Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 28. apr, 2009 20:44

AJ skrev:Hvilken stjernespiller?
En spiller til +£20 mio.

Men måske vi kan hente en transferfri spiller til sommer. Dailymail har lavet en liste over de bedste transferfrie spillere. Og Hyppen er med...

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... l?ITO=1490

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » tirsdag, 28. apr, 2009 21:27

Peter From skrev:
Kristoffer skrev:Der er ikke mange af de hold du nævner som ligger i bunden af premier league, hvilket var hvad jeg mente :) At gode spillere også kan komme fra ringere hold er jeg helt med på, ellers ville det blive meget svært for os at finde noget ordentligt materiale til sommer med de nye udmeldinger.
Downing er en god spiller, dog mener jeg han er en typisk 4-4-2 kant og dermed ikke det vi søger til vores venstrekant. At Benayoun har udviklet sig som han har det sidste halve år, kunne ingen vist have forudset, men hvis Benitez kan finde en til af hans slags og så måske et niveau højere, har vi vores egen "discount" superstar. Det sker dog utrolig sjældent og man må desværre bare konkludere at man i de fleste tilfælde får det man betaler for. Man U og Chelsea er vel gode eksempler.
Bunden af Premier League er jo næsten bedre end midten af alle andre ligaer. Jeg tror at Downing er ung nok til at han stadig kan lære nye tricks og spille længere fremme på banen.
Selvfølgelig er det da rigtigt at der findes bedre spillere end Downing, men tror han er god nok til at slå Riera og Babel. Venstre kanten er ved at være den eneste plads, hvor det er tvivlsomt om førstevalget er godt nok og så har vi vel tre-fire pladser, hvor andet valget så vidt vides ikke har den fornødne kvalitet. Det er fire-fem spillere, det bliver hurtigt dyrt, også selvom vi har en håndfuld salgsemner vi ikke kommer til at savne voldsomt. Kunne man hente fra Ribery og deropad kunne jeg sagtens klare mig uden andre signings, hvis vi ikke har solgt Alonso for at få råd. Mens blev det til Villa, Silva, Young eller Eto'o kunne vi nøjes med Barry ved siden af. Men det er jo ikke det mest realistiske, så kunne man hente en venstre kant som Downing eller Barneta, der måske er god nok og nok bedre end Riera. Og få sikret dybden på holdet, så vil vi ikke være så sårbare over for skader og fromdyk, og have en bedre sæson 09-10 end 08-09.
Det er rigtigt nok at Downing eller lignende ville give dybde, jeg mener bare allerede vi har den nødvendige dybde med de spillere vi besidder. Så hellere A. Young eller en lignende højrebenet med kvaliteter udover gode indlæg, da jeg mener at mål farlighed er en vigtig del af en kants spil i en 4-2-3-1, som vi spiller. Derfor mener jeg også det er ærgerligt Babel ikke har fået mere ud af det, da han i mine øjne har alt det vi mangler på den plads.
Jeg er næsten helt sikker på det ikke bliver en spiller vi forventer der bliver hentet, lidt ala Riera, Arbeloa og andre Rafa opfindelser, men man har da lov at håbe på en fodboldspiller der kan få lidt kreativ frihed og skabe lidt lækkerier på den venstrekant ;)
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Rasmus_Hansen

Indlæg af Rasmus_Hansen » tirsdag, 28. apr, 2009 21:32

jeg ved ikke om det er blevet diskuteret (er ny på hjemmesiden), men hvad med en spiller som Bojan, han er allerede god og han er kun 18-19 år, han vil jo udvikle sig endnu mere. plus han får ikke ret meget spilletid. jeg vil mene at han kunne bliver en super spiller for os :dance:

