Lige mine ord. Hvis vi indgår en byttehandel med Juve, så vil det da være en alt andet end en tillidserklæring til Aurelio og Insua. Kan han spille andre pladser, ving måske? Jeg så hellere en deal, hvor vi fik penge, som kunne bruges til f.eks. at købe Lavezzi eller en anden offensiv spiller. Jeg synes at midterforsvaret og venstrebackpladsen er dækket ind.Johlle skrev:Men Aurelio og Insua, er det ikke nok?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
Selvom det er fint, hvad man kan læse om ham, og han ser god ud på youtube-clip, så menere jeg også, at Aurelio og Insua er rigelig kvalitet til venstre back'en. Kan vi ikke lave en ren handel på Dossena, så skal han byttes med noget offensivt eller til nøds en højre back. Her håber jeg virkelig bare, at Darby har det, der skal ti, så vi de næste år kan få tilført lidt flere homegrown...Johlle skrev:Han er en forholdsvis ung men lovende venstreback. Mener han er 22-23?
Han er meget venstrebenet men har tilgengæld et godt spark, og kan sagtens deltage i spillet. Det er primært for Siena jeg har set ham spille, da han har været lejet ud. Han er meget deltagende og aktiv og kører gerne op ad venstrekanten og smækker giftige indlæg. Han er blevet udråbt som en fremtidens mand for Juventus, og ventes at erstatte Molinaro.
Har lige læst lidt facts omkring ham, og der står det klart at han har været gennem samtlige af de italienske ungdomslandshold og at Lippi også regner ham som fremtidens mand på det italienske A-landshold.
Men Aurelio og Insua, er det ikke nok?
Man skal aldrig sige aldrig.Alonso skrev:Og hurra for det!Masche20 skrev:Vi henter ikke Ben Arfa af den grund.Xenne skrev:Hurra Hurra Hurra, Hurra Hurra![]()
Jeg krydser ihvertfald fingre indtil d.31 August for at vi har ledig kapital til at signe ham

Håber sgu virkelig ikke det bliver til en byttehandel med Juve.. Det fører ikke til noget som helst at hente en spiller mere der lover godt for fremtiden.
Hvor er det bare frustrerende at læse nyheder om at f.eks Sunderland har +400 mio. at købe ind for når vi dårligt kan skrabe 200 sammen. Ved godt at man skal tage diverse nyheder med et gran salt men synes tidligere vinduer har vist at det sikkert er sandt.
Beder bare til at det bliver kvalitet. Om det så kun er to spillere er fint med mig. Tevez, Lavezzi, Silva, Villa osv.. Er ligeglad, stort set, bare det bliver i den kaliber..
Og til dem der gerne så Babel blive solgt vil jeg da sige at jeg langt hellere så Reira ryge ud igen. Synes også Babel har skuffet men han har trods alt leveret i enkelte kampe. Det har Reira også men han er og bliver bare langsom og det er så frustrerende i de vigtige kampe.
Hvor er det bare frustrerende at læse nyheder om at f.eks Sunderland har +400 mio. at købe ind for når vi dårligt kan skrabe 200 sammen. Ved godt at man skal tage diverse nyheder med et gran salt men synes tidligere vinduer har vist at det sikkert er sandt.
Beder bare til at det bliver kvalitet. Om det så kun er to spillere er fint med mig. Tevez, Lavezzi, Silva, Villa osv.. Er ligeglad, stort set, bare det bliver i den kaliber..
Og til dem der gerne så Babel blive solgt vil jeg da sige at jeg langt hellere så Reira ryge ud igen. Synes også Babel har skuffet men han har trods alt leveret i enkelte kampe. Det har Reira også men han er og bliver bare langsom og det er så frustrerende i de vigtige kampe.

