Yes Sir.Mugge skrev:Du undlader lige at bruge det ordvalg igen, ik'?No maam skrev:Og så lige Owen det lille klamme svin![]()
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Kampen får måske et efterspil. Bellamy skal vist have slået en tilskuer ned.
Med en golfkølle?Hr. Drejer skrev:Kampen får måske et efterspil. Bellamy skal vist have slået en tilskuer ned.
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ikke denne gang. Det var vist en lige højre.Nando skrev:Med en golfkølle?Hr. Drejer skrev:Kampen får måske et efterspil. Bellamy skal vist have slået en tilskuer ned.
Nando skrev:Med en golfkølle?Hr. Drejer skrev:Kampen får måske et efterspil. Bellamy skal vist have slået en tilskuer ned.

Han er sgu blevet blød på sine gamle dage...
Han er og bliver en guttermandHr. Drejer skrev:Kampen får måske et efterspil. Bellamy skal vist have slået en tilskuer ned.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Med hensyn på Owen-målet og efterspillet - Hvor pisser det mig i øvrigt af, at indkast både i overskriften samt artiklen beskriver det som det største øjeblik i Owens karriere, mens han klart siger at det er et af de største øjeblikke for ham - Noget jeg iøvrigt heller ikke forstår han siger. Har han ingen respekt overhovedet mere for hans venner og fans fra Liverpool?
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
Ikke af hvad jeg har set de sidste 5 år. Slet ikke.Dresager skrev:Med hensyn på Owen-målet og efterspillet - Hvor pisser det mig i øvrigt af, at indkast både i overskriften samt artiklen beskriver det som det største øjeblik i Owens karriere, mens han klart siger at det er et af de største øjeblikke for ham - Noget jeg iøvrigt heller ikke forstår han siger. Har han ingen respekt overhovedet mere for hans venner og fans fra Liverpool?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Jeg lockede mig faktisk ind på forummet for at oprette en tråd, kun med dette emne for øje, men så så at diskussionen var igang - og hvordan man kan mene at denne tråd ikke har nogen berettigelse, fatter jeg ikke.
Vil lige fortælle en sjov lille historie fra igår søndag. Vi kom hjem og tændte for tv'et da der manglede ca. 15 min af kampen. 2-2 fint nok - så scorede mu - skidt - så scorede MC fedt. Der var tiden så gået. Så kom min søde kone ( som ser alle Liverpool's kampe, men interessere sig ikke for andet fodbold) ind for hun hørte vi jublede, hun ser den står på 90. min så siger hun: Bare vent der er lagt mindst 5 min til !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er der jo altid når de (SCUM) er i problemer.
Jeg mener, når hun kan se at de bliver forfordelt og der bliver snydt ! Ja jeg skriver sgu snydt - når de mangler hjælp. Hvordan kan det være der ikke bliver lavet en undersøgelse eller der er nogen som kigger kampene igennem, eller spørger dommeren hvor han får alt den tid fra ?? Jeg er som almindeligvis et gemytlig menneske og snakker faktisk aldrig dårligt om nogen, men hold kæft hvor jeg hader den klub. Det der skete igår synes jeg er direkte svinsk og tangere svindel.
Ud af 100 fodboldkampe er de 80 -85 % vel med 3 min overtid og man ser faktisk aldrig 5 eller 6 min - medmindre der er sket noget meget alvorligt på banen. Hvordan kan det være det så sker så ofte på Old Trafford ???????
Mht til Owen, så venter jeg bare på at der går 2-3 uger så bliver han vel skadet igen og saå vil jeg fryde mig
Vil lige fortælle en sjov lille historie fra igår søndag. Vi kom hjem og tændte for tv'et da der manglede ca. 15 min af kampen. 2-2 fint nok - så scorede mu - skidt - så scorede MC fedt. Der var tiden så gået. Så kom min søde kone ( som ser alle Liverpool's kampe, men interessere sig ikke for andet fodbold) ind for hun hørte vi jublede, hun ser den står på 90. min så siger hun: Bare vent der er lagt mindst 5 min til !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er der jo altid når de (SCUM) er i problemer.
Jeg mener, når hun kan se at de bliver forfordelt og der bliver snydt ! Ja jeg skriver sgu snydt - når de mangler hjælp. Hvordan kan det være der ikke bliver lavet en undersøgelse eller der er nogen som kigger kampene igennem, eller spørger dommeren hvor han får alt den tid fra ?? Jeg er som almindeligvis et gemytlig menneske og snakker faktisk aldrig dårligt om nogen, men hold kæft hvor jeg hader den klub. Det der skete igår synes jeg er direkte svinsk og tangere svindel.
