Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
martinsommer skrev:VivaLFC skrev:Jeg synes dog det er på samme niveau at fejre en liverpoolsejr ved at gå ind på oldtrafford.dk for at svælge sig i et par manufans vrede over en ganske fortjent sejr. Og det er måske endda under nævnte niveau at vælge at copypaste deres udgydelser ind i vores efter-kamp-tråd så vi der ikke har behov for at suse forbi deres hjemmeside skal trækkes med nogle ubrugelige kommentarer.
Jeg er helt enig. Sidste gang (formentlig efter kampen mod dem) var der et par nye brugere, der kopierede en stribe indlæg og satte dem ind her på siden, hvilket jeg kommenterede. Jeg tror, ud fra deres svar, desværre ikke at de forstod hentydningen. Vi er voksne mennesker for pokker, og vi kan vel nyde en sejr og tage et nederlag på en voksen måde.
Hilsen Gammelfar.

Der har vi så lidt forskellige grænser åbenbart, men jeg vil da tænke over det I skriver.
EDIT: Har tænkt lidt mere, og vil måske indrømme en snert af "ungdommelighed kådhed/overstadighed" i gerningsøjeblikket.
Vi SMADRER det PIShold !
-
JTN
- Geografisk sted: Kbh
- Alder: 39
@Cynwal
Fair nok. Det var heller ikke så stor en torn i øjet. Derfor kommenterede jeg det heller ikke i tråden men når nu lejligheden bød sig ville jeg lige nævne det. Det var måske også ekstra irriterende fordi du normalt er garant for fornuftige og vittige indslag her på sitet.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
Pede
- Geografisk sted: Aalborg
Come on!
1-0 til Porto.

-
McRae
Hvor er det lækkert, Porto!! Og endda efter boldtab af Ronaldo himself!
-
martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
af martinsommer » tirsdag, 07. apr, 2009 20:55
Villarreal foran 1-0 mod Arsenal. Et drøn af et langskud fra Senna.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
af Callesen » tirsdag, 07. apr, 2009 21:01
Får lige tændt for fjerneren også dummer Porto sig...
-
Gary
Hæske skrev:Får lige tændt for fjerneren også dummer Porto sig...
Sluk venligst igen.
On this train faith will be rewarded
-
McRae
Porto spiller ellers pænt godt.
I øvrigt to kampe med højere underholdningsværdi end forventet.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
af Callesen » tirsdag, 07. apr, 2009 21:04
Gary skal jeg nok eller kan prøve og skifte kanal...
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
McRae skrev:Hvor er det lækkert, Porto!! Og endda efter boldtab af Ronaldo himself!
Det bed jeg også mærke i, og især hans reaktion efter boldtabet. Smider man bolden væk på egen banehalvdel og giver en stor mulighed væk til modstanderholdet, ville den efterfølgende handling normalt være at rase tilbage for at redde situationen, men Ronaldo løber et par skridt, stopper op, slår ud med armene og gør intet for at rette op på sin fejl. Jeg ville rive mig arrigt i håret gentagne gange, hvis jeg var træner for en spiller som ham.
I øvrigt typisk scum, at de, når det ser allerværst ud, lige får en hjælpende hånd af modstanderen - dem og deres forbandede held...
-
zalcos
- Geografisk sted: Udlandet
- Alder: 34
Jeg var helt oppe at flyve ved Rodriguez'smål. Men når scum får foræringer i denne kaliber og Porto dummer sig så gevaldigt, så fortjener de sgu næsten at tabe 15-1.

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
-
Bjarkejesp
af Bjarkejesp » tirsdag, 07. apr, 2009 21:35
Uanset hvad ville et 1-1 resultat være udemærket! Læg sig scum.
-
Stephenson
af Stephenson » tirsdag, 07. apr, 2009 21:57
Bjarkejesp skrev:Uanset hvad ville et 1-1 resultat være udemærket! Læg sig scum.
Er faktisk lidt i syv sind mht den kamp. Vil virkelig gerne se ManU på endnu en røvfuld, og det kunne da påvirke dem negativt.
Men på den anden side, hvis de ryger ud, har de kun PL at tænke på.
Hvorimod vi har en CL finale at vinde om 50dage

-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » tirsdag, 07. apr, 2009 22:00
Stephenson skrev:Bjarkejesp skrev:Uanset hvad ville et 1-1 resultat være udemærket! Læg sig scum.
Er faktisk lidt i syv sind mht den kamp. Vil virkelig gerne se ManU på endnu en røvfuld, og det kunne da påvirke dem negativt.
Men på den anden side, hvis de ryger ud, har de kun PL at tænke på.
Hvorimod vi har en CL finale at vinde om 50dage

Man kan aldrig være i syv sind mht. om man ønsker scum ud eller ej. Selvfølgelig skal de ud, så kan al den snak om 5 trofæer på en sæson stoppe og dernæst kan deres selvtillid fø et nøk nedad. Go Porto!
-
McRae
Når jeg ser hvor stor en trussel Vidic er på dødbolde, indser jeg bare hvorfor Hyypia er så god at have.