skræmmende er jo at ha en 17 årige gut, som idag at han har potientallet. Vi må nøjes med at se på El Zahr's uduelighed, som må spille med i en serie 5 kamp, for at være så ovenlegen som Marcheda var i dag ved scoringen...
Man må bare erkende at sådanne "unge" spillere, har vi desværre ikke. Vi har kun spillere som er gode defensivt, nemlig Plessi og Inusa, i det fremadrettet må vi købe os til kvaliteten...

Stephan

Vallen

Indlæg af Vallen » søndag, 05. apr, 2009 20:15

Fcuk nu det for et spil tennis.

Det gjorde ondt. Rigtigt ondt.

Men jeg havde egentlig ikke regnet med at Villa ville tage point, så vi er stadigvæk tilbage til udgangspunkt.

Vi skal vinde vores resterende kampe. Så har vi en realistisk mulighed.

United skal nok tabe point. Måske ikke nederlag. Men et par uafgjorte. Og så skal vi være der. Det er svære odds. Men.......

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 05. apr, 2009 20:49

GANSKE IMPONERENDE HVOR LAVT FLERE SKRIBENTER KAN SYNKE I DERES KOMMENTARER OVENPÅ KAMPEN MELLEM MANCHESTER UTD. OG ASTON VILLA.
VI VIL SIMPELTHENT IKKE ACCEPTERE SPROGVALG, AF DEN ART DER ER BLEVET VIST INDENFOR DE SENESTE TIMER - INGEN NÆVNT INGEN GLEMT, MEN FLERE INDLÆG ER BLEVET FJERNET!!

(BEMÆRK VENLIGST AT MIN CAPS LOCK SIDDER FAST!)

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » søndag, 05. apr, 2009 23:12

Mugge skrev:GANSKE IMPONERENDE HVOR LAVT FLERE SKRIBENTER KAN SYNKE I DERES KOMMENTARER OVENPÅ KAMPEN MELLEM MANCHESTER UTD. OG ASTON VILLA.
VI VIL SIMPELTHENT IKKE ACCEPTERE SPROGVALG, AF DEN ART DER ER BLEVET VIST INDENFOR DE SENESTE TIMER - INGEN NÆVNT INGEN GLEMT, MEN FLERE INDLÆG ER BLEVET FJERNET!!

Hvorfor går jeg altid glip af det sjove?!?
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 06. apr, 2009 01:01

Nicolas skrev:
Mugge skrev:GANSKE IMPONERENDE HVOR LAVT FLERE SKRIBENTER KAN SYNKE I DERES KOMMENTARER OVENPÅ KAMPEN MELLEM MANCHESTER UTD. OG ASTON VILLA.

Hvorfor går jeg altid glip af det sjove?!?
Ditto.. de må virkelig ha' været nogle grovgerter siden de er blevet fjernet..
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » mandag, 06. apr, 2009 14:45

Stephan C skrev:Det mest skræmmende er jo at ha en 17 årige gut, som idag at han har potientallet. Vi må nøjes med at se på El Zahr's uduelighed, som må spille med i en serie 5 kamp, for at være så ovenlegen som Marcheda var i dag ved scoringen...
Man må bare erkende at sådanne "unge" spillere, har vi desværre ikke. Vi har kun spillere som er gode defensivt, nemlig Plessi og Inusa, i det fremadrettet må vi købe os til kvaliteten...

Stephan
Indtil for et par dage siden, anede jeg ikke hvem gutten var.
Men jeg noterede mig, at han lavede hattrick for united i kampen mod Newcastle (3-3).
Sammenholdt med Nemeth, som har lidt vanskeligt ved at finde formen igen, så er jeg bange for at united her har trukket det længste strå.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 06. apr, 2009 15:50

