Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Stephan C » lørdag, 29. aug, 2009 09:44

Steven__Gerrard skrev:
Andichrist skrev:Så er "Chefen" på vej væk fra Chelsea. Hvad han koster, eller om han sågar er gratis, melder historien intet om. Kunne han være interessant som angrebsreserve, supersub o.l.? Vi ved han kan (eller kunne) spille på et højt niveau, skabe farlige situationer på egen hånd og score mål. Hvis han er gratis og vil acceptere en moderat løn (dvs. 7-800.000 om ugen :) ) siger jeg ja tak til at give ham chancen for at vise, at han ikke er helt færdig endnu.

http://politiken.dk/sport/fodbold/article777930.ece
Ahh hva...tror ikke engang Milan vil have ham tilbage. Så ser jeg hellere N'Gog får nogle flere kampe...

Med den angriber situation som er pt. i LFC, forstår jeg simpelthen ikke den udtalelese...Med Torres og N'Gog på banen samtidig, vil alt opmærksomheden være rettet mod Torres og med rette! Med Torres og Sheva på banen samtidig, vil der blive meget mere plads til Torres...
Jeg syntes det er helt hen i hampen, at sammenligne N'Gog med Sheva, men sådan er vi jo så forskellige :-)

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » lørdag, 29. aug, 2009 11:38

Jeg har på ingen måde sammenlignet N'Gog med Sheva...min pointe er bare at Sheva er 32 år, og siden 2006 har han scoret 9 mål i 48 kampe for Chelsea, og 2 i 26 kampe for Milan. Han er ikke længere en klasseangriber, men vil formentlig stadig være rimelig dyr i løn...derfor ser jeg ingen grund til at hente ham, da jeg ikke tror han vil gøre mere forskel end N'Gog - der trods alt har scoret 3 mål i 15 kampe for os.
En anden ting er at der går langt i mellem at Rafa spiller med to angribere, så hvor ofte man vil se Torres og Sheva danne angribsduo? Og da ingen af dem kan spille andre plasser, som jeg ser det, end den forreste angriber, vil han tilbringe en stor del af tiden på bænken. Jeg mener jeg hellere vi skal spare pengene, og vente på en mulighed bedre mulighed...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » lørdag, 29. aug, 2009 12:49

Sheva har ikke leveret et ordentligt niveau siden han sidst var ejet af AC Milan.
Han var i mange år min yndlingsspiller, men skiftet til Chelsea sendte ham lidt i baggrunden.
Hvis man i fodboldverdenen kun købte spillere på baggrund af deres tidligere bedrifter, og ikke hvad de magter her og nu, så ville niveauet være noget lavere.

Det jeg prøver at sige: Sheva er ikke pengene værd, når man ser på hvilken impact han kan have/hvor meget han koster at have rendende.

Nej, han skulle hellere tage til Rusland, hvor hans navn er enormt. Der kan en klub sælge massevis af trøjer, hvorfor der er grobund for at spilleren kan opretholde sit lønniveau.

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 52

Indlæg af Stephan C » lørdag, 29. aug, 2009 21:06

Steven__Gerrard skrev:Jeg har på ingen måde sammenlignet N'Gog med Sheva...min pointe er bare at Sheva er 32 år, og siden 2006 har han scoret 9 mål i 48 kampe for Chelsea, og 2 i 26 kampe for Milan. Han er ikke længere en klasseangriber, men vil formentlig stadig være rimelig dyr i løn...derfor ser jeg ingen grund til at hente ham, da jeg ikke tror han vil gøre mere forskel end N'Gog - der trods alt har scoret 3 mål i 15 kampe for os.
En anden ting er at der går langt i mellem at Rafa spiller med to angribere, så hvor ofte man vil se Torres og Sheva danne angribsduo? Og da ingen af dem kan spille andre plasser, som jeg ser det, end den forreste angriber, vil han tilbringe en stor del af tiden på bænken. Jeg mener jeg hellere vi skal spare pengene, og vente på en mulighed bedre mulighed...
Måske fordi han ikke har to super angribere. Torres er jo den eneste N'Gog, Voronin, Kuyt og alle de andre middelmådig spillere som er tænkt denne plads, skræmmer jo ikke noget premiere league hold...

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » søndag, 30. aug, 2009 01:38

Så er Shev smuttet hjem.

http://www.bold.dk/nyt/Shevchenko-skift ... ynamo-Kiev

Der sker nok ikke noget mere for Liverpool i dette vindue.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » søndag, 30. aug, 2009 13:21

Grunden til at Rafa ikke har spillet ret meget med 2 angribere de sidste 2 sæsoner har været at han kun har haft Torres. I en kort overgang prøvede han med Keane, men han floppede som alle andre angribere (pånær Torres).

