Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
det er kæmpe positivt at ManU mister point hjemme i sådan en kamp!
Det negative er så måden hvorpå de 'vinder' det ene point - det gør mig så harm... helt galt var det dog gået for mig hvis de havde fået en kasse mere på en af deres 5 hjørnespark ved 2-2.
Erode
Det negative er så måden hvorpå de 'vinder' det ene point - det gør mig så harm... helt galt var det dog gået for mig hvis de havde fået en kasse mere på en af deres 5 hjørnespark ved 2-2.
Erode
Pedro har lige gjort det til 1-0 til Barca med et fantastisk mål. Han er sgu god knægten
Minus skrev:Og lad nu være med at skrive noget omkring sunderland sejr... for vi ved hvordan det plejer at gå
Det var da jinx af værste skuffe!!!!

Ville ønske Mugge ville få indføjet i forum reglerne at ordet sejr, er forbudt i indlæg vedrørende scum
Verden er smask fuld af hyklere....
Derfor er jeg også tilfreds med, at manc smider point, da en sejr til dem, ikke have være til at klare.Erode skrev:det er kæmpe positivt at ManU mister point hjemme i sådan en kamp!
Erode
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Måden det sker er bare så bitter og latterlig. Ikke nok med at det er et selvmål ved en afretning på et skud, som ellers vil gå forbi. Men det tyndeste røde kort jeg LÆNGE har set får kæmpe betydning, da Sunderland, i stedet for at kunne holde lidt på bolden, kommer til at spille ren overlevelsesbold til sidst. Sunderland spillede en flot kamp og indtil udvisningen havde de været hamrende gode til at spille bolden lidt rundt, få angriberne til at holde på den og ikke bare stå og sparke væk. Det hele falder simpelthen til jorden med udvisningen, efter min mening.
For lige at vende udvisningen, så mener jeg den er hamrende tynd og direkte forkert, eftersom Richardson sparker bolden tilbage ad hvor frisparket er begået. Havde han sparket den alle andre steder hen, havde det været en korrekt udvisningen og hamrende dumt.
For lige at vende udvisningen, så mener jeg den er hamrende tynd og direkte forkert, eftersom Richardson sparker bolden tilbage ad hvor frisparket er begået. Havde han sparket den alle andre steder hen, havde det været en korrekt udvisningen og hamrende dumt.

-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Cool nok at scum smider point, men jeg bliver alligevel så skideirriteret ovet at de alligevel skal få et point med i overtiden, og ovenikøbet af samme dommer. Lidt mærkeligt at det desuden var en gammel skraldemand der får rødt kort gør det ikke meget bedre. Man tror næsten (men kun næsten), at det var med vilje han tog rødt.
Føj hvor det irriterer mig på en i forvejen dårlig dag. Men som i siger altid noget at det "kun" blev uafgjort. Havde scum scoret i 96' igen havde jeg nøjedes med at se CL-kampene, og bojkottet PL denne sæson.
Føj hvor det irriterer mig på en i forvejen dårlig dag. Men som i siger altid noget at det "kun" blev uafgjort. Havde scum scoret i 96' igen havde jeg nøjedes med at se CL-kampene, og bojkottet PL denne sæson.
Skal man ikke have gult kort for at sparke bolden væk?Mikkel K skrev:Men det tyndeste røde kort jeg LÆNGE har set får kæmpe betydning
YNWA
Det mest forunderlige ved man utd vs Sunderland kampen er, at mr. ferguson atter engang tillade sig at svine dommer, linjevogter og fjerde dommer til, uden det for nogen form for anmærkning i dommerens bog. Nogen er simpelthen for bange for at gøre noget mod mr. ferguson, og Rafael Benitez ord i vinters virker mere og mere retfærdige. Det er grusomt efterhånden. Havde det været enhver anden manager, havde han fået lov at gå tidligt i omklædningsrummet.
Så snakkes der om, Liverpool spillede elendigt i midtuge kampen mod Fiorentina. Dette man utd hold spiller om nogen endnu mere elendigt, men alligevel for lov at få point med hjem. Dommertække, ja nogen har det. Endnu et mål i tillægstiden, hvorved der ikke bliver lagt yderligere til ud over den tillagte tillægstid, hvilket igen beviser det var tyveri mod Man City.
Så snakkes der om, Liverpool spillede elendigt i midtuge kampen mod Fiorentina. Dette man utd hold spiller om nogen endnu mere elendigt, men alligevel for lov at få point med hjem. Dommertække, ja nogen har det. Endnu et mål i tillægstiden, hvorved der ikke bliver lagt yderligere til ud over den tillagte tillægstid, hvilket igen beviser det var tyveri mod Man City.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Væk? Tilbage til stedet hvor frisparket bliver begået, så nej.Liverbird skrev:Skal man ikke have gult kort for at sparke bolden væk?Mikkel K skrev:Men det tyndeste røde kort jeg LÆNGE har set får kæmpe betydning
Han sparker den jo hverken ud over sidelinien eller længere væk, TVÆRTIMOD!

