Scum?Emmy skrev:Enig. Skal man bedømme ud fra de 2 kampe mod Everton Og Celtic så er det ikke Arsenal der får problemer med at blive i top 4. Det er nærmere et hold der spiller i rødt der kan komme i problemer, specielt hvis deres trup vedbliver at være så smal.Rasmus skrev:De var sgu imponerende gode, Arsenal. Igen.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Skal Olsen ikke overveje Brian J istedet for Jesper C og Stephan A?
Det var nu lidt synd for Panathinaikos. De leverede ellers underholdene bold og så spillede vores allesammens Sebastian Leto kanon da han kom ind og supplerede tilmed med en fremragende kasse. Jeg håber lidt Leto og co. kan rejse sig på tirsdag.
Det var nu lidt synd for Panathinaikos. De leverede ellers underholdene bold og så spillede vores allesammens Sebastian Leto kanon da han kom ind og supplerede tilmed med en fremragende kasse. Jeg håber lidt Leto og co. kan rejse sig på tirsdag.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Målmandsposten er ærligt talt landsholdets mindste problem, og jeg synes efterhånden Brian Jensen-hypen har taget overhånd. Stephan Andersen stod et par gode kampe mod Ungarn og Portugal sidste år, så ham er jeg nu tryg nok ved at bruge igen.
Man kan så diskutere, om Brian Jensen, qua hans præstationer i England de sidste år, måske har "fortjent" det, for han har bestemt gjort sig positivt bemærket.
Man kan så diskutere, om Brian Jensen, qua hans præstationer i England de sidste år, måske har "fortjent" det, for han har bestemt gjort sig positivt bemærket.
Manchester United verdens bedste?
Ignorance længe leve!
EDIT: Og tag lige et kig i kamptråden inde på OT
. Så kan man ikke snakke om pessimisme herinde, når vi taber en enkelt kamp
En fornøjelse...
Ignorance længe leve!
EDIT: Og tag lige et kig i kamptråden inde på OT

Boye skrev:Manchester United verdens bedste?
Ignorance længe leve!
EDIT: Og tag lige et kig i kamptråden inde på OT. Så kan man ikke snakke om pessimisme herinde, når vi taber en enkelt kamp
En fornøjelse...
Hvordan skal 12 årige drenge ellers reagere?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har lige set højdepunkter fra Burnley - scum. Brian "The Beast" Jensen redder et straffe og plukker Giggs, da han har en friløber. Men det fedeste er at hele stadion umiddelbart efter råber "Beast, Beast, Beast". En stemning som leder tankerne tilbage til '80'erne.
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Jeg så Barcelona-ManCity efter vores kamp. Selvom Barca skiftede mange nye spillere ind og på trods af debut til "Ibra", og Messi i topform, imponerede City, og især Tevez. Forsvaret var virkelig godt. Det virker som om City, trods deres stærke angreb, vil satse på en solid defensiv med lange bolde op til angrebet. Jeg sad virkelig og fik ondt af City. De kunne være et top 4-hold allerede iår hvis de ikke havde Mark Hughes som træner. Det er tydeligt han helst vil have spillere som Bellamy og Santa Cruz inde, spillere der løber, kæmper og fighter som gale, mens divaer som Tevez, Adebayor og Robinho måske mere var ejernes kop te. Men det er jo kun godt for os så længe der hersker forvirring. Men hensyn til Barca var der med Zlatan mere kreativitet foran. Det er dog på bekostning af mål og fart. Er Barca blevet for flashy? Iøvrigt kom Zlatan for sent til træningen.
