Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 13. maj, 2009 23:14

Og det er desværre nok til trofæet :evil:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 13. maj, 2009 23:15

Flot kasse af Bojan, men han har jo også rutinen 8-)
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 13. maj, 2009 23:16

Så tager Arsenal og Hull dem jo bare. :alcohol:

P.S. Aldrig tror jeg, at jeg har skrevet noget med en sådan sløvhed. Mine fingre kunne næsten ikke få mig til at skrive det.

Brugeravatar
perpig

Indlæg af perpig » onsdag, 13. maj, 2009 23:18

Hekkem skrev:Chelsea spillede som et mesterskabshold i starten af turneringen. Liverpool gjorde det ved juletid og igen de seneste 2½ månedstid. man utd har gjort det ved 3-4 kampe eller deromkring
Men de vinder og vinder og vinder og....så ender de som mester.
Så kun 2. halvleg af dagens kamp (rigeligt til at tilfredstille alle masochistiske tilbøjeligheder). Nej, Manchester U spillede ikke specielt godt, men de sad totalt på kampen og det virkede både logisk og forudsigeligt at de scorede et par gange.
Der er altså en vis kvalitet i at de kan lave det stunt igen og igen.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » onsdag, 13. maj, 2009 23:19

At manc vinder til sidst gør ikke det store, da jeg nægter at tro de så også havde smidt point i de sidste to kampe. Med et nederlag til manc kunne de måske få gummiben, men uafgjort havde ikke været en katastrofe for dem. Det er snart game over :(
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » onsdag, 13. maj, 2009 23:20

Det er vel bare at tage hatten af for et hold, der i så eminent grad kender deres besøgelsestid :cry:

scum ender sandsynligvis op med at score 90 points eller mere, og deres winning streak (alt for kort tid afbrudt af kampene mod os og fulham!) har været nærmest uendelig i en periode, hvor de har spillet vm-finale midt i juleprogrammet, og spillet væsentligt flere kampe end os i samtlige pokalturneringer.....så selvfølgelig er de fortjente mestre, ligesom vi et eller andet sted ikke har fortjent titlen med de mange uafgjorte hjemmekampe in mente!

Men det er selvfølgelig positivt, at vores eget spil for første gang i vel nærmest et årti er blevet så offensivt, seværdigt og underholdende, at vi kan tillade os at sætte æstetiske og angrebsmæssige spørgsmålstegn ved, hvordan andre hold spiller :)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 13. maj, 2009 23:21

perpig skrev: Men de vinder og vinder og vinder og....så ender de som mester.
Så kun 2. halvleg af dagens kamp (rigeligt til at tilfredstille alle masochistiske tilbøjeligheder). Nej, Manchester U spillede ikke specielt godt, men de sad totalt på kampen og det virkede både logisk og forudsigeligt at de scorede et par gange.
Der er altså en vis kvalitet i at de kan lave det stunt igen og igen.
Det fornægter jeg skam ej heller. Men for at sige det på godt jydsk - Det er bare så træls.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 13. maj, 2009 23:25

McRae skrev:Så kan man jo berette lidt om Copa del Rey, den spanske pokalfinale, hvor Barcelona er kommet bagud efter seks minutters spil mod Athletic Bilbao. Jeg holder selvfølgelig med underdogs'ene som sædvanligt, så det ville glæde mig hvis den holdt hjem. Barca har nok også meget af deres opmærksomhed rettet mod mesterskabet, som de jo ikke formåede at sikre sig i weekenden, så Bilbao er sikkert dem der er mest opsatte på at vinde i aften.
Ovenstående er hermed trukket tilbage...
Det tyder jo ikke ligefrem på Bilbao-sejr.

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » onsdag, 13. maj, 2009 23:27

Jeg gider ikke engang tale om den anden kamp...