Peter From

Indlæg af Peter From » tirsdag, 28. apr, 2009 23:00

Kristoffer skrev: Det er rigtigt nok at Downing eller lignende ville give dybde, jeg mener bare allerede vi har den nødvendige dybde med de spillere vi besidder. Så hellere A. Young eller en lignende højrebenet med kvaliteter udover gode indlæg, da jeg mener at mål farlighed er en vigtig del af en kants spil i en 4-2-3-1, som vi spiller. Derfor mener jeg også det er ærgerligt Babel ikke har fået mere ud af det, da han i mine øjne har alt det vi mangler på den plads.
Jeg er næsten helt sikker på det ikke bliver en spiller vi forventer der bliver hentet, lidt ala Riera, Arbeloa og andre Rafa opfindelser, men man har da lov at håbe på en fodboldspiller der kan få lidt kreativ frihed og skabe lidt lækkerier på den venstrekant ;)
Ja, det har du vel egentlig mere eller mindre ret i, det hele. Downing kan også ved sjældne lejligheder sparke den ind med højre på et godt langskud, men A. Young er en bedre spiller og kan vi hente ham skal vi hente ham. Efter min mening også selvom det ville forpure planerne om at hente Barry. men igen, hvis. Jeg vil stadig mene at vi skal følge Downing og være klar hvis Silva og Young er ude for rækkevidde, for jeg mener at vi skal have en ny mand til venstre.
Det med at være højrebenet på venstrekanten er meget godt til individuelle præstationer og er en god måde at sparke de mål ind som fraværet af angriber nummer to giver, men det binder backerne og det er altså fem mand på midten uden et godt venstre ben, det syntes jeg vi skal være meget varsomme med, det syntes jeg har været et af Portugals store problemer.
Rasmus_Hansen skrev:jeg ved ikke om det er blevet diskuteret (er ny på hjemmesiden), men hvad med en spiller som Bojan, han er allerede god og han er kun 18-19 år, han vil jo udvikle sig endnu mere. plus han får ikke ret meget spilletid. jeg vil mene at han kunne bliver en super spiller for os :dance:

Så er det vel her man siger velkommen. og skriver det, Velkommen.
Bojan er super dygtig, men han passer ikke rigtigt ind i angrebet for der står Torres og han har ikke den fysik, en enlig angriber helst skal have. Men han er selvfølgelig ung nok til at træning kan gøre ham til en dygtig kant. Men jeg tror ikke rigtig på at han vil væk, Barcelona vil sælge(de pryder sig meget af ham og de andre talenter), og han kom ind mod Chelsea og spiller sig stille og roligt ind på deres hold.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 30. apr, 2009 12:19

Ribery overvejer klubskifte

Bayern Münchens stjerne Frack Ribery overvejer et klubskifte, hvis den sydtyske gigant ikke kvalificerer sig til næste sæsons Champions League.
Franske Franck Ribery, som har været Bayerns helt store profil, erkender at hans ambitioner er store, og at han vil spille i Champions League. Han understreger, at det er vitalt at slutte på den andenplads i Bundesligaen, der giver direkte adgang til Europas fineste klubturnering.

- Det bliver svært for mig at blive i Bayern, hvis vi som minimum ikke når det mål. Vi må for enhver pris ende på mindst en andenplads, udtrykker Ribery til den franske avis L'Equipe.

Han understreger samtidig, at klubben ønsker at vinde ligaen, men førsteprioriteten bør være at kvalificere sig direkte til Champions League.

Bayern München ligger i øjeblikket på en tredjeplads i den tyske Bundesliga. (sakset fra Bold.dk)

Ham vil jeg gerne se i den røde trøje.

Munk
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Munk » torsdag, 30. apr, 2009 13:03

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:Hvilken stjernespiller?
En spiller til +£20 mio.

Men måske vi kan hente en transferfri spiller til sommer. Dailymail har lavet en liste over de bedste transferfrie spillere. Og Hyppen er med...

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... l?ITO=1490
Jeg kan kun se Owen i den røde trøje af de ti spillere. Måske en Daniel Sturridge, kender ham kun af navn. Men han har vist været nævnt som et stort upcoming angebstalent. Nogen der ved, hvorfor han ikke har forlænget med Man City?

Brugeravatar
hvepse
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Indlæg af hvepse » torsdag, 30. apr, 2009 13:07

Munk skrev: Jeg kan kun se Owen i den røde trøje af de ti spillere. Måske en Daniel Sturridge, kender ham kun af navn. Men han har vist været nævnt som et stort upcoming angebstalent. Nogen der ved, hvorfor han ikke har forlænget med Man City?
Det står rent faktisk i artiklen. Han er blevet tilbudt 30.000£, men forlanger 75.000£! Jeg synes han er en spændende spiller, men til den løn synes jeg, slet ikke han skal komme i betragtning!
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.

