Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
IanRush

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » onsdag, 16. sep, 2009 08:45

To "sikre" 1-0 sejre til United og Chelski...De havnede vel i de sværeste puljer af de 4 engelske hold, så mon ikke, vi igen ser 4 engelske hold blandt de sidste 16?

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 16. sep, 2009 11:37

PhilNeal skrev:To "sikre" 1-0 sejre til United og Chelski...De havnede vel i de sværeste puljer af de 4 engelske hold, så mon ikke, vi igen ser 4 engelske hold blandt de sidste 16?
Please no jinx / hybris! Synes vi skal vente med at tage noget for givet, indtil vi har spist gulasch både første og anden gang.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 16. sep, 2009 18:31

Dumpekarakter til Zurichs målmand. At kampen ender 5-2 signalerer, at rm var høj klasse. Dette var efter min overbevisning ikke tilfældet. Defensivt har de store problemer og får mange gule kort. Jeg glæder mig til de endnu engang står overfor os og de andre mastodonter, så skal de nok komme ned på jorden igen.

Hatten af for Zurichs 10 markspillere. Målmanden derimod...ak og ve.

Og så var Kaka elendig.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 16. sep, 2009 19:18

Masche20 skrev:Dumpekarakter til Zurichs målmand. At kampen ender 5-2 signalerer, at rm var høj klasse. Dette var efter min overbevisning ikke tilfældet. Defensivt har de store problemer og får mange gule kort. Jeg glæder mig til de endnu engang står overfor os og de andre mastodonter, så skal de nok komme ned på jorden igen.

Hatten af for Zurichs 10 markspillere. Målmanden derimod...ak og ve.

Og så var Kaka elendig.
Helt enig. Jeg sad og undrede mig over hvorfor ham der Kaká han har været så hypet, synes godt nok ikke han var så fantastisk som :aliboronz5: og :aliboronz2: i studiet syntes.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » onsdag, 16. sep, 2009 20:52

2-0 til Standard efter mindre end 10 min.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 16. sep, 2009 21:41

Det er selvfølgelig ikke optimalt for et engelsk tophold, og de er jo endda væsentligt svækket rent offensivt, med tanke på at hverken Van Persie, Arshavin eller Walcott er med.

EDIT: Så fik Arsenal da vist også vendt den kamp.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » onsdag, 16. sep, 2009 23:48

Arturo Bandini skrev:2-0 til Standard efter mindre end 10 min.
Ærgeligt og ret skidt at Standard ikke kunne få de 3 point. Dog godt kommet igen af Arsenal.
Billede

McRae

Indlæg af McRae » torsdag, 17. sep, 2009 22:39

Er lige gået op for mig, at hvis man synes Liverpool spiller lidt dårligt, så skal man bare se lidt fodbold med FCK. Det sætter ligepludselig tingene lidt i perspektiv.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 18. sep, 2009 13:21

haha ja det kan der være noget om, at de så har den mest arrogante/nedladende træner, gør ikke sagen bedre.
Verden er smask fuld af hyklere....

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 19. sep, 2009 12:54

Sad og så en rigtig livlig anden halvleg igår, hvor de to Sheffield hold mødte hinanden i The Championship.

3-0 ved pausen og efter knap 20 min stod der 3-2 blandt på et fremragende frisparksmål.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 19. sep, 2009 15:39

Så tager Burnley sgu tre point til - og denne gang oven i købet med hele tre mål til kontoen. Ganske imponerende og helt fortjent mod et skuffende Sunderland mandskab.
De lader til godt at kunne godt gå hen og blive et farligt hjemmehold, og jeg kan efterhånden godt se dem overleve - men der kan jo nå at ske så uendeligt meget endnu. Under alle omstændigheder har de fået en overraskende flot sæsonstart, deres trup taget i betragtning.

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » lørdag, 19. sep, 2009 17:27

aarde skrev:Så tager Burnley sgu tre point til - og denne gang oven i købet med hele tre mål til kontoen. Ganske imponerende og helt fortjent mod et skuffende Sunderland mandskab.
De lader til godt at kunne godt gå hen og blive et farligt hjemmehold, og jeg kan efterhånden godt se dem overleve - men der kan jo nå at ske så uendeligt meget endnu. Under alle omstændigheder har de fået en overraskende flot sæsonstart, deres trup taget i betragtning.
Ja det er sgu flot klaret! Hatten af for det... Lad os håbe de kan tage nogle point fra de fæle folk fra Manchester og Chelsea også :)
Næste år!

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 19. sep, 2009 18:11

Og Arsenal's midtstopper, Vermaelen, lavede to mål i dag. Hatten af for det!
Gid Skrtel havde samme målnæse, for så havde han været en dræber (mere end han er i forvejen naturligvis).

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » lørdag, 19. sep, 2009 18:29

:clap: til Neil Mellor som fik scoret idag.
Billede

Brugeravatar
RobertS
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 54

Indlæg af RobertS » lørdag, 19. sep, 2009 22:52

Simpelthen drømmefodbold Barcelona leverer i øjeblikket mod Athletic Madrid! Og de har enda ikke fundet det bedste spil frem endnu :shock:
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Besvar