Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Alpha-Hans
- Geografisk sted: Amager
- Alder: 44
Re: Hvem skal ind?
Hvis vi igen tør prøve en angriber fra Tottenham, så vil jeg tænke at Pavlyuchenko var den, der umiddelbart passede bedst til den type, vi leder efter. ... altså en anden type end Torres, der kan spille mere med musklerne.
S'jøst?Alpha-Hans skrev:Hvis vi igen tør prøve en angriber fra Tottenham, så vil jeg tænke at Pavlyuchenko var den, der umiddelbart passede bedst til den type, vi leder efter. ... altså en anden type end Torres, der kan spille mere med musklerne.

- Alpha-Hans
Jada - altså hvis vi udelukkende vurderer Spurs-spillere. Jeg kan komme på en række andre mere interssante signings.Johnson skrev:S'jøst?Alpha-Hans skrev:Hvis vi igen tør prøve en angriber fra Tottenham, så vil jeg tænke at Pavlyuchenko var den, der umiddelbart passede bedst til den type, vi leder efter. ... altså en anden type end Torres, der kan spille mere med musklerne.
Men jo, jeg mener at den hårdtarbejdende, fysiske, men også teknisk velfunderede spillestil, russiske spillere er kendetegnet for, passer godt til Liverpool, og jeg mener, at en af landsholdets angribere, kunne være en gevinst for os. Pavlyuchenko eller Zenits Pavel Pogrebnyak.
- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
Her er det værd at bemærke, hvor få russiske spillere der er slået igennem i Premier League. Der er en del at vænne sig til, hvis man flytter fra Rusland til England.Alpha-Hans skrev:Men jo, jeg mener at den hårdtarbejdende, fysiske, men også teknisk velfunderede spillestil, russiske spillere er kendetegnet for, passer godt til Liverpool, og jeg mener, at en af landsholdets angribere, kunne være en gevinst for os. Pavlyuchenko eller Zenits Pavel Pogrebnyak.
Pavlyuchenko er en glimrende spiller. Ikke desto mindre ser jeg ham bestemt ikke som angriberen vi har brug for. Vi må gå ud fra, at 4-2-3-1'eren er kommet for at blive - især efter de mislykkede forsøg med Torres og Keane på toppen i en 4-4-2 tidligere på sæsonen. Skal vi ud og hente en angriber skal det være en, der kan gå direkte ind og erstatte Torres, når denne er ude - ikke en der skal spille sammen med ham. Jeg tror ikke på Pavlyuchenko som aleneangriber. Vi skal bruge en, der minder mere om Torres og som har kan skabe mere på egen hånd end Pavlyuchenko, som, forstå mig ret, kræver lidt for meget "hjælp", hvad deciderede boksspillere jo ofte gør.Johnson skrev:S'jøst?Alpha-Hans skrev:Hvis vi igen tør prøve en angriber fra Tottenham, så vil jeg tænke at Pavlyuchenko var den, der umiddelbart passede bedst til den type, vi leder efter. ... altså en anden type end Torres, der kan spille mere med musklerne.
- Alpha-Hans
@ martinsommer
Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke rigtigt har overblik over den russiske succesrate i PL. Men hvis noget sådan er et argument, skulle vi jo aldrig have hentet Dossena. ... .. . hmmm ... du har en pointe. - Om ikke andet har omtalte Tottenham-spiller jo allerede haft tid til at vænne sig til den engelske mad. Selv om han vist stadig hader den jf. en eller anden artikel, jeg læste engang.
@ aarde
Tjaaehh, tjoooehh ... jeg synes nu mange - heriblandt migselv - har savnet en mere fysisk 'boksspiller' (indskud: ser ikke nævnte russere som egentlige boksspillere) der kan komme ind, hvis alt andet glipper. Nu tror jeg dog disse russere har flere forcer, bl.a. et godt skud udefra, de er arbejdende angrebsspillere a lá Kuyt, men altså også fysiken til at samle bolde op i feltet og putte dem ind eller holde på dem til assistancen kommer.
Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke rigtigt har overblik over den russiske succesrate i PL. Men hvis noget sådan er et argument, skulle vi jo aldrig have hentet Dossena. ... .. . hmmm ... du har en pointe. - Om ikke andet har omtalte Tottenham-spiller jo allerede haft tid til at vænne sig til den engelske mad. Selv om han vist stadig hader den jf. en eller anden artikel, jeg læste engang.
@ aarde
Tjaaehh, tjoooehh ... jeg synes nu mange - heriblandt migselv - har savnet en mere fysisk 'boksspiller' (indskud: ser ikke nævnte russere som egentlige boksspillere) der kan komme ind, hvis alt andet glipper. Nu tror jeg dog disse russere har flere forcer, bl.a. et godt skud udefra, de er arbejdende angrebsspillere a lá Kuyt, men altså også fysiken til at samle bolde op i feltet og putte dem ind eller holde på dem til assistancen kommer.
Træls at Arsenal har en der godt kan finde ud af at spille i PLmartinsommer skrev:Her er det værd at bemærke, hvor få russiske spillere der er slået igennem i Premier League. Der er en del at vænne sig til, hvis man flytter fra Rusland til England.Alpha-Hans skrev:Men jo, jeg mener at den hårdtarbejdende, fysiske, men også teknisk velfunderede spillestil, russiske spillere er kendetegnet for, passer godt til Liverpool, og jeg mener, at en af landsholdets angribere, kunne være en gevinst for os. Pavlyuchenko eller Zenits Pavel Pogrebnyak.

