Masche20 skrev:aarde skrev:Xenne skrev:Masche20 skrev:Liverdrengen skrev:Jeg synes at det er incredible.. hele vejen igennem sæsonen har alle sukket efter en kvalitetskant til vores liverpool hold, og er der sket noget hen over sommeren = næh! Hvis den kantspiller ikke snart træder ind over dørtærskelen vil jeg gerne melde os ud af mesterskabskampen.. i hvert fald kommer det til at være helt urealistisk.. for satan h og g altså

Jeg ønsker mig også endnu en forstærkning til truppen, men hvem siger, at Riera ikke kan udfylde pladsen. Han viste da gode takter sidste sæson og til confederations cup gjorde han det også godt.
Jeg tror godt, vi kan vinde mesterskabet med Riera og Kuyt på kanterne, men endnu en forstærkning ville da ikke gøre noget.
Spot on Masche

Jeg tror også på at Riera kan leverer et godt stykke arbejde og uppe sit game.
Det bliver en spændende Sæson

Jeg synes i overser Benayoun - baseret på de respektive spilleres seneste Premier League præstationer, står Yossi da uden tvivl foran Riera i køen om den venstrekant. Han var intet mindre end eminent de sidste måneder af sidste sæson. At Riera har vist lovende takter i Confederations Cup er naturligvis også værd at tage med i overvejelserne, men jeg synes retfærdigvis, at venstrekanten må være israelsk besat fra starten af næste sæson - selvom jeg er overbevist om, at Rafa er uenig med mig og stiller til start med Riera på søndag.
Back to topic: Nu kædes vi sammen med en ung japansk 10'er fra nyoprykkede VVV Venlo fra Holland - nogen der kender noget til Keisuke Honda?
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 64,00.html
Overser og overser. Jeg nævnte Riera, fordi han var indkøbt for at skulle overtage højrekanten og jeg fornemmer at mange sår tvivl i hans kunnen. Yossi har vi alle jo en stor fidus og tro på, men jeg har stadig troen på, at Riera også kan forbedre sig i og med, han allerede har vist gode takter. Men du har ret i, at Yossi gør det rigtig godt er vokset utrolig meget. Det samme tror jeg kan ske for Riera.
Mon ikke vi samtidig kan forvente os, at Riera vil uppe sig med henblik på VM2010?
Riera har da allerede uppet sig gevaldigt i forbindelse med Confederations Cup, så den tvivl, der siden omkring vinter (med rette) er blevet sået i forbindelse hans evner, er han godt i gang med at dræbe. Dog mangler han stadig at få overført det gode spil til Premier League, før jeg har tiltro til ham på niveau med eksempelvis Benayoun - der har vi nemlig groft sagt ikke set ham spille godt siden hans første 3-4 måneder i klubben.
Og angående den, som jeg ser det, for tiden oversete Benayoun, var det ikke specifikt møntet på dig, omend jeg godt kan se, at det måske ser sådan ud. Mit indtryk har på det seneste været, at mange hungrer efter kvalitet på venstrekanten, da de ikke anser Riera som værende god nok, og i den forbindelse glemmer at kigge mod Yossi og hans imponerende meritter i forårssæsonen. Kan han holde den form, har vi en af verdens bedste offensive midtbanespillere (jeg undlader at kalde ham kant, da han ikke i traditionel forstand fungerer som dette).
Samtidig er vi endvidere i besiddelse af førstevalget på venstrekanten hos verdens bedste landshold, og har dermed faktisk lidt af et luksusproblem, når vores venstrekant skal besættes til næste sæson. Vi står med andre ord langt fra så svagt, som mange antyder, når det kommer til vores venstre midtbaneposition.