Jeg mener det er vigtigt at få en venstrekant ind, der er bedre end Riera/Babel og at Babel skal sælges. Fordi jeg gerne vil beholde Rieras venstreben for en fem mandsmidtbane med fem højrebenede spillere kræver meget højt niveau af samtlige fem mand og især venstre backen skal være så offensiv at det næsten kun kan skade hans defensive arbejde. Selvfølgelig skal man ikke afvise højrebenede hvis de har en tilstrækelig høj klasse.Kons skrev: Og til dem der gerne så Babel blive solgt vil jeg da sige at jeg langt hellere så Reira ryge ud igen. Synes også Babel har skuffet men han har trods alt leveret i enkelte kampe. Det har Reira også men han er og bliver bare langsom og det er så frustrerende i de vigtige kampe.
Hvad er det lige der gør, at du er så vild med ham - jeg kan ikke se, hvad vi skal med ham.Xenne skrev:Man skal aldrig sige aldrig.Alonso skrev:Og hurra for det!Masche20 skrev:Vi henter ikke Ben Arfa af den grund.Xenne skrev:Hurra Hurra Hurra, Hurra Hurra![]()
Jeg krydser ihvertfald fingre indtil d.31 August for at vi har ledig kapital til at signe ham
Vil du venligst skrive, hvorfor vi skal smide penge efter ham. Det har du sikkert gjort tidligere, siden du er så vild med ham - jeg kan bare ikke finde stederne, du har beskrevet hvorfor han skal hentes.
Vel fordi han er en ustabil spiller med et kæmpe ego?athomsen skrev:Hvad er det lige der gør, at du er så vild med ham - jeg kan ikke se, hvad vi skal med ham.Xenne skrev:Man skal aldrig sige aldrig.Alonso skrev:Og hurra for det!Masche20 skrev:Vi henter ikke Ben Arfa af den grund.Xenne skrev:Hurra Hurra Hurra, Hurra Hurra![]()
Vil du venligst skrive, hvorfor vi skal smide penge efter ham. Det har du sikkert gjort tidligere, siden du er så vild med ham - jeg kan bare ikke finde stederne, du har beskrevet hvorfor han skal hentes.
Der er snakket om Tuncay fra Middelsbrough det fatter jeg ikke, manden har slet ikke den klasse der skal til.
Det var godt at Man C købte Barry så vi ikke smed penge ud af vinduet.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
- Hardy
- Geografisk sted: Brøndby
- Alder: 60
- Kontakt:
Glen Johnson vil være en god forstærkning, desværre ser det ud til chelski blander sig - gud ved om Glen er tosset nok til at smutte tilbage til den fuser klub.
Reira eller Babel - Reira skal blive tak, han har trods alt vist meget mere end Babel også selvom han er lidt langsom
Martin E - din avatar er en ommer, Hiddink er for gammel til vores i forvejen stærkt besatte midtbane
Reira eller Babel - Reira skal blive tak, han har trods alt vist meget mere end Babel også selvom han er lidt langsom
Martin E - din avatar er en ommer, Hiddink er for gammel til vores i forvejen stærkt besatte midtbane
Han har da spillet meget fornuftigt for boro, som back-up for Gerrard kunne han da godt bruges, jeg kan dog ikke se nogen plads i start XI til ham.Martin E skrev:Der er snakket om Tuncay fra Middelsbrough det fatter jeg ikke, manden har slet ikke den klasse der skal til.
Kan godt se din pointe med hans venstreben og det er også pisse irriterende vi ikke har et oplagt alternativ på det punkt!Peter From skrev:Jeg mener det er vigtigt at få en venstrekant ind, der er bedre end Riera/Babel og at Babel skal sælges. Fordi jeg gerne vil beholde Rieras venstreben for en fem mandsmidtbane med fem højrebenede spillere kræver meget højt niveau af samtlige fem mand og især venstre backen skal være så offensiv at det næsten kun kan skade hans defensive arbejde. Selvfølgelig skal man ikke afvise højrebenede hvis de har en tilstrækelig høj klasse.Kons skrev: Og til dem der gerne så Babel blive solgt vil jeg da sige at jeg langt hellere så Reira ryge ud igen. Synes også Babel har skuffet men han har trods alt leveret i enkelte kampe. Det har Reira også men han er og bliver bare langsom og det er så frustrerende i de vigtige kampe.
Synes nu bare Reira's fart er for stort et problem. Ingen tvivl om hans tekniske kvaliteter..
