Du kan bare lære at føre et sobert sprog. Lyon og Liverpool har intet hade forhold til hinanden, så derfor er der ingen grund til at kalde dem for bøsser. Vi hader til gengæld scum, men dem kalder vi stadigvæk ikke for bøsser og alt mulig andet diskriminerende, bare fordi vi ikke kan lide dem, scum.TheGrazz skrev:Håber dette indlæg er mere læse venligt.
P.S vi smadrer de franske bøsser i morgen YNWA
Det var det - lige indtil dit PS. Har du overvejet at lave en klub sammen med Onyzko? Så kan i lufte homofobierne sammen. Håber dog inderligt, at det bliver udelukkende YAWA og ikke noget YNWA i kommer til at opleve.
Ellers skulle du lave en klub for nærtagende "pussys"
Cynwal og B.S i ødemarken
Gas ned
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
- Steven__Gerrard
Det er vist ikke et spørgsmål om at være nærtaget, men mere om dannelse og respekt for andre mennesker. Hvis der er nogen der bør gasse ned, så står du vist forrest i køen. Så kan vi andre pussies koncentrere os om fodbolden i mens...TheGrazz skrev:Håber dette indlæg er mere læse venligt.
P.S vi smadrer de franske bøsser i morgen YNWA
Det var det - lige indtil dit PS. Har du overvejet at lave en klub sammen med Onyzko? Så kan i lufte homofobierne sammen. Håber dog inderligt, at det bliver udelukkende YAWA og ikke noget YNWA i kommer til at opleve.
Ellers skulle du lave en klub for nærtagende "pussys"
Cynwal og B.S i ødemarken
Gas ned
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Efter at have slået fast at vi ikke bør skrive bøsser om vor medmennesker uanset om de er franskmænd, scums eller noget som helst andet. Så kunne vi måske komme videre og....
for jeg er blevet nysgerrig. efter tv2 sport ikke længere sender tysk fodbold får jeg det aldrig set længere( i forvejen så jeg ikke meget, men en halv snes kampe sidste år)
Er der en der kender Elia bedre end Henrik?Henrik skrev: Problemet med den historie er vel at det er Bild der bringer den. Den svarer til den unævnelige, og er omtrent lige så troværdig. Selv EB fremstår som den objektive sandheds højborg i forhold til...
Som spiller er Elia interessant nok, da han som Babel er hurtig. Elia har nok den bedre teknik, men hans fysik kunne godt gå hen og blive et problem. Jeg tror at den engelske liga vil være for fysisk for en type som ham. Det skal lige tilføjes at min viden om ham er på et absolut minimum da jeg kun har set ham i aktion et par gange, så hvis der er nogen der kender ham lidt bedre må de gerne komme med en røffel til mig
for jeg er blevet nysgerrig. efter tv2 sport ikke længere sender tysk fodbold får jeg det aldrig set længere( i forvejen så jeg ikke meget, men en halv snes kampe sidste år)
Jeg må indrømme at jeg kun kender til tysk fodbold gennem Sporstschau (deres svar på onside). Elia er ikke en spiller der er faldet mig særligt i øjnene, men han har da visse kvaliteter. Han er i hvert fald bedre teknisk på små områder en fx Babel - men det har måske også at gøre med forsvarerne. Men hvis vi kan bytte lige over med Babel, eller sågar få en lille erkendtlighed oveni, så ser jeg ingen grund til ikke at forsøge.Peter From skrev:Efter at have slået fast at vi ikke bør skrive bøsser om vor medmennesker uanset om de er franskmænd, scums eller noget som helst andet. Så kunne vi måske komme videre og....Er der en der kender Elia bedre end Henrik?Henrik skrev: Problemet med den historie er vel at det er Bild der bringer den. Den svarer til den unævnelige, og er omtrent lige så troværdig. Selv EB fremstår som den objektive sandheds højborg i forhold til...