Ud af 100 fodboldkampe er de 80 -85 % vel med 3 min overtid og man ser faktisk aldrig 5 eller 6 min - medmindre der er sket noget meget alvorligt på banen. Hvordan kan det være det så sker så ofte på Old Trafford ???????
Mht til Owen, så venter jeg bare på at der går 2-3 uger så bliver han vel skadet igen og saå vil jeg fryde mig
Og så har Hughes udtalt sig om sagen, fra bold.dk:
Specielt det sidste er vel rimelig afslørende. Det her er ikke bare bitter konspirationsteori.Hughes raser over derbynederlag
Manchester City-manager Mark Hughes står uforstående over for den megen tillægstid i søndagens episke Manchester-derby, som Michael Owen i 96. minut afgjorde til Manchester Uniteds fordel.
Dommer Martin Atkinson havde i første omgang lagt fire minutter til, men der var spillet fem et halvt minut ekstra, da Manchester United-forwarden Michael Owen afgjorde søndagens vanvittige Manchester-derby med scoringen til 4-3. Manchester Citys manager Mark Hughes forlanger en forklaring på de ekstra minutter.
- Fjerdedommeren (Alan Wiley, red.) forsøgte at give mig en forklaring, men den var ikke tilfredsstillende. Han sagde, at Atkinson havde tilføjet et minut på grund af vores målfejring (efter Craig Bellamys udligning til 3-3, red.), men det var for meget. Vi føler, at vi blev berøvet, siger Hughes ifølge The Guardian og fortsætter:
- Vi scorede efter præcis 90 minutter, og i samme øjeblik blev der signaleret fire minutters tillægstid. Vi har siden taget tid fra vores scoring til kick-off, og der gik 45 sekunder. De scorede efter 95 minutter og 26 sekunder, så han har åbenlyst givet dem for længe - og han endte sågar med at spille 97 minutter tilsammen.
- Jeg vil bare have en forklaring. Jeg vil ikke så tvivl om hans integritet, jeg vil bare have en forklaring på, hvorfor han lagde syv minutter til, og hvis han kan give mig en god grund, så er det ikke noget problem, men jeg kan ikke se, hvor han fandt dem. Det ville være rart at få en forklaring, om end jeg tvivler på, om jeg får én.
Mark Hughes, der selv har en fortid som Manchester United-spiller, formaner, at det ikke er første gang, United har fået lov at gå over tiden.
- Det er sket før. Jeg var på hold her, som havde den fordel, og jeg tænkte aldrig over det, for jeg mente rent faktisk, at dommerne var hårde ved os. Siden jeg forlod klubben, har mit synspunkt nok ændret sig.

Desværre får det sikkert større konsekvenser for Hughes end for scum, at han kommer med sådan en udtalelse.DaBonks skrev:Og så har Hughes udtalt sig om sagen, fra bold.dk:Specielt det sidste er vel rimelig afslørende. Det her er ikke bare bitter konspirationsteori.Hughes raser over derbynederlag
Manchester City-manager Mark Hughes står uforstående over for den megen tillægstid i søndagens episke Manchester-derby, som Michael Owen i 96. minut afgjorde til Manchester Uniteds fordel.
Dommer Martin Atkinson havde i første omgang lagt fire minutter til, men der var spillet fem et halvt minut ekstra, da Manchester United-forwarden Michael Owen afgjorde søndagens vanvittige Manchester-derby med scoringen til 4-3. Manchester Citys manager Mark Hughes forlanger en forklaring på de ekstra minutter.
- Fjerdedommeren (Alan Wiley, red.) forsøgte at give mig en forklaring, men den var ikke tilfredsstillende. Han sagde, at Atkinson havde tilføjet et minut på grund af vores målfejring (efter Craig Bellamys udligning til 3-3, red.), men det var for meget. Vi føler, at vi blev berøvet, siger Hughes ifølge The Guardian og fortsætter:
- Vi scorede efter præcis 90 minutter, og i samme øjeblik blev der signaleret fire minutters tillægstid. Vi har siden taget tid fra vores scoring til kick-off, og der gik 45 sekunder. De scorede efter 95 minutter og 26 sekunder, så han har åbenlyst givet dem for længe - og han endte sågar med at spille 97 minutter tilsammen.
- Jeg vil bare have en forklaring. Jeg vil ikke så tvivl om hans integritet, jeg vil bare have en forklaring på, hvorfor han lagde syv minutter til, og hvis han kan give mig en god grund, så er det ikke noget problem, men jeg kan ikke se, hvor han fandt dem. Det ville være rart at få en forklaring, om end jeg tvivler på, om jeg får én.