- martinsommer
Ja, det kunne han i aftes, men ellers har han vel ikke været det store hit i London? De gjorde det jo heller ikke ligefrem svært for ham.Ægget skrev:Træls at Arsenal har en der godt kan finde ud af at spille i PLmartinsommer skrev:Her er det værd at bemærke, hvor få russiske spillere der er slået igennem i Premier League. Der er en del at vænne sig til, hvis man flytter fra Rusland til England.Alpha-Hans skrev:Men jo, jeg mener at den hårdtarbejdende, fysiske, men også teknisk velfunderede spillestil, russiske spillere er kendetegnet for, passer godt til Liverpool, og jeg mener, at en af landsholdets angribere, kunne være en gevinst for os. Pavlyuchenko eller Zenits Pavel Pogrebnyak.
- Alpha-Hans
Nå Ægget har allerede været der. Så skal jeg ikke træde i din kommentar fra i går.martinsommer skrev:Ja, det kunne han i aftes, men ellers har han vel ikke været det store hit i London? De gjorde det jo heller ikke ligefrem svært for ham.Ægget skrev:Træls at Arsenal har en der godt kan finde ud af at spille i PLmartinsommer skrev:Her er det værd at bemærke, hvor få russiske spillere der er slået igennem i Premier League. Der er en del at vænne sig til, hvis man flytter fra Rusland til England.Alpha-Hans skrev:Men jo, jeg mener at den hårdtarbejdende, fysiske, men også teknisk velfunderede spillestil, russiske spillere er kendetegnet for, passer godt til Liverpool, og jeg mener, at en af landsholdets angribere, kunne være en gevinst for os. Pavlyuchenko eller Zenits Pavel Pogrebnyak.

Det vil jeg nu alligevel gerne (altså træde i kommentaren). Jeg vil ellers netop mene, at Arshavin har været det store hit. Nuvel, ind til i går havde han ikke scoret så frygteligt mange mål, men spillemæssigt har han da været fremragende fra dag et.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Det er nemlig korrekt. I sin debut mod Sunderland var han Arsenals bedste og siden den kamp må det siges, at Arsenal er blevet bedre kørende.Rasmus skrev:Det vil jeg nu alligevel gerne (altså træde i kommentaren). Jeg vil ellers netop mene, at Arshavin har været det store hit. Nuvel, ind til i går havde han ikke scoret så frygteligt mange mål, men spillemæssigt har han da været fremragende fra dag et.
On this train faith will be rewarded
Men den russiske liga har jo også flyttet sig langt de senere år, hvorfor det bliver noget nemmere. Så er det kun et spørgsmål om at de personligt skal falde til.martinsommer skrev:Her er det værd at bemærke, hvor få russiske spillere der er slået igennem i Premier League. Der er en del at vænne sig til, hvis man flytter fra Rusland til England.Alpha-Hans skrev:Men jo, jeg mener at den hårdtarbejdende, fysiske, men også teknisk velfunderede spillestil, russiske spillere er kendetegnet for, passer godt til Liverpool, og jeg mener, at en af landsholdets angribere, kunne være en gevinst for os. Pavlyuchenko eller Zenits Pavel Pogrebnyak.
- martinsommer
Okay. Jeg giver mig. Arshavin er the shit og alt det dér, men det er stadig et meget lille grundlag at basere vurderingen af russiske spillere på. 

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Lige for at putte lidt afrikansk krydderi i russer-debatten: Er ham her god? Han vil gerne til Liverpool:
http://community.footballpools.com/blog ... -defender/
Som jeg husker ham, er han en ganske fortrinlig venstre back med et venstreben, som kunne bringe minder tilbage om en vis John Arnes.Hr. Drejer skrev:Lige for at putte lidt afrikansk krydderi i russer-debatten: Er ham her god? Han vil gerne til Liverpool: