Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Det er længe siden, jeg har sunget denne sang, og jeg er lidt betænkelig ved at begynde igen, da jeg slet ikke kan se en plads til ham på holdet. Alligevel kan jeg efter dagens uhyggeligt stærke indsats (og mange andre i denne og ikke mindst sidste sæson) ikke lade være: Jeg vil have Aaron Lennon - den bedste wing i Premier League.
Agreed! Han er allerede købt i Fifaaarde skrev:Det er længe siden, jeg har sunget denne sang, og jeg er lidt betænkelig ved at begynde igen, da jeg slet ikke kan se en plads til ham på holdet. Alligevel kan jeg efter dagens uhyggeligt stærke indsats (og mange andre i denne og ikke mindst sidste sæson) ikke lade være: Jeg vil have Aaron Lennon - den bedste wing i Premier League.

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
- Steven__Gerrard
Ahhh hva? Det er nok lige at stramme den - indrømmet han er dygtig, men synes han er for "ensformig" til at kunne være den bedste wing i PL. Han ville dog uden tvivl pynte på vores kreativitet. Som wing mener jeg at både at Valencia og Arshavin er bedre.aarde skrev:Det er længe siden, jeg har sunget denne sang, og jeg er lidt betænkelig ved at begynde igen, da jeg slet ikke kan se en plads til ham på holdet. Alligevel kan jeg efter dagens uhyggeligt stærke indsats (og mange andre i denne og ikke mindst sidste sæson) ikke lade være: Jeg vil have Aaron Lennon - den bedste wing i Premier League.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Hvorfor skulle han skifte til os og Euroleague når han nu skal spille CL med Spurs næste sæson ?aarde skrev:Det er længe siden, jeg har sunget denne sang, og jeg er lidt betænkelig ved at begynde igen, da jeg slet ikke kan se en plads til ham på holdet. Alligevel kan jeg efter dagens uhyggeligt stærke indsats (og mange andre i denne og ikke mindst sidste sæson) ikke lade være: Jeg vil have Aaron Lennon - den bedste wing i Premier League.
Ja vi er jo næsten helt henne i december og vi er hele 5 point bag Spurs...No maam skrev: Hvorfor skulle han skifte til os og Euroleague når han nu skal spille CL med Spurs næste sæson ?
Og snart er vi i januar og 7 point efter...Chris R. skrev:Ja vi er jo næsten helt henne i december og vi er hele 5 point bag Spurs...No maam skrev: Hvorfor skulle han skifte til os og Euroleague når han nu skal spille CL med Spurs næste sæson ?
Jo det skulle han så gøre fordi Liverpool er et etableret hold i top 4 i England med store ambitioner. Større end Spurs måtte have.No maam skrev:Og snart er vi i januar og 7 point efter...Chris R. skrev:Ja vi er jo næsten helt henne i december og vi er hele 5 point bag Spurs...No maam skrev: Hvorfor skulle han skifte til os og Euroleague når han nu skal spille CL med Spurs næste sæson ?
Form i temporary, class is for ever!!!
Med det sagt, så tror jeg at Lennon løber rundt med et prisskilt på over £20-25M...måske har jeg budt over, men det ville i hvert fald ikke undre mig.
Selv mit skæg er rødt!
Nu lever jeg udover min tilværelse som Liverpool fan også en som stærk Tottenhamsympatisør, og jeg udelukker da ikke, at det måske nok har farvet mit syn på Lennon en smule. Omvendt har det (i stærkt samarbejde med det faktum, at jeg omsider har fået Canal+Steven__Gerrard skrev:Ahhh hva? Det er nok lige at stramme den - indrømmet han er dygtig, men synes han er for "ensformig" til at kunne være den bedste wing i PL. Han ville dog uden tvivl pynte på vores kreativitet. Som wing mener jeg at både at Valencia og Arshavin er bedre.aarde skrev:Det er længe siden, jeg har sunget denne sang, og jeg er lidt betænkelig ved at begynde igen, da jeg slet ikke kan se en plads til ham på holdet. Alligevel kan jeg efter dagens uhyggeligt stærke indsats (og mange andre i denne og ikke mindst sidste sæson) ikke lade være: Jeg vil have Aaron Lennon - den bedste wing i Premier League.

Lennon er grotesk hurtig både med og uden bold (han er ikke bare typen der losset bolden 15 meter frem og slår sin modstander på hurtighed alene), har fået tilegnet sig en fornem teknik (dog mangler venstrebenet stadig en smule) og så slår han knivskarpe indlæg, blandt andet resulterende i 3 assist igår. Han vil meget gerne højre om sin modstander og generelt holde bolden omkring sit højre ben, hvilket du har ret i godt kan blive en smule ensidigt, men jeg synes nu ikke Lennon er så meget mere "ensformig" i sit spil end så mange andre spillere - til gengæld er det han gør af ualmindeligt høj kvalitet.
- Steven__Gerrard
Synes ikke man kan tage kampen igår for gode varer - ikke at jeg prøver at tage noget fra Tottenham - men der var virkelig ikke meget modstand i Wigan. Har sjældent se et hold falde så meget samme, og et hold være så kyniske til at udnytte det - og så lykkedes alt bare, måske bedst symboliseret ved Mini-Beckhams frisparksmål. 15 skud indenfor rammen, og 9 mål - det er en statistik de fleste håndboldspillere ville være glade for.
Det kan godt være at Lennon spiller godt i øjeblikket, men jeg har et indtryk af at han kun spiller godt når holder spiller godt, og har tendens til at falde helt ud af nogen kampe. Ville selvfølgelig gerne se ham i klubben (ligesom alle andre med bare et gran kreative evner), men prøver bare at sige, at der er mindst et par spiller foran ham i køen i PL. Har taget lidt statistik fra de sidste tre sæsoner, og der er det ikke helt så imponerede det han har præsteret. Inklusiv hans tre assists i søndags, så har han lavet 10 mål og 13 assists på 2,5 sæsoner. Til sammenligning har Kuyt (Bennayoun) lavet 18 (16) mål og 16 (11) assists. Det kan godt være at Kuyt og Lennon ikke er samme type, men de har spillet samme position i stort set alle kampe. Så kan det godt være at Lennon dribler mere og løber hurtigere, men i sidste ende har Kuyt lavet flere mål og flere assists (og det er endda uden de europæiske kampe, hvilket højest sandsynligt ville gøre forskellen endnu større).
Goals /Assists /Successful Passes/ Minutes Played Points/ Points (Fantasy manager, the times)
Aaron Lennon Statistics:
2009-10 3 6 287 972 22
2008-09 5 4 738 2517 47
2007-08 2 3 751 2132 38
--------------------------------------
10 13
Antonio Valencia Statistics:
2009-10 2 2 306 862 25
2008-09 3 5 893 2678 39
2007-08 3 4 1047 2712 39
---------------------------------------
8 11
Dirk Kuyt
2009-10 3 2 446 1089 20
2008-09 12 8 1083 3172 86
2007-08 3 6 821 2163 67
18 16
Florent Malouda Statistics:
2009-10 3 2 262 572 21
2008-09 6 6 831 2020 71
2007-08 2 1 623 1393 43
-------------------------------------
11 9
Yossi Bennayoun
2009-10 4 3 312 890 20
2008-09 8 6 510 1889 72
2007-08 4 2 589 1581 61
16 11
Det kan godt være at Lennon spiller godt i øjeblikket, men jeg har et indtryk af at han kun spiller godt når holder spiller godt, og har tendens til at falde helt ud af nogen kampe. Ville selvfølgelig gerne se ham i klubben (ligesom alle andre med bare et gran kreative evner), men prøver bare at sige, at der er mindst et par spiller foran ham i køen i PL. Har taget lidt statistik fra de sidste tre sæsoner, og der er det ikke helt så imponerede det han har præsteret. Inklusiv hans tre assists i søndags, så har han lavet 10 mål og 13 assists på 2,5 sæsoner. Til sammenligning har Kuyt (Bennayoun) lavet 18 (16) mål og 16 (11) assists. Det kan godt være at Kuyt og Lennon ikke er samme type, men de har spillet samme position i stort set alle kampe. Så kan det godt være at Lennon dribler mere og løber hurtigere, men i sidste ende har Kuyt lavet flere mål og flere assists (og det er endda uden de europæiske kampe, hvilket højest sandsynligt ville gøre forskellen endnu større).
Goals /Assists /Successful Passes/ Minutes Played Points/ Points (Fantasy manager, the times)
Aaron Lennon Statistics:
2009-10 3 6 287 972 22
2008-09 5 4 738 2517 47
2007-08 2 3 751 2132 38
--------------------------------------
10 13
Antonio Valencia Statistics:
2009-10 2 2 306 862 25
2008-09 3 5 893 2678 39
2007-08 3 4 1047 2712 39
8 11
Dirk Kuyt
2009-10 3 2 446 1089 20
2008-09 12 8 1083 3172 86
2007-08 3 6 821 2163 67
18 16
Florent Malouda Statistics:
2009-10 3 2 262 572 21
2008-09 6 6 831 2020 71
2007-08 2 1 623 1393 43
11 9
Yossi Bennayoun
2009-10 4 3 312 890 20
2008-09 8 6 510 1889 72
2007-08 4 2 589 1581 61
16 11
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Jeg er ikke i tvivl om at Lennon ville være et fantastisk køb for klubben, dog tror jeg ikke det er en type Benitez går efter i øjeblikket - med henblik på at Kuyt ikke ryger ud af start 11'eren, og Benayoun har gjort det fremragende i en lang række kampe nu.
Med det sagt: Så tror jeg på Kuyt kan blive endnu farligere på angriber pladsen, ved siden af Torres, Benayoun og Lennon på kanterne, det ville ikke være dårligt:
Reina
Johnson Carragher Agger Aurelio/Insua
Lennon Gerrard Aquilani Benayoun
Kuyt Torres
Mere offensiv fodbold, JATAK!
- Og nej, ingen Mascherano ... Han løber allerede rundt med hovedet i Spanien...
Med det sagt: Så tror jeg på Kuyt kan blive endnu farligere på angriber pladsen, ved siden af Torres, Benayoun og Lennon på kanterne, det ville ikke være dårligt:
Reina
Kuyt Torres

- Og nej, ingen Mascherano ... Han løber allerede rundt med hovedet i Spanien...
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Han har været vores bedste i de sidste to kampe, så hvis han har hovedet i Spanien, vil jeg da slet ikke tænke på hvor resten af spillerne har hovedet henne...Skovdal skrev:
Hehe, der er jeg så slet ikke enig - husk lige at skriv: "Jeg synes" foran. Det gør det lidt mere forståeligt.Johlle skrev:Han har været vores bedste i de sidste to kampe, så hvis han har hovedet i Spanien, vil jeg da slet ikke tænke på hvor resten af spillerne har hovedet henne...Skovdal skrev:
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Jovist, mod Birmingham mente jeg han uden tvivl var banens bedste, så den står for min egen regning. Mod shitty ville det være misvisende af skrive "jeg" foran. Hvorfor dette, kan du selv se i "Efter kampen tråden".
Misforstå Ikke dette til at være et angreb på den mening, men hvilke kvaliteter er det du mener at Kuyt besidder?, siden at han kan blive succes oppe ved siden af Torres. Hans omgang med bolden er utrolig ringe og hvilket vel egentlig kun gør ham farlig når bolden serveres på et sølvfad for ham.Skovdal skrev:Jeg er ikke i tvivl om at Lennon ville være et fantastisk køb for klubben, dog tror jeg ikke det er en type Benitez går efter i øjeblikket - med henblik på at Kuyt ikke ryger ud af start 11'eren, og Benayoun har gjort det fremragende i en lang række kampe nu.
Reina
Kuyt Torres
I Kuyt ser jeg en spiller som gerne vil og virkelig forsøger, men bare ikke kan levere varen!
Hilsen
/Stephan
- Steven__Gerrard
Det kommer vel an på hvad varen er. Kunne nu godt se ham spille ved siden at Torres i en 442, så kunne Benna få venstre og Babel højre, men Aquaman og Gerrard i midten. Fordelen var at Kuyt kunne være arbejdstossen, og Torres målkongen...Stephan C skrev:Misforstå Ikke dette til at være et angreb på den mening, men hvilke kvaliteter er det du mener at Kuyt besidder?, siden at han kan blive succes oppe ved siden af Torres. Hans omgang med bolden er utrolig ringe og hvilket vel egentlig kun gør ham farlig når bolden serveres på et sølvfad for ham.Skovdal skrev:Jeg er ikke i tvivl om at Lennon ville være et fantastisk køb for klubben, dog tror jeg ikke det er en type Benitez går efter i øjeblikket - med henblik på at Kuyt ikke ryger ud af start 11'eren, og Benayoun har gjort det fremragende i en lang række kampe nu.
Reina
Kuyt Torres
I Kuyt ser jeg en spiller som gerne vil og virkelig forsøger, men bare ikke kan levere varen!
Hilsen
/Stephan