Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » tirsdag, 12. maj, 2009 10:14

Hekkem skrev:Hvad med Tuncay? Han har været en af Middlesbroughs bedste og gjorde det rigtig godt i begge kampe mod os.
Sqaud player ? Kunne lave gode indhop måske, men er det ikke det vi har Yossi til?
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 12. maj, 2009 10:49

Guffi182 skrev:
Hekkem skrev:Hvad med Tuncay? Han har været en af Middlesbroughs bedste og gjorde det rigtig godt i begge kampe mod os.
Sqaud player ? Kunne lave gode indhop måske, men er det ikke det vi har Yossi til?
Yossi Benayoun er da mere og mere en del af den faste stamme på holdet.

Jeg kan godt se Tuncay udfører et job som indskifter eller når de faste skal have pauser, har skader eller karantæner. Han kan ikke koste alverden, hvis / når Middlesbrough rykker ned.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 12. maj, 2009 11:21

Jeg mener slet ikke Tuncay er i nærheden af at være god nok til os. Han har alt for mange boldtab, brænder på det skammeligste og er irriterende at se på. Jeg håber godt nok ikke vi henter ham.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. maj, 2009 12:42

Enig med Guffi182. Vi behøver ikke en squadplayer til. Vi skal have kvalitet, dvs. en som kan gå direkte ind i start-11, så den nuværende spiller i den position i start-11 bliver 2 valg. Det er sådan man styrker et hold og en trup.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 12. maj, 2009 12:48

Hr. Drejer skrev:Enig med Guffi182. Vi behøver ikke en squadplayer til. Vi skal have kvalitet, dvs. en som kan gå direkte ind i start-11, så den nuværende spiller i den position i start-11 bliver 2 valg. Det er sådan man styrker et hold og en trup.
Det vil sige vi skal hente en angriber der er bedre end Fernando Torres. Super

AJ

Indlæg af AJ » tirsdag, 12. maj, 2009 12:51

Hekkem skrev:
Hr. Drejer skrev:Enig med Guffi182. Vi behøver ikke en squadplayer til. Vi skal have kvalitet, dvs. en som kan gå direkte ind i start-11, så den nuværende spiller i den position i start-11 bliver 2 valg. Det er sådan man styrker et hold og en trup.
Vi kan da "bare" hente en fløj der skubber Riera ud. Så har vi Riera på bænken i stedet for El Zhar - forbedring. Det gør at Babel endelig kan blive reserveangriber, som vil tage bænkpladsen fra N'Gog - vil jeg mene er en forstærkning.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. maj, 2009 12:54

Hekkem skrev:
Dét vil jeg kalde en forstærkning af dimensioner.

Men hvis Alonso smutter til RM (hvilket jeg ikke håber), er der nogle spiller i RM, som vi kan bruge. Jeg synes da for et par år siden, at Snejder så spændende ud, men har han helt mistet lysten til at spille bold? Jeg har intet hørt til ham.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 12. maj, 2009 13:03

AJ skrev: Vi kan da "bare" hente en fløj der skubber Riera ud. Så har vi Riera på bænken i stedet for El Zhar - forbedring. Det gør at Babel endelig kan blive reserveangriber, som vil tage bænkpladsen fra N'Gog - vil jeg mene er en forstærkning.
I realiteten skal vi blot hente 3 spillere.
1 backup til højre back
1 venstre kant
1 backup til angrebet.

Derfor nævner jeg, efter Hr. Drejers teori - som ikke er helt tosset - at vi skal hente en angriber der er bedre end det vi har, for at forbedre os kvalitativt på den position. Det sker jo ikke. Eller rettere tror vi har den bedste i verden til netop den position, for vores klub.

Jeg tror Ryan Babel er et større salgsemne, end Albert Riera. Albert Riera har de kvaliteter vil skal bruge mod de 'mindre' modstandere. Ryan Babel har ikke. Som reserve til angrebet mener jeg heller ikke vi kan anvende en modløs Ryan Babel, der alt andet end virker tilfreds med at være reserve. Hans humør og engagement virker i hvertfald ikke til det.

Andrea Dossena ser jeg som overskud i vores trup. Når det kommer til venstre back har vi Emiliano Insua og Fabio Aurelio. Her er jeg i tvivl om Fabio Aurelio har niveauet til det, samt Emiliano Insua er for urutineret i det lange løb.