Hekkem du ender med at blive en gammel bitter mand, hvis ovenstående går dig for meget på, da det formentlig ikke stopper, så længe mr ferguson er i manc.Hekkem skrev:Det mest forunderlige ved man utd vs Sunderland kampen er, at mr. ferguson atter engang tillade sig at svine dommer, linjevogter og fjerde dommer til, uden det for nogen form for anmærkning i dommerens bog. Nogen er simpelthen for bange for at gøre noget mod mr. ferguson, og Rafael Benitez ord i vinters virker mere og mere retfærdige. Det er grusomt efterhånden. Havde det været enhver anden manager, havde han fået lov at gå tidligt i omklædningsrummet.
Man kan igen undre sig over et hold, som har ok styr på situationen fuldstændig tabe hoved, og forsvare så elendigt, da hvis de havde haft lidt is i maven, flere gange kunne spille sig ud af situationen, men istedet på bedste Skrtel vis, bare heade til bolden uden helt, at have styr på hvor den ryger hen.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Jeg tror nu ikke det havde gjort den store forskel, da de var kommet under samme pres. Nu har han jo karantæne til næste kamp, og det er jo mod osMikkel K skrev:Væk? Tilbage til stedet hvor frisparket bliver begået, så nej.Liverbird skrev:Skal man ikke have gult kort for at sparke bolden væk?Mikkel K skrev:Men det tyndeste røde kort jeg LÆNGE har set får kæmpe betydning
Han sparker den jo hverken ud over sidelinien eller længere væk, TVÆRTIMOD!

http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-raser-Ikke-nok-overtid
Haha, hold kæft den mand er nok det mest latterlige jeg længe har set, nu tuder han fandme over scum ikke får nok overtid.
- undskyld sproget, men den mand kan virkelig bringe mit pis i kog!
Haha, hold kæft den mand er nok det mest latterlige jeg længe har set, nu tuder han fandme over scum ikke får nok overtid.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Jeg skulle netop til at poste den.Skovdal skrev:http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-raser-Ikke-nok-overtid
Det er simpelthen både dybt grinagtigt og forargeligt på samme tid. Twat

Hej hekkem, nu må du lige forklare mig en ting.Hekkem skrev:Det mest forunderlige ved man utd vs Sunderland kampen er, at mr. ferguson atter engang tillade sig at svine dommer, linjevogter og fjerde dommer til, uden det for nogen form for anmærkning i dommerens bog. Nogen er simpelthen for bange for at gøre noget mod mr. ferguson, og Rafael Benitez ord i vinters virker mere og mere retfærdige. Det er grusomt efterhånden. Havde det været enhver anden manager, havde han fået lov at gå tidligt i omklædningsrummet.
Som jeg læser dit indlæg, syntes du ikke der skal lægges tid til, når der scores,udskiftes, eller trækkes tid ud af modstanderen, i overtitden, mener du virklig det?
Jeg mener jo det modsatte, og at det ikke skal kunne betale sig, at trække tid ud, og lave udskiftninger i overtiden, problemet som jeg ser det, er at der er for få dommere der netop lægger tid til.
Ja vi spillede ikke særligt godt i går, tror jeg heller ikke der er nogen der vil påstå.
Dog syntes jeg at vi spiller mere positivt ende sidste år, hvor vi meget afhængige, af en mand. vi har haft flere gode kampe, mod city,tottenham,og wigan.
Jeres problem i år har været, at i har spillet godt mod de dårlige hold, men når i har mødt hold af bare rimlig kvalitet, har i haft problemer.Tottenham hvor jeg syntes i blev udpillet,aston villa, og fiorentina hvor i var helt væk i første halvleg, dog kommer i meget godt igen i anden.
Dommeren i går syntes jeg dommeren dømmer en rigtig god kamp, i mine øjne, burde han ikke give det andet gule kort, kan forsvares men meget hårdt dømt, kunne have dømt frispark til foster ved sunderlands andet mål, og så burde han have lagt 30 sec til, da der blev scoret i overtiden, men alt i alt dømmer han en god kamp.
Som jeg har skrevet tidligere, gå det nogen gange ens egen vej, nogen gange modsat, f.eks vores kamp mod wolfsburg, hvor vi bliver snydt for et klart straffespark, to fejlagtige annulleringer af mål pga. offside, det ene kommer afleveringen endda fra en wolfsburg spiller.
Modsat jeres kamp mod stoke, hvor det var jer der havde heldet.
Det virker som om dit had til manchester united er større end din kærlighed til liverpool.
Mvh.Brag.
Det er sjovt du siger det. Jeg syntes nemlig at det er definitionen på en Man Utd. tilhænger at han hader alle scousers. F. eks. var jeg inde på jeres hjemmeside i optakten til en hvis kamp mod os sidste sæson, hvor i "varmede op" med sange om at city fans og scousers skulle puttes i et bål og brændesBrag skrev: Det virker som om dit had til manchester united er større end din kærlighed til liverpool.

Så syntes lige man skal feje foran egen dør først...eller noget.