100% enigFlemming skrev:Jeg håber altid i taber. Om i så rykkede ned ville jeg stadig holde med jeres modstandere.Dines skrev:Hej.
Jeg er ret interesseret i at høre, om i herinde håber, at vi (Manchester United) ryger ud til Porto, eller om vi går videre? For hvis vi ryger ud, kan det helt sikkert give os et knæk rent mentalt (har dog svært ved at se os komme længere ned for tiden), men på den anden side, så vil det gavne vores chancer i PL, da vi så ikke skal kæmpe på flere fronter. Specielt hvis i går videre, tror jeg det vil koste jer kræfter og pointtab?
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hekkem skrev:Det var dog en fornærmelse.Hr. Drejer skrev:Så lækkert. Nu kan scum ikke tage til Porto og stille op med et b-hold. Og det her giver altså bekymringer for dem. Deres forsvar sejler fuldstændigt.
Helt enig med Jackass; scum er en en-mands-hær - dog uden general. Når Mr. Divemaster spiller dårligt, så er de ligeså kreative som et serie 5 hold.
Jeg undskylder mange gange. Jeg mener selvfølgelig et serie 5 hold uden Hekkem![]()
af Serie 5 holdene
Nå, lad os i pausen grine lidt af Bayern, som ikke ligefrem kan siges at være suveræne nede i Barcelona
Gad vide hvor lang tid Klinsmann holder endnu...?

Gad vide hvor lang tid Klinsmann holder endnu...?
Er der stadig nogen der ønsker Klinsmann som træner i Liverpool istedet for Rafa?
Det burde være piece of cake at få succes med det hold han har i Bayern, men han kører det da helt i sænk nu. Han holder ikke sæsonen ud, det nægter jeg simpelthen at tro på.
Det burde være piece of cake at få succes med det hold han har i Bayern, men han kører det da helt i sænk nu. Han holder ikke sæsonen ud, det nægter jeg simpelthen at tro på.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Virkelig god underholdning i kampen mellem HSV og ManC! 30 sekunder spillet og gæsterne var foran. 10 minutter senere var der udlignet. Og Gravgaard har endda været særdeles tæt på.
Helt enig, og nu er HSV på cruise-control.... 3-1 ved Guerrero (indskifteren).McRae skrev:Virkelig god underholdning i kampen mellem HSV og ManC! 30 sekunder spillet og gæsterne var foran. 10 minutter senere var der udlignet. Og Gravgaard har endda været særdeles tæt på.
City er godt nok anonyme, Robinho leder vel allerede efter en ny klub.
(ligesom det iøvrigt påståedes at cristina gjorde i uniteds kamp i tirsdags).
Jeg forstår ikke, at Hughes får så lang tid i City, men de leder vel efter en afløser bag kulisserne??
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Aldrig har jeg holdt så meget med Sunderland som lige netop i dag
COME ON!!!!
O'shea - Evans - Vidic - Neville .. Er du gal en svag forsvarskæde. Dog starter Rooney, Tevez og Berbatov alle inde..

O'shea - Evans - Vidic - Neville .. Er du gal en svag forsvarskæde. Dog starter Rooney, Tevez og Berbatov alle inde..
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Nogen der har et link til scumkampen der virker?
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
@Jonas
http://livefooty.doctor-serv.com/sat11. ... anUtd.html
Det kræver sopcast, men kører perfekt her.
http://livefooty.doctor-serv.com/sat11. ... anUtd.html
Det kræver sopcast, men kører perfekt her.
-
Og så er Wigan kommer foran mod Arsenal
Edit: Og så har Scoles score for Mancs
Edit: Og så har Scoles score for Mancs

Scholes 

Ikke specielt fortjent... De har ikke rigtigt siddet på kampen. Men fuck hvor er det ærgerligt!!
-
Og så er Chelsea kommet foran