Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Jejes

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jejes » lørdag, 30. maj, 2009 15:05

Hvad med en spiller som Alexander Hleb? Ville han være en bedre erstatning for Alonso frem for Barry (altså såfremt Alonso skifter - gud forbyder det!)?? Hleb kan jo med fordel både bruges på midtbanen samt på fløjen.

Den største forskel på Barry og Hleb er vel, at Barry besidder flere defensive kvaliteter og Hleb besidder flere offensive kvaliteter (selvom han ikke laver mål på samlebånd).

Han skulle i hvert fald eftersigende være utilfreds med at side på bænken i Barcelona, så måske han ville være et godt alternativ - alt efter prisen selvfølgelig..

OBS. Jeg mener at han blev solgt til Bacelona for ca. 11-12 mio. pund?!

Kriller

Indlæg af Kriller » lørdag, 30. maj, 2009 15:26

Jejes skrev:
Havde selv samme tanke i et kort sekund da jeg læste nyheden, men i mine øjne vil han fylde alt for lidt defensivt hvis han skal spille centralt. Det betyder at hvis han skal ligge midt på, så skal det være som backup til Gerrard det er han nok ikke indstillet på, iøvrigt mener jeg Yossi er et noget bedre alternativ.

På kanten er han alt alt for indirekte i mine øjne, så tror jeg det ville være bedre at beholde Riera på trods af jeg ikke ser det store lys i ham..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 30. maj, 2009 20:29

Torres sees Villa and Silva as missing links
http://www.setanta.com//uk/Articles/Foo ... nid-55103/

Lige mine ord, Torres. Villa og Silva i Liverpool FC ville sende klare signaler til hele verden om, at vi er en af de største og bredeste trupper i nyere tids fodbold, men det kræver altså at spillere af Silva og Villa's kaliber bliver hentet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » lørdag, 30. maj, 2009 21:50

Det ville være fantastisk hvis vi kunne hente det makkerpar. Hvilke offensive kræfter vi ville have, man begynder jo helt at savle. Jeg håber Rafa og co. lytter til Torres.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » lørdag, 30. maj, 2009 22:13

Masche20 skrev:Torres sees Villa and Silva as missing links

Lige mine ord, Torres. Villa og Silva i Liverpool FC ville sende klare signaler til hele verden om, at vi er en af de største og bredeste trupper i nyere tids fodbold, men det kræver altså at spillere af Silva og Villa's kaliber bliver hentet.
Ingen grund til at diskutere det så, Torres har talt, så lad os det blive hvad der sker i truppen i år.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » mandag, 01. jun, 2009 00:47

Som mange nok ved har jeg selv haft denne drøm med disse to spillere i Liverpool de sidste mange år men det sker nok aldrig men kan også sagtens nøjes med en af dem og Silva virker som den mest realistiske lige nu. Dog er det dejligt at se at Torres og jeg er enige om hvad der skal til. 8-)
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » mandag, 01. jun, 2009 12:41

Intet jeg hellere vil end at se Ashley Young i truppen istedet for Babel.
Hvad var det ikke blevet til hvis vi havde snuppet ham dengang i Watford?!
Billede

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København

Indlæg af John Barnes » mandag, 01. jun, 2009 13:20

Noget af en udmelding han kommer med der Torres, lad os håbe at Rafa lytter til ham men at begge spillere kommer til klubben er nok ikke ret realistisk men man har jo lov til at håbe. Den spiller som jeg helst ønsker er Silva da vi mangler noget på kanterne men Villa kunne også være en go makker til Torres enten som halv halv spiller (starter inde nogen gange og andre gange på bænken) eller som makkerpar til Torres så vi ændre det til at spille med to angribere. Men så skal jo ændre system og så kommer balladen. Men spændende udtalelse er det da :)
Billede

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 01. jun, 2009 13:31

DaBonks skrev:Intet jeg hellere vil end at se Ashley Young i truppen istedet for Babel.
Så havde vi måske den dag i dag ønsket os Babel i truppen i stedet for Young.

