Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 38
Re: Hvem skal ind?
Mon ikke Suarez skifter klub til sommer. Endnu engang har han spillet en kanon kamp her til aften. Han kunne være lige det Liverpool mangler i angrebet/på kanten.
jeg vil i hvert fald klappe i mine små hænder hvis han kommerJæger skrev:Mon ikke Suarez skifter klub til sommer. Endnu engang har han spillet en kanon kamp her til aften. Han kunne være lige det Liverpool mangler i angrebet/på kanten.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Måske vi kan bytte med Babel. Han har da udtrykt ønske om at komme tilbage til Ajax, for at få spilletid, så han kan komme med til VM. Meeeen måske de vil ha' en lille skilling oveni.Scouzer skrev:jeg vil i hvert fald klappe i mine små hænder hvis han kommerJæger skrev:Mon ikke Suarez skifter klub til sommer. Endnu engang har han spillet en kanon kamp her til aften. Han kunne være lige det Liverpool mangler i angrebet/på kanten.
De kan da også godt bruge en mand som Voronin, men de vil nok også gerne have nogle penge ud af det hele.Hr. Drejer skrev:Måske vi kan bytte med Babel. Han har da udtrykt ønske om at komme tilbage til Ajax, for at få spilletid, så han kan komme med til VM. Meeeen måske de vil ha' en lille skilling oveni.Scouzer skrev:jeg vil i hvert fald klappe i mine små hænder hvis han kommerJæger skrev:Mon ikke Suarez skifter klub til sommer. Endnu engang har han spillet en kanon kamp her til aften. Han kunne være lige det Liverpool mangler i angrebet/på kanten.
Med spillere som Cvitanich, Pantelic og Sulejmani kan jeg simpelthen ikke se hvad Ajax skulle bruge Voronin til.Peter From skrev:De kan da også godt bruge en mand som Voronin, men de vil nok også gerne have nogle penge ud af det hele.Hr. Drejer skrev:Måske vi kan bytte med Babel. Han har da udtrykt ønske om at komme tilbage til Ajax, for at få spilletid, så han kan komme med til VM. Meeeen måske de vil ha' en lille skilling oveni.Scouzer skrev:jeg vil i hvert fald klappe i mine små hænder hvis han kommerJæger skrev:Mon ikke Suarez skifter klub til sommer. Endnu engang har han spillet en kanon kamp her til aften. Han kunne være lige det Liverpool mangler i angrebet/på kanten.
nå, det kan godt være det bare er mig, der ikke har set Ajax i for lang tid. Tænkte bare, hvis de sælger Suarez og sætter Rommedahl på bænken, så er der plads til Babel og Voronin.AJ skrev:
Med spillere som Cvitanich, Pantelic og Sulejmani kan jeg simpelthen ikke se hvad Ajax skulle bruge Voronin til.
Men de scorer da mål nok iflg. statistikken, men så må de da bare tage Babel og penge.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... vaart-vaek
Burde vi ikke seriøst overveje at få fat i ham? Jeg synes han ville være super at have i truppen da han kan spille alle 3 positioner lige bag Torres.
Burde vi ikke seriøst overveje at få fat i ham? Jeg synes han ville være super at have i truppen da han kan spille alle 3 positioner lige bag Torres.
Jo det bør vi helt klart overveje - hvis de ender med at give ham væk... Men spørgsmålet er om vi kan tilbyde ham den løn han vil have, og om vi kan matche de andre tilbud han formentlig vil få.Nicoen skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... vaart-vaek
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
VdV passer overhovedet ikke ind i Liverpools trup. Han er for krukket og har for mange stjernenykker. Hans ego fylder for meget på den forkerte måde i forhold til Rafas spillestil og måde at træne på.
Nu har vi tidligere været ude efter Pandev, og det lader vitterligt til, at Lazio er parat til næsten at forære ham væk.
Derudover ville en byttehandel med Babel for Suarez plus nogle penge være et forsøg værd imø. Men jeg ved ikke, om det er aktuelt.
Og så ville jeg ikke have noget imod, hvis Rafa lige hev en eller anden ung spanier op af hatten til en billigpenge ala Arbeloa.
Dog må Rafa nok til at indstille sigtekornet på britiske spillere pga. en nok nært forestående regelændring - og der kunne det være en idé at gå efter Hammers' spillere. De har vist stadig lidt økonomiske problemer og en del talentfulde unge spillere. Jeg kender ikke meget til dem, men mon ikke en af disse kunne have en fremtid i Liverpools trup?: Frank Nouble (angriber), Junior Stanislas (venstrewing), James Tomkins (centerforsvarer), Jack Collison (alsidig venstremidt) og den spiller, som jeg kender bedst, men som sjovt nok har fået færrest kampe af de nævnte, Zavon Hines (angriber)...