Som spiller er Elia interessant nok, da han som Babel er hurtig. Elia har nok den bedre teknik, men hans fysik kunne godt gå hen og blive et problem. Jeg tror at den engelske liga vil være for fysisk for en type som ham. Det skal lige tilføjes at min viden om ham er på et absolut minimum da jeg kun har set ham i aktion et par gange, så hvis der er nogen der kender ham lidt bedre må de gerne komme med en røffel til mig
Jeg ville dog hellere se fx Özil eller Marin fra Werder hvis vi skulle handle tysk på venstrefløjen. Alle tre har dog det problem at de så vidt vides kun kan spille venstre fløj (eller klassisk 10'er for Özils vedkommende). Jeg så hellere en fløj der også kan spille helt fremme, eller som kan dække højre fløj også.
Meget enig - og det er der Suarez kommer ind i billedetAndichrist skrev:Jeg må indrømme at jeg kun kender til tysk fodbold gennem Sporstschau (deres svar på onside). Elia er ikke en spiller der er faldet mig særligt i øjnene, men han har da visse kvaliteter. Han er i hvert fald bedre teknisk på små områder en fx Babel - men det har måske også at gøre med forsvarerne. Men hvis vi kan bytte lige over med Babel, eller sågar få en lille erkendtlighed oveni, så ser jeg ingen grund til ikke at forsøge.
Jeg ville dog hellere se fx Özil eller Marin fra Werder hvis vi skulle handle tysk på venstrefløjen. Alle tre har dog det problem at de så vidt vides kun kan spille venstre fløj (eller klassisk 10'er for Özils vedkommende). Jeg så hellere en fløj der også kan spille helt fremme, eller som kan dække højre fløj også.

Jeg skal have en hagesmæk, hvis vi får ham.aarde skrev:Meget enig - og det er der Suarez kommer ind i billedetAndichrist skrev:Jeg må indrømme at jeg kun kender til tysk fodbold gennem Sporstschau (deres svar på onside). Elia er ikke en spiller der er faldet mig særligt i øjnene, men han har da visse kvaliteter. Han er i hvert fald bedre teknisk på små områder en fx Babel - men det har måske også at gøre med forsvarerne. Men hvis vi kan bytte lige over med Babel, eller sågar få en lille erkendtlighed oveni, så ser jeg ingen grund til ikke at forsøge.
Efter og have googlet et billede af ham, er jeg er lige ved og tro, det var ham der imponerede mig meget da han kom ind i 2. halveg, da de var i Randers og uddele tæv i EL kval´en i starten af sæsonen. Han var meget forelsket i sidelinien, og var stort set aldrig mere end 4-5 meter væk fra sidelinien, møg hurtig og havde nogen fikse driblinger. Sad stort set lige ud for hvor han rendte rundt, største delen af 2. halveg, og prøvede at psyke ham med tilråb, da han virkelig var irreterende for RFC spillerne, missionen mislykkedes dogPeter From skrev:Efter at have slået fast at vi ikke bør skrive bøsser om vor medmennesker uanset om de er franskmænd, scums eller noget som helst andet. Så kunne vi måske komme videre og....Er der en der kender Elia bedre end Henrik?Henrik skrev: Problemet med den historie er vel at det er Bild der bringer den. Den svarer til den unævnelige, og er omtrent lige så troværdig. Selv EB fremstår som den objektive sandheds højborg i forhold til...

Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
@Thommo:
Er han bedre end Romme?
Er han bedre end Romme?
Hvordan skulle det være muligt?
P.S. ja han er bedre end Dennis, vurderet ud fra en halveg
P.S. ja han er bedre end Dennis, vurderet ud fra en halveg

Verden er smask fuld af hyklere....
så går der rygter om Lassana Diarra.
Liverpool Consider Move For Unsettled Real Madrid Star Lassana Diarra
Liverpool could make a January bid to prise Lassana Diarra away from Real Madrid after being told that he is unsettled at the Spanish club, according to a report in The People.
Reds manager Rafael Benitez wants to add to his midfield options and he believes that the former Chelsea and Arsenal star could be the answer.