Brugeravatar
DaBonks

Indlæg af DaBonks » mandag, 01. jun, 2009 13:37

aarde skrev:
DaBonks skrev:Intet jeg hellere vil end at se Ashley Young i truppen istedet for Babel.
Det kan man jo aldrig spå om :)
Ser bare nogle forskelle de to spillere imellem, psykisk som fysisk, der om noget ville have gjort muligheden for et Young-gennembrud større end det modsatte.
Billede

Aarde

Indlæg af Aarde » mandag, 01. jun, 2009 13:58

DaBonks skrev:
aarde skrev:
Det kan man jo aldrig spå om :)
Ser bare nogle forskelle de to spillere imellem, psykisk som fysisk, der om noget ville have gjort muligheden for et Young-gennembrud større end det modsatte.
Psykisk giver jeg dig helt ret, og det er vel noget der generelt er bred enighed om herinde; Babel har/havde ikke psyken til at slå igennem hos en så krævende manager som Rafa.
Men Fysisk ville jeg da anse Babel som værende klart stærkest af de to - hvilket viser noget om hvor lidt højde og drøjde egentlig betyder i Premier League. "X er for klejn til at klare sig i Premier League." Hurra for fordomme og for at leve i fortiden, hvor den engelske liga var uendeligt meget mere fysisk end den er idag.

Brugeravatar
DaBonks

Indlæg af DaBonks » mandag, 01. jun, 2009 15:22

aarde skrev:
DaBonks skrev: Det kan man jo aldrig spå om :)
Ser bare nogle forskelle de to spillere imellem, psykisk som teknisk, der om noget ville have gjort muligheden for et Young-gennembrud større end det modsatte.
Psykisk giver jeg dig helt ret, og det er vel noget der generelt er bred enighed om herinde; Babel har/havde ikke psyken til at slå igennem hos en så krævende manager som Rafa.
Men Fysisk ville jeg da anse Babel som værende klart stærkest af de to - hvilket viser noget om hvor lidt højde og drøjde egentlig betyder i Premier League. "X er for klejn til at klare sig i Premier League." Hurra for fordomme og for at leve i fortiden, hvor den engelske liga var uendeligt meget mere fysisk end den er idag.
Lad mig rette i min gamle post.
Billede

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 02. jun, 2009 00:16

DaBonks skrev:
aarde skrev:
DaBonks skrev: Det kan man jo aldrig spå om :)
Ser bare nogle forskelle de to spillere imellem, psykisk som teknisk, der om noget ville have gjort muligheden for et Young-gennembrud større end det modsatte.
Lad mig rette i min gamle post.
Permission granted ;)

Nu skulle vi efter sigende have budt 6 millioner pund for en 25 årig brasser. Jeg må indrømme, at jeg intet kender til ham, omend navnet Kleber nu alligevel lyder ganske bekendt.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 40,00.html

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » tirsdag, 02. jun, 2009 00:32

aarde skrev:
Nu skulle vi efter sigende have budt 6 millioner pund for en 25 årig brasser. Jeg må indrømme, at jeg intet kender til ham, omend navnet Kleber nu alligevel lyder ganske bekendt.

Jeg tænkte: http://www.bt.dk/article/20030812/sport02/108120226/
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 02. jun, 2009 01:50

LarsU skrev:
aarde skrev:

Jeg tænkte: http://www.bt.dk/article/20030812/sport02/108120226/
Også jeg. Men selv da jeg så efterfølgende (som en naturlig trodsreaktion) fjernede "son", lød det nu alligevel bekendt. Jeg tror snakken er gået om ham før herinde, men det er muligt det bare er mig.
Det er særdeles begrænset hvad der står om ham på Wikipedia, men hans scoringsstatistikker må, hvis disse er til at stole på, siges at være vældigt imponerende. 28 mål i 65 kampe i løbet af hans lange periode for Kiev og senest 19 mål i 19 kampe (!) for Cruzeiro.

Besvar