Munk
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Munk » torsdag, 30. apr, 2009 13:44

hvepse skrev:
Munk skrev: Jeg kan kun se Owen i den røde trøje af de ti spillere. Måske en Daniel Sturridge, kender ham kun af navn. Men han har vist været nævnt som et stort upcoming angebstalent. Nogen der ved, hvorfor han ikke har forlænget med Man City?
Det står rent faktisk i artiklen. Han er blevet tilbudt 30.000£, men forlanger 75.000£! Jeg synes han er en spændende spiller, men til den løn synes jeg, slet ikke han skal komme i betragtning!
:oops: Hovs. Jeg må have læsebrillerne på næste gang.
Men er ganske enig. Det er alt for meget i løn til en backup spiller.

Peter From

Indlæg af Peter From » torsdag, 30. apr, 2009 14:44

hvepse skrev:
Men nu er det jo også City han forlanger 75.000 £ af. Det er altid værd at forsøge at presse citronen når klubben pludselig kan tåle at smide penge ud af vinduet. Han ved vel også at han hurtigt kan blive 3.-4. Hvis man skal være evigheds reserve skal man være en velbetalt evigheds reserve.

xman

Indlæg af xman » torsdag, 30. apr, 2009 18:07

Bortset fra det, så er Daniel Sturridge en uhyre interessant spiller. Jeg var i England i påsken mest for at se Liverpool -Blackburn, men tænkte at når jeg nu var derovre kunne jeg lige så godt tage Man City - Fulham med om søndagen. Robinho og Sturridge startede begge på bænken, men mig og mine kammerater sad og fulgte opvarmningen og ventede spændt på at Robinho viste nogle boldkunster. Robinho viste os aldrig noget specielt, men i stedet kom vi til at sidde og holde øje med Daniel Sturridge, der gang på gang lavede nogle syge ting med bolden. Da han blev skiftet ind viste han prøver på god teknik, hurtighed og godt blik for spillet (han lagde et par gode afleveringer i dybden til Ched Evans).

Jeg ved godt det er et super spinkelt grundlag jeg har at bedømme ham på, men jeg tror han kan blive rigtig god: Som sagt virker han til at have en god boldkontrol, en god accelerationsevne og hurtighed og han er venstrebenet. Tilmed er han kun 19 år.
Har dog svært ved at se ham passe ind i vores system, da jeg ikke ser ham som en spiller der kan være alene i front - måske kan han lære at spille v. fløj?
Så det korte af det lange: En spændende spiller, men ikke nødvendigvis en vi skal have fat i.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » torsdag, 30. apr, 2009 20:57

Det her synes jeg er et meget spændende rygte (og beklager, hvis det allerede ér blevet nævnt). Han var så absolut en af de russere, der imponerende mig allermest sidste år, og han er en type spiller, som vi mangler:

http://community.footballpools.com/blog ... onaldinho/

Yuri Zhirkov: Liverpool to Steal £15M ‘Russian Ronaldinho’ from Under Noses of Chelsea

Yuri Zhirkov: The ‘Russian Ronaldinho’Arguably the best left-back at last summer’s Euro 2008 finals was Russia’s outstanding Yuri Zhirkov. The CSKA Moscow star was in sensational form as the Russians stormed into the semi-finals on the back of a 3-1 win over the Dutch. Despite the loss to Spain a number of the Russian players impressed during the tournament though Arsenal’s Andrey Arshavin received most of the plaudits. However, reports suggest Zhirkov will be the next Russian import to the English top flight with Liverpool set to steal the left-sided star from under Chelsea’s noses.

There are a number of Premier League clubs are in need of a new left-sided player and a player of Zhirkov’s class would be an excellent acquisition especially as he is adept at playing as a full-back, wing-back or as for his club side an out and out winger. Guus Hiddink the player’s national coach is reported to have instructed Roman Abramovich to sign the player with a fee of £15m the price. The CSKA star’s coach Zico has added fuel to the increased speculation by telling the ***, “Zhirkov is a player of such high level, he would only show all his potential playing in such a strong competition as the English Premier League.