Since joining Madrid in January from Portsmouth, Diarra has been a revelation in La Liga and is a regular alongside Xabi Alonso in Manuel Pellegrini's team.
Despite that, the British newspaper believes that he is not happy in Spain and has told friends that he would welcome a return to English football, with Anfield providing the perfect platform.
The report suggests that Diarra would make up for the loss of Alonso in the summer and may even allow Benitez to cash in on want-away Javier Mascherano.
While the French midfielder is more defensive than creative, his attacking side has shone at Madrid. Meanwhile, his tackling and tracking back have seen him become a firm favourite at the Santiago Bernabeu.
Barcelona still want Mascherano and if they make their interest concrete then Liverpool may contact Madrid about Diarra, who has played for four clubs in four seasons.
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... adrid-star.
Jeg ved godt at Goal.com er en utrolig upålidlig kilde, men fik lyst til at bringe rygtet alligevel. Syntes faktisk at Lass som han bliver kaldt er en rigtig god spiller, men er han ikke bare lidt af et problem barn? Forlod han ikke både Chelsea og Arsenal pga. han nægtede og spille højreback? Og nu er han allerede utilfreds i Real Madrid.
Men kan godt se fordellen ved at købe Lass og så sælge Mascherano for en ordentlig sum penge hvis han bliver ved med at være utilfreds og underpræstere. Alligevel vil det dog være lidt sørgeligt at de 2 spillere jeg for under et år siden så som verdens bedste midterakse skulle være væk fra Liverpool.
Liverpool Consider Move For Unsettled Real Madrid Star Lassana Diarra
Liverpool could make a January bid to prise Lassana Diarra away from Real Madrid after being told that he is unsettled at the Spanish club, according to a report in The People.
Reds manager Rafael Benitez wants to add to his midfield options and he believes that the former Chelsea and Arsenal star could be the answer.
Since joining Madrid in January from Portsmouth, Diarra has been a revelation in La Liga and is a regular alongside Xabi Alonso in Manuel Pellegrini's team.
Despite that, the British newspaper believes that he is not happy in Spain and has told friends that he would welcome a return to English football, with Anfield providing the perfect platform.
The report suggests that Diarra would make up for the loss of Alonso in the summer and may even allow Benitez to cash in on want-away Javier Mascherano.
While the French midfielder is more defensive than creative, his attacking side has shone at Madrid. Meanwhile, his tackling and tracking back have seen him become a firm favourite at the Santiago Bernabeu.
Barcelona still want Mascherano and if they make their interest concrete then Liverpool may contact Madrid about Diarra, who has played for four clubs in four seasons.
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... adrid-star.
Jeg ved godt at Goal.com er en utrolig upålidlig kilde, men fik lyst til at bringe rygtet alligevel. Syntes faktisk at Lass som han bliver kaldt er en rigtig god spiller, men er han ikke bare lidt af et problem barn? Forlod han ikke både Chelsea og Arsenal pga. han nægtede og spille højreback? Og nu er han allerede utilfreds i Real Madrid.
Men kan godt se fordellen ved at købe Lass og så sælge Mascherano for en ordentlig sum penge hvis han bliver ved med at være utilfreds og underpræstere. Alligevel vil det dog være lidt sørgeligt at de 2 spillere jeg for under et år siden så som verdens bedste midterakse skulle være væk fra Liverpool.
Jeg nægter at tro på, at den centrale midtbane er en prioritet i det kommende transfervindue. Så skal det være, fordi Masch er på vej væk...
Iøvrigt skiftede Diarra vist bare til Arsenal fra Chelsea, fordi han ville have spilletid. I Arsenal fik han dog ikke i spilletid, da Wenger satsede meget på en godt spillende Flamini, hvorfor Diarra blev solgt til Portsmouth. Om han var for krævende en spiller at have på bænken, ved jeg ikke, men noget kunne også tyde på, at han ikke fik de chancer, han forventede og nok var blevet stillet i udsigt. Han brokkede sig dog vist lige vel rigeligt i pressen til, at det er en mentalitet, Rafa gider at investere i.