Mht. Babel så er det nok også bare fordi man forventede så meget i sin tid at det er svært bare at se ham smutte uden at vi har fået det vi ventede!

Riera er jeg heller ikke alt for glad for, syntes kun han har imponeret når holdet alligevel har spillet godt nok til at vinde uden ham, men sådan tænkte jeg også om Benayoun for et år siden. Så jeg ville give Riera et år mere som to'er og se om han ikke er lidt bedre til næste år.Kons skrev: Synes nu bare Reira's fart er for stort et problem. Ingen tvivl om hans tekniske kvaliteter..
Mht. Babel så er det nok også bare fordi man forventede så meget i sin tid at det er svært bare at se ham smutte uden at vi har fået det vi ventede!
Kan godt se hvad du mener med Babel, og jeg frygter da også at han bliver stor et andet sted, tror han passer bedre til Spansk fodbold. Så kunne man selvfølgelig sælge begge og købe Capel og Silva

jeg tror Babel skal have rigtig meget fast spilletid, og en fast plads, for at fungere godt. Jeg er kommet til det punkt, hvor jeg tror både LFC, Babel og hans evt. nye klub vil have gavn af at han skifter.
- JudgeArdaStudge
Tuncay?! Distin?! - Det signalerer alts ikke, vi vil tages seriøse.
Giv mig:
Silva
Villa
Albiol
Joaquin
Vicent
eller Mata
Alle kan hentes i Rafas tidligere klub, Valencia. Go for it, Rafa.
Giv mig:
Silva
Villa
Albiol
Joaquin
Vicent
eller Mata
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det lader til at udelukkelsesmetoden er mere end anvendelig i dette transfervindue.Masche20 skrev:Tuncay?! Distin?! - Det signalerer alts ikke, vi vil tages seriøse.
Giv mig:
Silva
Villa
Albiol
Joaquin
Vicent
eller Mata
Barry og Pranjic kan godt streges.
Zhirkov og Johnson linkes til Chelsea - og det er lang tid siden, at Liverpool er blevet sat i forbindelse med dem. Men vi kan vel håbe, at CFC lykkes med at få fingrene i Kaka.
Rafa lader ikke til at være villig til at matche Citys bud på Tevez, så den står mellem City og Utd..
Silva og Lavezzi er vel de eneste større navne, vi stadig lader til at have en mulighed for at signe.
Så er der den kedelige pose af blandede bolcher: Distin, Tuncay, Gary O'Neil, Wheater, Downing, Cana, Sessegnon, Martinez, Hamdaoui osv.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Jeg er enig med Masche20 - for selvom vi måske må kapitulere på en række af vores toptransfers, så kommer vi ingen vegne ved at fylde ud med mellemvarespillere. Også selvom det er et 2., 3. eller 4. valg, der skal hentes. Det er netop der, vi skal styrke os - bænken/alternativerne. Det nytter ikke noget at have middelspillere at sætte ind i de kampe, hvor Gerrard, Torres, Agger, Alonso osv. ikke kan spille. Så lad hellere værd med at købe nogen men gem pengene til de helt store navne. Distin, Tuncay osv. - det er bare ikke godt nok.Fribytter skrev:Det lader til at udelukkelsesmetoden er mere end anvendelig i dette transfervindue.Masche20 skrev:Tuncay?! Distin?! - Det signalerer alts ikke, vi vil tages seriøse.
Giv mig:
Silva
Villa
Albiol
Joaquin
Vicent
eller Mata
Barry og Pranjic kan godt streges.
Zhirkov og Johnson linkes til Chelsea - og det er lang tid siden, at Liverpool er blevet sat i forbindelse med dem. Men vi kan vel håbe, at CFC lykkes med at få fingrene i Kaka.
Rafa lader ikke til at være villig til at matche Citys bud på Tevez, så den står mellem City og Utd..
Silva og Lavezzi er vel de eneste større navne, vi stadig lader til at have en mulighed for at signe.
Så er der den kedelige pose af blandede bolcher: Distin, Tuncay, Gary O'Neil, Wheater, Downing, Cana, Sessegnon, Martinez, Hamdaoui osv.
Just the fax ma'am. Just the fax.