Mark Noble har jeg ikke megen fidus til. Parker heller ikke - Upson er ved at være oppe i årene. Dean Ashton kan måske ikke spille fodbold længere. C. Cole er den eneste jeg lige sådan kunne se i Liverpool af de etablerede britiske (eller rettere walisiske og engelske) navne i Hammers' trup, men måske er han netop af den grund ret dyr, og prædikatet engelsk landsholdsspiller har vist også sit at sige i den sammenhæng.
Nu har vi tidligere været ude efter Pandev, og det lader vitterligt til, at Lazio er parat til næsten at forære ham væk.
Derudover ville en byttehandel med Babel for Suarez plus nogle penge være et forsøg værd imø. Men jeg ved ikke, om det er aktuelt.
Og så ville jeg ikke have noget imod, hvis Rafa lige hev en eller anden ung spanier op af hatten til en billigpenge ala Arbeloa.
Dog må Rafa nok til at indstille sigtekornet på britiske spillere pga. en nok nært forestående regelændring - og der kunne det være en idé at gå efter Hammers' spillere. De har vist stadig lidt økonomiske problemer og en del talentfulde unge spillere. Jeg kender ikke meget til dem, men mon ikke en af disse kunne have en fremtid i Liverpools trup?: Frank Nouble (angriber), Junior Stanislas (venstrewing), James Tomkins (centerforsvarer), Jack Collison (alsidig venstremidt) og den spiller, som jeg kender bedst, men som sjovt nok har fået færrest kampe af de nævnte, Zavon Hines (angriber)...
Mark Noble har jeg ikke megen fidus til. Parker heller ikke - Upson er ved at være oppe i årene. Dean Ashton kan måske ikke spille fodbold længere. C. Cole er den eneste jeg lige sådan kunne se i Liverpool af de etablerede britiske (eller rettere walisiske og engelske) navne i Hammers' trup, men måske er han netop af den grund ret dyr, og prædikatet engelsk landsholdsspiller har vist også sit at sige i den sammenhæng.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
At han er blevet og kæmpet for sin plads, synes jeg da ikke virker krukket, ego centreret og som en med stjerne nykker, og har ikke hørt ham brokke sig over bænken, så vil da umiddelbart sige han virekr rimelig ned på jorden. Men der kan jo være forhold, som gør sig gældende jeg ikke kenderFribytter skrev:VdV passer overhovedet ikke ind i Liverpools trup. Han er for krukket og har for mange stjernenykker. Hans ego fylder for meget på den forkerte måde i forhold til Rafas spillestil og måde at træne på..
Verden er smask fuld af hyklere....
Fribytter tænker nok på:Thommo skrev:At han er blevet og kæmpet for sin plads, synes jeg da ikke virker krukket, ego centreret og som en med stjerne nykker, og har ikke hørt ham brokke sig over bænken, så vil da umiddelbart sige han virekr rimelig ned på jorden. Men der kan jo være forhold, som gør sig gældende jeg ikke kenderFribytter skrev:VdV passer overhovedet ikke ind i Liverpools trup. Han er for krukket og har for mange stjernenykker. Hans ego fylder for meget på den forkerte måde i forhold til Rafas spillestil og måde at træne på..
- at han nægtede at spille kant i Ajax, selvom træneren Ronald Koeman bad ham om det. Van der Vaart ville absolut ligge inde centralt. Det endte med at Van der Vaart forlod klubben.
- at han lod sig fotografere i en Valencia trøje mens han stadig var på kontrakt i Hamburg SV, hvor han også plagede sygeligt om at komme væk.
Præcist, AJ.
Det er ikke holdtbart med Rafa som træner (eks. Pennant). Dog kan jo have forbedret sig - jeg tvivler dog på det.
Det er ikke holdtbart med Rafa som træner (eks. Pennant). Dog kan jo have forbedret sig - jeg tvivler dog på det.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
http://community.footballpools.com/blog ... yan-babel/?
Jeg syns det lyder skam rigtig godt vis det skere

Okay,kunne egentlig godt huske en af hollænderne havde skabt sig inden for de sidste par år, men kunne ikke huske det var ham. Men måske real "eventyret" har modnet ham? Ville nu godt gøre forsøget hvis han var gratis/billig og ikke forlanger løn i Steve og Torres klassen.
Verden er smask fuld af hyklere....
Rigtig godt er mildest talt en underdrivelse. At få en så fantastisk dygtig og endvidere potentielt endnu bedre spiller ind for fem millioner og en mentalt svag og (måske derfor) generelt skidt spillende bænkevarmer vil være det største røverkøb længe set i fodboldverdenen. Jeg er personligt kæmpe fan af Suarez og har derfor længe fulgt ham og Ajax så tæt som min tid har tilladt det, og jeg er ikke i tvivl om, at han, hvis alt går vel, hurtigt vil udvikle sig til en af verdens absolut bedste spillere. Dette kræver dog, at han kommer væk fra Ajax og til en topklub i enten England, Spanien eller Italien, så han jævnligt kan få topfodbold mod elitespillere i benene og udvikle sig yderligere - det måtte meget gerne være i Liverpool.LFC-torres skrev:http://community.footballpools.com/blog ... yan-babel/?