Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Glæder mig til at se Barcelona møde et engelsk hold. Kan ikke helt lure om de er SÅ gode, som det ser ud - bl.a. her til aften. Hold da op hvor Sevilla bare bliver udspillet.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Håber naturligvis Barca vinder over Chelsea, men tror det ikke. Når de kommer op imod Lampard, Essien og Terry isf. Maresca, Escudé og Mosquera bliver sagen en anden.
De er utvivlsomt gode, men jeg anser Chelsea for værende favoritter. Nu så jeg ikke Chelseas nullert mod Everton, men sådan som Drogba er on fire kan han virkelig gøre ondt på Pique og co.
Det virker uforståeligt for mig hvorfor det spanske kampprogram er strikket sammen som det er. De hold der møder Barcelona skal op mod Real Madrid runden efter. Den var godt nok aldrig gået i England med Wenger, Rafa og fergie.
Nicoen skrev:Det virker uforståeligt for mig hvorfor det spanske kampprogram er strikket sammen som det er. De hold der møder Barcelona skal op mod Real Madrid runden efter. Den var godt nok aldrig gået i England med Wenger, Rafa og fergie.
Men det havde været god underholdning imellem kampene
Så fik Leon Andreasen alligevel markeret sig nede i tyskerland. To scoringer og dermed matchvinder for Hannover i kampen mod Köln. Tillykke til ham. Han fortjener en plads i startopstillingen på landsholdet.
Det lykkedes også få Werder Bremen at få vendt et truende 0-2 nederlag hjemme mod Bochum til en 3-2 sejr! Kom så i omdrejninger Werder! Desuden tabte Bayern München hjemme 0-1 til Schalke. Gad vide hvor lang tid ham Klinsmann får lov til at sidde?