Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Selvom scum har overtaget og de burde vel føre med 3-0, så er arsenal stadig med i kampen. Det står stadig 1-0.
Håber virkelig der er nogen der fanger den klagesekvens Christina lige fyrede af og får smidt den ud på nettet, for det var da ren guf for lattermusklerne.
Det er sjovt som folk (i dag specielt Arsenal-fans, men ellers mest scum) forbander Jan Mølby gang på gang på gang...
Jeg har endnu til gode at forstå hvorfor. Kan ikke se hvad han siger forkert.
Nogen herinde der ikke bryder sig om manden og hans kommentatorgerning?
Jeg syntes måske overraskende nok, han er en fremragende kommentator.McRae skrev:Det er sjovt som folk (i dag specielt Arsenal-fans, men ellers mest scum) forbander Jan Mølby gang på gang på gang...
fede bemækninger, og god indsigt i engelsk fodbold.
Mvh.Brag.
Jeg kan godt se det når han kommentere Liverpool, der er han meget farvet, ikke at jeg har noget imod det
Det er alle jo også i det TV3 studie, så godt med en der tager vores parti.
Men i en kamp som i går, hvor han er mere eller mindre neutral er han en rigtig dygtig kommentator, der tør sige når en spille laver lort i den osv.

Det er alle jo også i det TV3 studie, så godt med en der tager vores parti.
Men i en kamp som i går, hvor han er mere eller mindre neutral er han en rigtig dygtig kommentator, der tør sige når en spille laver lort i den osv.
Ja, fyr hele lortet og ansæt Mark StrudahlAnden_bay skrev: Det er alle jo også i det TV3 studie, så godt med en der tager vores parti.

i øvrigt er Mølby boyhood Arsenal-fan.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Det er muligvis fordi Mølby ikke kan lide Rafa, men jeg synes han flere gange har været stærkt kritiserende overfor ham. Det skal han selvfølgelig have lov til, men ligefrem at påstå at man aldrig træner offensiv fodbold er vel noget af en overdrivelse. Og jeg synes faktisk Mølby kommer med en del påstande i den dur. Men jeg har faktisk ingen ide om, hvilke danske kommentatorer jeg skal vil høre på. De har alle deres ups and downs.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Men påstande omkring Rafa og Liverpools spillestil er vel ikke det, der er kritikpunktet for tilhængere af andre klubber. Nærmere tværtimod 

Men mon ikke, at det har ændret sig siden hans tid hos jer? Ole Gunnar Solskjær var Liverpool fan som lille, men jeg tror, heldigvis, at han har ændret holdning.Rasmus skrev:i øvrigt er Mølby boyhood Arsenal-fan.

Ronaldo havde fået forkerte støvler på igår. Måske han kan låne Bendtners lyserøde?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 161698.ece
Og til det evindelige spørgsmål om hvad holdene koster - uniteds var 4 gange dyrere end Arsenals.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 161216.ece
Og til det evindelige spørgsmål om hvad holdene koster - uniteds var 4 gange dyrere end Arsenals.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 161216.ece
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Jeg synes ofte han er forholdsvis tavs i visse perioder for derefter at komme med en ganske indlysende kommentar. Nu er det nok mest i forbindelse med landskampe og slutrunder på Tv2 jeg har set ham, og der imponerer han mig ikke. Ganske rigtigt er det positivt, at han ikke er bange for at sige sin mening, men ofte kan han finde på at konstatere en spiller ikke er god nok efter denne har lavet et par sløje aktioner i streg. Det synes jeg er lidt for nemt. Lidt for tit konstaterer han det åbenlyse.McRae skrev:Det er sjovt som folk (i dag specielt Arsenal-fans, men ellers mest scum) forbander Jan Mølby gang på gang på gang...
Jeg husker særligt en enkelt episode, det var under VM 2002 i kampen mod Uruguay. Danmark har spillet en god kamp og Mølby konstaterer selvsikkert, at er der nogen der vil score det næste mål, så bliver det uden tvivl Danmark. Et halvt minut senere har Uruguays Rodriguez flugtet udligningen i kassen. Jeg så kampen hos en kammerat. Hans far eksploderede i et raserianfald mod Mølby jeg aldrig har set lignende før...
Skifter lige spor et øjeblik. Der er jo UEFA Cup semi finaler i aften. Sikkert komplet uinteressant for de fleste herinde, men der er lagt op til lidt af et brag mellem de to tyske "nabobyer", Bremen og Hamburg.
Michael Gravgaard er med fra start for HSV, og ja...hvad skal man næsten sige...Carragher og Hyypia er rene Maradona'er i forhold til ham. Næsten enhver situation, hvor Gravgaard skal cleare bolden væk fra målfeltet, har potentialet til at munde ud i et mål til modstanderen - på nær hvis han får muligheden for at heade den væk (hovedspillet er vel hans eneste styrke).
Så bare fordi vi har en dansk spiller, der endelig har tilkæmpet sig fast spilletid på et relativt stort hold, betyder det altså ikke nødvendigvis at det er en man bør bruge på landsholdet. Han kostede jo også mål mod Sverige.
Michael Gravgaard er med fra start for HSV, og ja...hvad skal man næsten sige...Carragher og Hyypia er rene Maradona'er i forhold til ham. Næsten enhver situation, hvor Gravgaard skal cleare bolden væk fra målfeltet, har potentialet til at munde ud i et mål til modstanderen - på nær hvis han får muligheden for at heade den væk (hovedspillet er vel hans eneste styrke).
Så bare fordi vi har en dansk spiller, der endelig har tilkæmpet sig fast spilletid på et relativt stort hold, betyder det altså ikke nødvendigvis at det er en man bør bruge på landsholdet. Han kostede jo også mål mod Sverige.
nah, han har bare ikke fået udviklet sine balancesanser endnu......jørgen lk skrev:Ronaldo havde fået forkerte støvler på igår. Måske han kan låne Bendtners lyserøde?

Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!
"Glimrende" målmandsspil af Nintendo-James ved Bendtners scoring mod Pompey.