“He’d easily fit into Chelsea’s first-choice team. I don’t like to lose him, but I won’t stop his move to London.”

The 25-year-old has demonstrated his ability to both attack and defend in equal measure. Though it’s his forward foray’s that were most impressive at Euro 2008. He linked brilliantly on the left with his captain Arshavin and repeatedly got to the byline either by beating a defender through incise one touch passing or via his own pace and dribbling ability.

ARTICLE CONTINUES BELOW

The talented star can play anyway on the left and but is most often used as an attacking winger for his club side. He has been dubbed ‘the Russian Ronaldinho’ in his homeland and has demonstrated his full repertoire of talents in Austria and Switzerland. Even in the 4-1 opening match defeat to Spain, Zhirkov gave Real Madrid’s Sergio Ramos a hard time in the opening exchanges.

Anfield Bound?He’s now in his 6th season in the CSKA first team and has racked up 135 league appearances and scored 15 goals. He was part of the team that achieved Uefa Cup success in 2005 with a 3-1 final win over Sporting Lisbon in their home city. Zhirkov himself scored the 2nd goal in that match. He’s also won 2 Russian League titles as well as 3 Russian Cups so he’s well used to winning silverware.

Chelsea have been crying out for more attacking options and with Wayne Bridge having left to join Man City, Zhirkov would surely offer the option of covering at full-back or as competition for a more advanced role if he were to join. However, Liverpool have been reported to have made their move which would surely spell the end of Andrea Dossena’s short spell at Anfield. The dazzling Russian would add much needed competition for both Fabio Aurelio at full-back and Albert Riera on the wing.

So have you been impressed by the full-back come winger? Do you think he has what it takes to be a success in England and more importantly do you think your club would be able to sign him? Let’s hear your views.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 01. maj, 2009 05:53

Skal Zhirkov så spille fløj for os?

For det er vel ikke venstre back. Her har vi jo fremtidens mand i Insua og allerede nu er han klar til fast PL bold.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » fredag, 01. maj, 2009 09:09

Det lyder som et spændende rygte, selvom artiklen ligger lige så meget op til Chelsea som os. Hvis Malouda smutter ville Zhrikov også passe perfekt ind hos dem.
Hvis han kan holde det niveau han viste fra EM igennem en hel sæson, kunne han virkelig give os noget kvalitet på venstre kanten. En meget spændende spiller og også en som jeg ser som et mere "Benitez" prospect. Fuld af energi, fight og fleksibilitet. Alle de ting Benitez elsker. Samtidig ville det nok også være lettere for Zhirkov at tilpasse sig de defensive pligter, da han jo har spillet meget full- og wingback.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 01. maj, 2009 10:44

Jeg ser Zhirkov som værende bedre end Aurelio og langt mere stabil. Zhirkov kan anvendes både på venstre back og på venstre kant, hvilket tæller som en stor fordel. Det kan både Dossena og Aurelio ligledes. Det gør også Zhirkov endnu mere interessant at have i truppen.

Får vi Zhirkov er det et kvalitetsløft i forhold til back positionen, samt være en mulighed på venstre kanten. Han er hurtigere end Riera, hvilket ikke er overraskende eller vanskeligt i sig selv, men ikke nær så driblestærk. Han har power i sin venstre fod, og kan ligge lange præcise afleveringer, samt god i det korte pasnignsspil, enten ved 1-2 spil, eller spil på tredje manden. Hans fodboldintelligens er ganske god.

Jeg siger klart for en køb af Zhirkov. Han man muligheden for at hente en spiller som ham, så bør man også tage den.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 01. maj, 2009 10:45

Flemming skrev:Skal Zhirkov så spille fløj for os?

For det er vel ikke venstre back. Her har vi jo fremtidens mand i Insua og allerede nu er han klar til fast PL bold.
Zhirkov er bedre end Aurelio på venstre back, så han kan ligeså ofte indtræde som venstre back, som han kan på venstre kant.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar