Jeg har det stort set på samme måde bare med Downing. Jeg tror han vil blive et flop og vise sig at være en spiller som ikke kan klare presset og forventningerne i Liverpool, som der jo er. Derfor mener jeg at en Silva, som jeg iøvrigt også mener er den helt rigtige spiller at få til klubben udover Ribery selvfølgelig er løsningen på vores kantproblemer i den ene side ihvertfald. Silva ville være så genial!Hekkem skrev:David Silva har jeg det lidt vanskeligt ved. Umiddelbart virker han som en god løsning. Han kan også anvendes som venstre kant, højre kant og offensiv / hængende angriber. Nu mener jeg, at jeg plejer kunne argumentere for og imod, men med David Silva har jeg det lidt svært ved. Har en dårlig mavefornemmelse omkring ham og en eventuel handel til Liverpool. Jeg kan ikke præcis sige hvad det er, der gør jeg tror det vil være en dårlig ide at hente ham.
Dagens Kampe
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Re: Dagens Kampe

-
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 37
JAAAAAAA! FUCKING JA WIGAN!
lækker simpel kasse fra wigan 

Mærkede i også et lille snert af mesterskab i luften...Håber de holder stand på JB..
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Bare grund til at hade man united endnu mere, så får man nogte falsk håb og med 2min igen scorer scum 2 mål.VivaLFC skrev:Mærkede i også et lille snert af mesterskab i luften...Håber de holder stand på JB..
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 37
Haha elsker simpelthen når prinsessen ligger ned og drejer rundt med armene over det hele.
også endda når der er klart bold først også manden.
også endda når der er klart bold først også manden.
Hva? Det var da irriterende. Hvordan kan crynaldo undgå at få gult kort der? Fløjtet var jo så tydeligt...
Sjov kommentar på Soccernet.com: "Ronaldo hits the wall again and looks like he might cry."
http://soccernet-assets.espn.go.com/gam ... .1&cc=5739
http://soccernet-assets.espn.go.com/gam ... .1&cc=5739
YNWA
Ærgeligt at det gode angreb ikke blev til mere.
Yes pause.
1-0.
Det ser godt ud. Men jeg er stadig bange for de hiver sejren hjem på deres forbandede irriterende måde.
1-0.
Det ser godt ud. Men jeg er stadig bange for de hiver sejren hjem på deres forbandede irriterende måde.
Når jeg sidder og ser scum, så sidder både og læser livecommentary på soccernet og ser sopcast. Årsagen er den, at soccernet er lidt hurtigere, så hvis scum scorer, så kan jeg nå at slukke, før jeg risikerer at se dem score et mål. Hidtil går det godt, men jeg frygter det værste.
Senest rettet af Liverbird onsdag, 13. maj, 2009 21:55, rettet i alt 1 gang.
YNWA
Ja vi sad jo med samme følelse, måske mere naitvitet, da der var pause i Tottenham og mod Aston Villa.