Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Wigan ser ikke ud som om de har mere at byde på. Men hold nu den uafgjorte!!!
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
GODNAT 

“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
pis. Carrick
Så. Jeg går ud og hænger mig...
Senest rettet af Aarde onsdag, 13. maj, 2009 22:50, rettet i alt 1 gang.
jeg har nogle venner der er arsenalfans der nærmest nyder united vinder i kampen mod os. JEG FATTER DEM IKKE GODNAT. 

- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
Hvorfor bliver vi ved med at gøre det her mod os selv? 

Arsenal og Hull smadrer scum, og så er den sikret. Lad os da bare vinde den på den ultimative måde.
YNWA
Ja, det er som at se en dårlig Morten Korch film. Man ved hvordan det ender.Nicoen skrev:Hvorfor bliver vi ved med at gøre det her mod os selv?
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Ja, så ideforladt spil og alligevel et point fra mesterskabet. Sørgerligt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
De skal have 1 sølle point i de to sidste kampe... Det vil gå over i historien hvis vi blir mestre.
Men Wigan var slet ikke med i anden halvleg og stilte sig ned og satsede på kontra. Og der var deres forreste slet ikke gode nok, samt de manglede bevægelse på midtbanen for at åbne op.
Men Wigan var slet ikke med i anden halvleg og stilte sig ned og satsede på kontra. Og der var deres forreste slet ikke gode nok, samt de manglede bevægelse på midtbanen for at åbne op.
Arh. Det her klarer jeg ikke til! Så må vi tage the treple næste sæson, hvor vi har hentet D. Silva, Barry og Pranjic.
Reina
Arbeloa Carra Agger Insua
Kuyt Masch X. Alonso/Barry Silva
Gerrard
Torres.
Nr. 19 kommer helt sikkert næste sæson. Tænk på, hvor lidt Gerrard og Torres har spillet sammen + en superwing à la Silva vil sikre mesterskabet.
Reina
Arbeloa Carra Agger Insua
Kuyt Masch X. Alonso/Barry Silva
Gerrard
Torres.
Nr. 19 kommer helt sikkert næste sæson. Tænk på, hvor lidt Gerrard og Torres har spillet sammen + en superwing à la Silva vil sikre mesterskabet.
Selvom jeg udemærket godt vidste at ManU under alle omstændigheder ville vinde kampen i sidste ende, så sidder jeg alligevel og er ved at gå ud af mit gode skind af bare skuffelse. SÅ tæt på var det, og så alligevel ikke. !
Chelsea spillede som et mesterskabshold i starten af turneringen. Liverpool gjorde det ved juletid og igen de seneste 2½ månedstid. man utd har gjort det ved 3-4 kampe eller deromkring
Stupidity now - Insanaty later