Jeg var en af dem der fik slettet en besked i går og det accepterer og respekterer jeg fuldt ud. Det var bestemt ikke pæne ord der blev skrevet. I øjeblikket mente jeg det og gør det for den sags skyld stadig.
Min kæmpe optimisme mht. et PL mesterskab forduftede fuldstændig med scums afskyelige sejr. AV og O'neill gjorde lige præcis alt det man ikke må når man for en gangs skyld er foran mod scum. Og det var egentlig det som pissede mig allermest af. Det er som om scum altid for det forærende uanset hvor ringe de er.
Som min kloge kone Rikke sagde:"Jeg forstår ikke at du er så overrasket og rasende, for du ved jo at de(scum) altid gør det!" Ja, og det er det gør mig så gal. Stort set samtlige hold stiller sig tilbage og venter på scums åh så farlige angrebsbølge og byder bare ikke den modstand som de burde. De skal presses og ikke have lov til at tulle rundt med den der overlegne attitude de altid kommer på banen med. En attitude som andre hold har været med til at opretholde da de allerede inden de går på banen nærmest har opgivet. scum får så mange point på den konto i løbet af en sæson.

Min galde over scum må og skal ikke overskygge min glæde og begejstring over det smukke fodbold vi spiller lige nu. Kan vi fortsætte med det resten af sæsonen bliver scum i det mindste presset maksimalt og så må vi se hvor langt det kan bringe os. Jeg tror stadig på en pokal i denne sæson.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 06. apr, 2009 17:34

Emmy skrev:Jeg tror stadig på en pokal i denne sæson.
... eller to.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 07. apr, 2009 00:18

Kan kun tilslutte mig holningen og handlingen. Der var faktisk flere indlæg, som havde så underlødig og fornedrende karakter, at man - hvis man skiftede enkelte ord ud - kunne tro, at man læste på oldtrafford.dk i Deres udgydelser mod "fools". Og netop, som alt for mange af deres sange handler om alt det onde de vil gøre mod os, mens hovedparten af vore handler om hvor meget vi elsker klubben - skal vi ikke forfalde til modpartens overforkælede, understimulerede spædbarnsniveau. Lad os - fra vor side - holde en respektfuld tone. Med tiden kan vi håbe på, at de andre lærer det.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » tirsdag, 07. apr, 2009 09:40

Cynwal skrev:Kan kun tilslutte mig holningen og handlingen. Der var faktisk flere indlæg, som havde så underlødig og fornedrende karakter, at man - hvis man skiftede enkelte ord ud - kunne tro, at man læste på oldtrafford.dk i Deres udgydelser mod "fools". Og netop, som alt for mange af deres sange handler om alt det onde de vil gøre mod os, mens hovedparten af vore handler om hvor meget vi elsker klubben - skal vi ikke forfalde til modpartens overforkælede, understimulerede spædbarnsniveau. Lad os - fra vor side - holde en respektfuld tone. Med tiden kan vi håbe på, at de andre lærer d

Jeg synes dog det er på samme niveau at fejre en liverpoolsejr ved at gå ind på oldtrafford.dk for at svælge sig i et par manufans vrede over en ganske fortjent sejr. Og det er måske endda under nævnte niveau at vælge at copypaste deres udgydelser ind i vores efter-kamp-tråd så vi der ikke har behov for at suse forbi deres hjemmeside skal trækkes med nogle ubrugelige kommentarer.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » tirsdag, 07. apr, 2009 09:52

VivaLFC skrev:Jeg synes dog det er på samme niveau at fejre en liverpoolsejr ved at gå ind på oldtrafford.dk for at svælge sig i et par manufans vrede over en ganske fortjent sejr. Og det er måske endda under nævnte niveau at vælge at copypaste deres udgydelser ind i vores efter-kamp-tråd så vi der ikke har behov for at suse forbi deres hjemmeside skal trækkes med nogle ubrugelige kommentarer.
Jeg er helt enig. Sidste gang (formentlig efter kampen mod dem) var der et par nye brugere, der kopierede en stribe indlæg og satte dem ind her på siden, hvilket jeg kommenterede. Jeg tror, ud fra deres svar, desværre ikke at de forstod hentydningen. Vi er voksne mennesker for pokker, og vi kan vel nyde en sejr og tage et nederlag på en voksen måde.

Hilsen Gammelfar. :aliboronz6:

Besvar