Helt ærligt, så har både Stephan Andersen og Jesper Christiansen store problemer med at gribe bolden, og det ville ikke være til nogen hjælp for nogen af dem, hvis man lavede boldene firkantede og satte håndtag på alle sider. Det skader ikke med noget nytænkning på den her position. Rent personligt vil jeg bruge en hel masse tillægsord, når Stephan Andersen er på landsholdet, men "tryg" er absolut ikke et af dem.McRae skrev:Målmandsposten er ærligt talt landsholdets mindste problem, og jeg synes efterhånden Brian Jensen-hypen har taget overhånd. Stephan Andersen stod et par gode kampe mod Ungarn og Portugal sidste år, så ham er jeg nu tryg nok ved at bruge igen.
Jeg sad og så en del af kampen i eftermiddags også. "Beast, Beast, Beast" klinger HVER gang han har en redning eller udspark eller lign. Det lyder så fedt! Også da holdopstillingerne blev råbt op, gjaldede "Beast" ud over tribunerne da Brian Jensen blev råbt op.Hr. Drejer skrev:Jeg har lige set højdepunkter fra Burnley - scum. Brian "The Beast" Jensen redder et straffe og plukker Giggs, da han har en friløber. Men det fedeste er at hele stadion umiddelbart efter råber "Beast, Beast, Beast". En stemning som leder tankerne tilbage til '80'erne.
Men du har jo heller aldrig lagt skjul på, at Brøndby ikke ligefrem er din yndlingsklubFup skrev:Rent personligt vil jeg bruge en hel masse tillægsord, når Stephan Andersen er på landsholdet, men "tryg" er absolut ikke et af dem.

Jeg er dog langt hen ad vejen enig, men hver gang vi skal have en ny målmand kørt i stilling, skal han først lære vores forsvar at kende (og omvendt), og når vi så samtidig skifter ud i bagkæden hvert andet øjeblik på grund af skader, så begynder defensiven da først for alvor at blive usikker.
Jeg har intet forhold til Brøndby, eller andre danske klubber for den sags skyld, men jeg hopper med på Fups vogn. Stephan Andersen har, groft taget, aldrig grebet en bold. Jeg ville ikke være i tvivl om at jeg ville foretrække Jesper Christiansen, som ikke er perfekt, men mindst en klasse over Andersen.
Mht. Morten Olsen virker det da godt nok ignorant at han end ikke vil overveje Brian Jensen til truppen.
Mht. Morten Olsen virker det da godt nok ignorant at han end ikke vil overveje Brian Jensen til truppen.
Hvis vi nu skal fortsætte "målmandstråden", så vil jeg klart mene at hr. olsen skyder forbi. Ja, måske bliver bæstet hypet lidt fordi de nu er i PL, men sagen er for mig at manden jo faktisk spiller fast i premier league! Da andersen var i charlton sad han meget på bænken, men pludselig da han skiftede til brøndby røg han direkte ind i truppen. Det er muligt at jensen ikke bliver en bedre målmand bare fordi burnley rykker op i premier league. Men andersen bliver sgu heller ikke en bedre målmand af at tage færgen hjem til danmark.McRae skrev:Men du har jo heller aldrig lagt skjul på, at Brøndby ikke ligefrem er din yndlingsklubFup skrev:Rent personligt vil jeg bruge en hel masse tillægsord, når Stephan Andersen er på landsholdet, men "tryg" er absolut ikke et af dem.![]()
Jeg er dog langt hen ad vejen enig, men hver gang vi skal have en ny målmand kørt i stilling, skal han først lære vores forsvar at kende (og omvendt), og når vi så samtidig skifter ud i bagkæden hvert andet øjeblik på grund af skader, så begynder defensiven da først for alvor at blive usikker.
Den målmand der for mig at se har stået mest stabilt de sidste 5 år, er sgu kim christensen. han stod nogle gode år i nordsjælland og får meget ros i sverige.
Jeg mener faktisk at kim c er dk's anden bedste. Jesper c skal dog stå mod portugal, da han efterhånden har en vis rutine fra europa.
Andersen har for mig at se ikke noget at gøre blandt landets tre bedste, og ud over nogle få kampe for charlton har han vel ikke stået super godt og stabilt siden AB.......