Mark Hughes, der selv har en fortid som Manchester United-spiller, formaner, at det ikke er første gang, United har fået lov at gå over tiden.
- Det er sket før. Jeg var på hold her, som havde den fordel, og jeg tænkte aldrig over det, for jeg mente rent faktisk, at dommerne var hårde ved os. Siden jeg forlod klubben, har mit synspunkt nok ændret sig.
Gætter på 3 spilledages karantæne, som senere bliver trukket tilbage.Aarhusdk skrev: Desværre får det sikkert større konsekvenser for Hughes end for scum, at han kommer med sådan en udtalelse.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Meget nøjagtigt skrevet. Skal lige lægges til at Bellamy scorer i 89 min og 51 sekunder. Altså i den ordinære spilletid. Derved ikke skal lægges noget til. Normaltvis bliver en udskiftning i tillægstiden ej heller lagt oveni tillægstiden - selvom den burde.LFC Søren skrev:manc gav bolden op igen efter 90 min og 20 sek., så er der + 4 min ekstra tid, så er vi oppe på 94 min 20 sek plus 30 sek for udskiftning ,og så ender vi på 94 min 50 sek og ikk 95 min 30 sek..... jeg ved godt det er i småtings afdelingen, men i dag fik manc sejren foræret på den konto....Christian skrev:Når City bruger 2min på at fejre målet, er det vel iorden der bliver lagt ekstra til??
Personligt har jeg det fint med, at city kom ned på jorden, men det skal være på en fair måde. Men som Rafa sagde i jan. mdr. så sker der de underligste ting på træfortet.
Det irriterer at man utd, for tildelt sit tredje point i en topkamp på hjemmebane af dommeren. Det lugtede lidt mod Arsenal - der blev snydt - og det lugter endnu mere nu. Der skal vist ikke mange domme gå man utds vej, før teorier er ved at være lig praksis.
Stupidity now - Insanaty later
Fra The Independent:
Citer:
That late winner: Why Hughes was wrong to question officials' timekeeping
*Fourth official Alan Wiley indicates a minimum four minutes added time.
*Under Premier League rules, the referee can play four minutes plus 59 seconds.
*City score an equaliser – the referee, Martin Atkinson, can add 60 seconds for celebration and restart (Hughes admits it took 45 seconds for play to resume).
*United's Anderson is replaced by Michael Carrick – the referee can add 30 seconds for a substitution.
*In these circumstances, Atkinson is entitled to add two minutes, 29 seconds to the original four minutes.
*Substitute Michael Owen scores for United to win the game on 95 minutes, 25 seconds – well within the allotted time.
Citer:
That late winner: Why Hughes was wrong to question officials' timekeeping
*Fourth official Alan Wiley indicates a minimum four minutes added time.
*Under Premier League rules, the referee can play four minutes plus 59 seconds.
*City score an equaliser – the referee, Martin Atkinson, can add 60 seconds for celebration and restart (Hughes admits it took 45 seconds for play to resume).
*United's Anderson is replaced by Michael Carrick – the referee can add 30 seconds for a substitution.
*In these circumstances, Atkinson is entitled to add two minutes, 29 seconds to the original four minutes.
*Substitute Michael Owen scores for United to win the game on 95 minutes, 25 seconds – well within the allotted time.
At de der bliver lagt 4 min. til kan godt forsvare, der er trods alt lavet 5 mål + nogle udskiftninger.
City vælger så at score i det 90. min.
De jubler i følge Mark Hughes i 45 sekunder. Herefter bliver Anderson skiftet med Carrick, hvilket giver yderligere 30 sekunders tillægstid.
Dermed er vi nu oppe på 95:15 min.
Da vi faktisk ret præcist runder dette minuttal vælger City at lave frispark og sparke bolden væk. Dette tager igen nogle ekstra sekunder.
Michael Owen score i min. 95:28, altså kun 13 sekunder efter at kampen burde være slut. Men husk på at City lige har lavet frispark, samt sparket bolden væk.
City vælger så at score i det 90. min.
De jubler i følge Mark Hughes i 45 sekunder. Herefter bliver Anderson skiftet med Carrick, hvilket giver yderligere 30 sekunders tillægstid.
Dermed er vi nu oppe på 95:15 min.
Da vi faktisk ret præcist runder dette minuttal vælger City at lave frispark og sparke bolden væk. Dette tager igen nogle ekstra sekunder.
Michael Owen score i min. 95:28, altså kun 13 sekunder efter at kampen burde være slut. Men husk på at City lige har lavet frispark, samt sparket bolden væk.