Til gengæld sidder jeg og ser spansk pokalfinale. Flotte mål af Barca må man sige. Har oddset 4-1 og 5-1 til Barca, men tror sgu de kommer op på 6 eller 7-1. De er godt nok overlegne når det kører for dem; lad det også være sådan d. 27. i Rom.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 13. maj, 2009 23:34

AJ skrev:Så tager Arsenal og Hull dem jo bare. :alcohol:

P.S. Aldrig tror jeg, at jeg har skrevet noget med en sådan sløvhed. Mine fingre kunne næsten ikke få mig til at skrive det.
Jeg er ret sikker på, at jeg ved, hvordan du har det. Først Villa, siden Tottenham og nu Wigan. Tre kampe hvor pointtab og dermed genoptænding af vores håb om at komme tilbage i mesterskabskampen har været inden for rækkevidde, blot for brutalt at blive flået fra os igen grundet pinligt ringe og frustrerende defensive 2. halvlegspræstationer fra de tre modstandere.
Jeg har været jubeloptimist hele sæsonen igennem og svor, at jeg, så længe det matematisk var muligt at overhale scum, ikke ville opgive håbet om, at nummer 19 kunne komme i hus i år. Men når de formår at hive en sejr hjem efter en præstation som idag, hvor de var så ringe, men igen af modstanderen blev tildelt uretfærdigt gode forudsætninger for alligevel at hente tre point (hvilket man vel er nødt til at give dem cadeau for gang på gang at få gjort med skræmmende effektivitet), ja så kan jeg simpelthen ikke se hverken Arsenal eller Hull tage 3 point fra evigt velsignede og frustrerende effektive scum.
Næste år er imidlertid det vores tur. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.
Senest rettet af Aarde onsdag, 13. maj, 2009 23:38, rettet i alt 1 gang.

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » onsdag, 13. maj, 2009 23:35

Hæske skrev:Billede
Har scum købt Sebastian Leto???

Fantastisk sekvens!

Hvem tror I, er indehaveren af den bonus i buksen?
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » onsdag, 13. maj, 2009 23:41

aarde skrev:
AJ skrev:Så tager Arsenal og Hull dem jo bare. :alcohol:

Jeg er ret sikker på, at jeg ved, hvordan du har det. Først Villa, siden Tottenham og nu Wigan. Tre kampe hvor pointtab og dermed genoptænding af vores håb om at komme tilbage i mesterskabskampen har været inden for rækkevidde, blot for brutalt at blive flået fra os igen grundet pinligt ringe og frustrerende defensive 2. halvlegspræstationer fra de tre modstandere.
Jeg har været jubeloptimist hele sæsonen igennem og svor, at jeg, så længe det matematisk var muligt at overhale scum, ikke ville opgive håbet om, at nummer 19 kunne komme i hus i år. Men når de formår at hive en sejr hjem efter en præstation som idag, hvor de var så ringe, men igen af modstanderen blev tildelt uretfærdigt gode forudsætninger for alligevel at hente tre point, ja så kan jeg simpelthen ikke se hverken Arsenal eller Hull tage 3 point fra evigt velsignede scum.
Men næste år er det vores tur. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.
....hmmm - og vi føler os misforståede og mangelfuldt anerkendte, når vores sejre skyldes 'modstandernes svagheder' og ikke egne styrker. Den kan vel desværre overføres ret direkte til scum, der evner at lægge det markante, men ikke altid seværdige, pres på stort set samtlige modstandere :cry:

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » onsdag, 13. maj, 2009 23:50

Brando skrev:Til gengæld sidder jeg og ser spansk pokalfinale. Flotte mål af Barca må man sige. Har oddset 4-1 og 5-1 til Barca, men tror sgu de kommer op på 6 eller 7-1.
Nå de holdt den jo på 4-1. Fint :-)
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » torsdag, 14. maj, 2009 06:14

Brando tillykke med det fine odds du fik lavet igår.

Det mål Xavi sparker ind er jo helt vildt godt. Sat HELT oppe i krydset også stolpe ind.
Det jeg så af kampen, der havde Bilbao intet at komme med, og man kunne godt se Barcelona satte cruise controllen på efter 4-1 målet. Men stadig kommer Eto, frem til flere store chancer.
Bojans mål er også af høj klasse. Deres kontra fodbold fungere til UG i den situation.

Godt at se Bilbaos fans råber af den person der rammer Alves i hovedet med en dåse/flaske.
Det er svineri uden lige, og godt politiet fandt ham hurtigt efter og fik ham eskorteret ud af stadion, stadig med råbende Bilbao fans der også begyndte at pege fingre af ham.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » torsdag, 14. maj, 2009 18:26

Nogle der ved hvilken kanal der kan se Leeds kampen?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Besvar