Iøvrigt skiftede Diarra vist bare til Arsenal fra Chelsea, fordi han ville have spilletid. I Arsenal fik han dog ikke i spilletid, da Wenger satsede meget på en godt spillende Flamini, hvorfor Diarra blev solgt til Portsmouth. Om han var for krævende en spiller at have på bænken, ved jeg ikke, men noget kunne også tyde på, at han ikke fik de chancer, han forventede og nok var blevet stillet i udsigt. Han brokkede sig dog vist lige vel rigeligt i pressen til, at det er en mentalitet, Rafa gider at investere i.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Og mon ikke at han er på vej væk, når man tænker på, hvor meget snak der har været om, at han skulle skifte. Derfor vil det da være dejligt, hvis klubben køber en spiller, der så nogenlunde kan erstatte ham.Fribytter skrev:Jeg nægter at tro på, at den centrale midtbane er en prioritet i det kommende transfervindue. Så skal det være, fordi Masch er på vej væk...
Hvis vi mister Masch tror og håber jeg, at Lucas overtager hans plads. Rafa har stor tillid til Lucas, som i år for alvor er begyndt at give Rafa noget at have det i. Især hans defensive arbejde er rigtig godt, og hans pasningsspil bliver stadigt bedre. Han vil være en tæt på fuldgod erstatning for Masch, og han vil i hvert fald være bedre end Lass.
Men vi skulle uanset investere i en ny midtbanemand hvis Mascherano forlod os. Vi ville kun have to til de to pladser, Aquilani og Lucas, plus at man evt. kunne benytte Gerrard længere tilbage (men i så fald skulle han erstattes som angriber). Spearing og Plessis er ikke spillere, der er på niveau til at starte mange kampe (endnu).aarde skrev:Hvis vi mister Masch tror og håber jeg, at Lucas overtager hans plads. Rafa har stor tillid til Lucas, som i år for alvor er begyndt at give Rafa noget at have det i. Især hans defensive arbejde er rigtig godt, og hans pasningsspil bliver stadigt bedre. Han vil være en tæt på fuldgod erstatning for Masch, og han vil i hvert fald være bedre end Lass.
Evt. kunne vi jo tage Toure med i bytte som der også var snak om i sommer. Men jeg tror nu mere på en englænder, hvis det på nogen måde er muligt at få fat på sådan en til nogenlunde penge. Det ville så formentlig blive en dynamisk, aggressiv box-to-box type - en Barry-type. Hvem det så skulle være aner jeg ikke.
Men sandsynligheden for et Masch-salg er højest til sommer (Rafa har vist aldrig solgt en stamspiller halvvejs i sæsonen). Og derfor er sandsynligheden for, at vi henter Diarra i januar-vinduet også ret lille, da Rafa jo ikke kan bruge pengene fra et Masch-salg på Diarra. Hvis Rafa så har fået et beløb stukket i hånden af ejerne til januarkøb, vil det dog stadig være en dum idé at hente Diarra der, da købet vil gøre Masch billigere for andre klubber at hente til sommer, og da pengene så længe Masch er i klubben er givet bedre ud på en anden position.
Og i tilfælde af en erstatning hælder jeg også mest til en englænder af to grunde: 1) der bliver måske snart indført regler om engelske spillere i PL. 2) engelske spillere har det bedst med at spille i PL, og drømmer ikke som mange spanske og latinamerikanske spillere om La Liga...
Men Diarra kunne dog være et udmærket kompromis, da han jo kender til PL og måske ikke har specielle præferencer, hvad angår liga og land.
Og i tilfælde af en erstatning hælder jeg også mest til en englænder af to grunde: 1) der bliver måske snart indført regler om engelske spillere i PL. 2) engelske spillere har det bedst med at spille i PL, og drømmer ikke som mange spanske og latinamerikanske spillere om La Liga...
Men Diarra kunne dog være et udmærket kompromis, da han jo kender til PL og måske ikke har specielle præferencer, hvad angår liga og land.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."