Så at mene at Rafa ikke VIL spille med 2 angribere mener jeg er forkert. Faktum er at han ikke har andre kompetente end Torres og derfor ingen "possibilities".
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Jonas Lassen
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 39

Indlæg af Jonas Lassen » søndag, 30. aug, 2009 13:43

Flemming skrev:Grunden til at Rafa ikke har spillet ret meget med 2 angribere de sidste 2 sæsoner har været at han kun har haft Torres. I en kort overgang prøvede han med Keane, men han floppede som alle andre angribere (pånær Torres).

Så at mene at Rafa ikke VIL spille med 2 angribere mener jeg er forkert. Faktum er at han ikke har andre kompetente end Torres og derfor ingen "possibilities".
Siste sæson kostede det os mesterskabet at vi ikke havde andre alternativer end Torres oppe foran. Jeg forstår ikke at Rafa ikke har prøvet at skaffe midlerne til et køb af en topangriber. I sidte sæson var der stor enighed om at vi manglede en ny venstre kant og en angrebsreserve. Ingen af delene er blevet købt. Vi har blot købt erstatninger for vores salg. Jeg er meget skuffet over vores agering i dette vindue.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » søndag, 30. aug, 2009 14:04

Jonas Lassen skrev:
Flemming skrev:Grunden til at Rafa ikke har spillet ret meget med 2 angribere de sidste 2 sæsoner har været at han kun har haft Torres. I en kort overgang prøvede han med Keane, men han floppede som alle andre angribere (pånær Torres).

Siste sæson kostede det os mesterskabet at vi ikke havde andre alternativer end Torres oppe foran. Jeg forstår ikke at Rafa ikke har prøvet at skaffe midlerne til et køb af en topangriber. I sidte sæson var der stor enighed om at vi manglede en ny venstre kant og en angrebsreserve. Ingen af delene er blevet købt. Vi har blot købt erstatninger for vores salg. Jeg er meget skuffet over vores agering i dette vindue.
Jeg tror bestemt også at Rafa har ønsket at skaffe midlerne og troet vi havde midlerne til en ekstra dygtig striker (Negredo).
We need a new Fowler...

Jonas Lassen
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 39

Indlæg af Jonas Lassen » søndag, 30. aug, 2009 14:15

nikand skrev:
Jonas Lassen skrev:

Jeg tror bestemt også at Rafa har ønsket at skaffe midlerne og troet vi havde midlerne til en ekstra dygtig striker (Negredo).
Jeg undrer meg bare stadig over det. Vi havde muligheden for at vælge imellem mange hollændere i RM da de ville købe Xabi, men vi fik cash istedet for. Vores trup kunne godt have brugt lidt flere offensive spillere.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

nikolaj9

Indlæg af nikolaj9 » søndag, 30. aug, 2009 22:34

Min mening er også, at hvis Torres bliver skadet , mangler der klasse til at udfylde denne plads.
Man skal også tænke på 38 kampe i premier league+ min 6 i champions league+ 2 pokal turneringer.
Der har været en del snak om Rafael v d vaart, han løser ikke angreb situationen, han spillede samme plads som Gerrard
i Hamborg.
Så skal opstillingen laves så gerrard og Torres spiller i front , med V D F liggende lige bag ved.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » mandag, 31. aug, 2009 14:14

nikolaj9 skrev:Min mening er også, at hvis Torres bliver skadet , mangler der klasse til at udfylde denne plads.
Man skal også tænke på 38 kampe i premier league+ min 6 i champions league+ 2 pokal turneringer.
Der har været en del snak om Rafael v d vaart, han løser ikke angreb situationen, han spillede samme plads som Gerrard
i Hamborg.
Så skal opstillingen laves så gerrard og Torres spiller i front , med V D F liggende lige bag ved.
Jeg kunne nu fint se VDV spille Gerrards plads og så rykke Gerrard tilbage indtil Aqui bliver klar. Hvis så Torres skulle blive skadet må Kuyt rykkes op og VDV ud til højre. Selvom det ikke er den samme klasse på angrebspositionen er der trods alt flere muligheder i det offensive.

peter42
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 59

Indlæg af peter42 » mandag, 31. aug, 2009 14:19

luk tråden.....vi har ingen penge

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 31. aug, 2009 14:21

peter42 skrev:luk tråden.....vi har ingen penge
Ja. Vi er fattig som en kirkerotte. Meeen, måske har vi lidt penge til januar. Jeg håber og be'r.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 31. aug, 2009 16:07

Hr. Drejer skrev:
peter42 skrev:luk tråden.....vi har ingen penge
Ja. Vi er fattig som en kirkerotte. Meeen, måske har vi lidt penge til januar. Jeg håber og be'r.
Ja, der bliver masser af penge...vi skal bare sælge Gerrard og Torres, så kan vi måske købe Santa Cruz og Ireland - hvorefter klubben vil gå ud og påstå at der er brugt mange penge. Tror næsten vi er den eneste klub i PL, med undtagelse af Scum, der kører med et balanceret transferbudget. Som jeg ser det er vores eneste håb at der kommet nogle nye ejere, som ikke behøver koncentrere sig om rentebetalinger...på den anden side håber jeg heller ikke der går Manchester City i den.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 31. aug, 2009 16:10

Besvar