AJ

Indlæg af AJ » tirsdag, 12. maj, 2009 13:13

Jeg tror på følgende:
- En højreback: Degen er lavet af glas og Darby får ikke chancen. Tror vi køber en forholdsvis billig spiller til at agere back-up for Arbeloa. Johnson, som der har været tale om, virker temmelig dyr.
- En midterforsvarer: Kelly får ikke chancen som fjerdevalg og Rafa stiller sig ikke tilfreds med tre mand. Albiol vil sandsynligvis blive hentet. Vi må håbe han kan dække zone.
- En midtbanespiller: Plessis og Spearing er de eneste alternativer til de tre faste spillere (Alonso, Mascherano, Lucas). Rafa er sikkert interesseret i at hente Barry igen.
- En fløjspiller: El Zhar bliver formodentlig solgt og så henter vi en spiller ala Pranjic eller Zhirkov ind. Babel ved jeg ikke rigtig med, men blev han ville han kunne spille angriber pladsen.
- En angriber: N'Gog som mest oplagte alternativ til Torres er nok ikke tilfredsstillende for Rafa. Mon ikke Negredo kommer ind..

Opsummeret:
Johnson
Albiol
Barry
Pranjic
Negredo

For min skyld kan vi sagtens sende Dossena til Milan for £ 8m (det rygte må være en joke) og bare køre videre med Aurelio og Insúa.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 12. maj, 2009 22:07

Nu er det ikke, fordi jeg har særligt meget forstand på hollandsk fodbold.. Men jeg sad tilfældigvis lige og kiggede på stillingen. Alkmaar har vundet - imponerende.

Hvad der også imponerer mig er, at når vi nu sidder og nævner løs af folk, der skal hentes som 2.-valg i angrebet, at der så ikke er nogen, der har nævnt netop Alkmaars topscorer, Hamdoui. 23 mål i sæsonen (så vidt jeg lige kan læse mig frem til), og så er han ikke hypet op i medierne - prisen kan derfor være lavere.

Er han en mulighed? Nogle æresdivision-eksperter?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
SørenK
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 32

Indlæg af SørenK » tirsdag, 12. maj, 2009 22:35

Badooo skrev:Nu er det ikke, fordi jeg har særligt meget forstand på hollandsk fodbold.. Men jeg sad tilfældigvis lige og kiggede på stillingen. Alkmaar har vundet - imponerende.

Hvad der også imponerer mig er, at når vi nu sidder og nævner løs af folk, der skal hentes som 2.-valg i angrebet, at der så ikke er nogen, der har nævnt netop Alkmaars topscorer, Hamdoui. 23 mål i sæsonen (så vidt jeg lige kan læse mig frem til), og så er han ikke hypet op i medierne - prisen kan derfor være lavere.

Er han en mulighed? Nogle æresdivision-eksperter?
Han har faktisk været rygtet til os.. Kender ikke det store til ham, så jeg kan desværre heller ikke udtale mig.

http://www.liverpool.vitalfootball.co.u ... p?a=153060

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 13. maj, 2009 08:58

Forlan? Nu skriver Sport pludselig, at vi allerede skulle have en forhåndsaftale på plads med ham, men at Atletico kræver 24 millioner Euro + Lucas; det er måske liige i overkanten. Så desperat har vi altså heller ikke brug for en andenangriber.

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... eal-report

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 13. maj, 2009 09:32

Silva sagaen er åbenbart ikke helt død endnu.

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... rpool.html

Rafa har - ifølge artiklen - givet Valencia et take-it-or-leave-it tilbud på £15 mio. Dette afhænger af, at de ikke invitere andre klubber til en 'budfest'. Jeg synes strategien er lidt vovet. Valencia er i en situation, hvor de mangler penge og de er interesseret i at få så mange penge som muligt og vil vel ikke finde sig i at blive holdt som 'økonomisk gidsel' af Rafa. Derudover er han da vel mere end £15 mio. værd. Men hvis det lykkes, så er det sgu et masterstroke.

edit: Nu kører The Guardian også historien: http://www.guardian.co.uk/football/2009 ... a-valencia

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » onsdag, 13. maj, 2009 10:02

Har aldrig været min kop te, selvom han kender PL og ikke bliver peberdyr......men nu, hvor vi er i det tyrkiske hjørne, lagde jeg mærke til em meget spændende ung spiller under EM, der hed Arda! Udover fremragende præstationer på Tyrkiets vej til semifinalen, noterede jeg mig fremragende detaljer fornyligt mod Spanien.

Han er 22 år og spiller i Gala(...osv), kan formodentligt bruges på alle pladser bag Torres og er vel til at købe indenfor rammerne af et G&H-budget (og ikke mindst løber min 6-årige dreng rundt i hans spilledragt :))

Er der nogen, der kender mere til tyrkisk bold, der kan vurdere hans evner og eventuelle værdi for L'pool?
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 13. maj, 2009 12:02

Til vores fløj ser jeg gerne Robben fra Madrid, godt nok er han usympatisk af helvede til og har talt i negative vendinger om Liverpool, men Liverpool har også slået ham ud 3 gange i CL.

Hans speed, driblinger er fantastiske og jeg mener han kan give en ekstra dimension i vort spil. Han kender desuden ligaen, selvom det ikke er alfa omega for mig.

Tipsbladet skrev igår i avisen, at man sælger ud til sommer og at Robben nok vil gå for cirkus 20 mio. euro.
We need a new Fowler...

Besvar